|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Sztem a toronycsapágy örök és elpusztíthatatlan....
Na joccakát !
Tom. |
pontositani szeretnek, GND es TEN labakat kellene hidalni Autodata szerint...meg csavargatni...
szmöre vót |
A kutyacsont: Lazít, visszahúz, féktisztító + WD40 - lazít visszahúz... ezt 20X aztán a végén csakmegszorult a kis rohadék. Az inbusz meg elfordult benne. Pedig már majdnem kinn volt. Ez a hátsó toronycsapágy, ami ha jól tudom, nem is toronycsapágy meg az UNIX-nál valami 49e, de találtam egy céget, aki 26 ért meghozza darabját. Lehet, hogy én vok csóró, de akkor sem ér ennyi pénzt.
Szerintetek érdemes ilyet bontóból vadászni? Amúgy egyben van, csak kicsit már vastag rakta a felületi rozsda...
Cici |
Köszi google a barátom és elárulta mi az és hol van a többi kérdés viszont áll :)
Üdv: Forest |
Elöször is mi az a MAF szenzor és hol kéne megtalálnom ? van egy csati ami megy be (nem tudom hogy hívják így körül írom) karbi helyett lévő 4 csöves cuccba azt ha mozgatom akkor helyes állás fele kezd járni a motor. 1200-ra van lőve most mert aladta vmiért nem húz és fullad. a levegőszürő az tiszta mint a patyolat. az üzemeanyag befecskendező rendszer az meg olyan bonyolult hogy a fene se nyulna hozzá ha nem muszáj :) de ha van tipped hova kell nyulni máris szétkapjuk faterral és megbüvöljük :) nagyon köszi a sok helpet :)
Üdv: Forest |
eleve ha azon a minimalis fordulaton fut (400rot/min), akkor tiszta hogy miert fullad...ecceruen elfojtja a kuplung. ha meg mindig, akkor ellenorizz levegoszurot es MAF szenzort, meg az uzemeanyag befecskendezes rendszert. ha meg mindig jaccik, addig okosodom en is :)
szmöre vót
|
Köszi Papa !
Ahogy sejtettem, a lámpaemelö elektronika beépítve az emelömotorokba...
Ezért nem olcsó.
Tom. |
Igen ez az "apróság" kikerülte a figyelmem. eddig olyan autó volt csak alattam ami mechanikusan szabályozható volt. hát ez nem olyan :) amúgy azért kellett állítanom mert 400 körül volt és reggelente rázott nagyon indítás után. ha lehet akkor lenne még egy kérdés. ha hidegen indítom az autót akkor fullad utánna elég csunyán de ha kicsit turáztatom akkor kb 20-30mp után minden rendben és megy rendesen. ez mitől lehet ? sorry a sok kérdésért de csak jót akarok a kicsikémnek :)
Üdv: Forest. |
Sziasztok!
Elektromos rajzok "Stage2"!
Üdv ÉNRG |
ha a fordulatszamot ugy allitottad, hogy kihagytad belole a fedelzeti szamitogepet akkor ez a tipikus dolog jelentkezik. a baloldali elso toronycsapagy elott van egy fedelzeti szamitogep csatlakozo, ezen a GND és FEN csatolokat kell athidalni, es utana lehet tekerni a szelepet, igy erzekeli a fedelzeti szamitogep az alapjarati motor fordulatszamat. ne feledd, hogy a gyari adat szerint, a szokvanyoshoz kepest 650-750rot/min kozott kell mozogjon. a kapcsolasi rajzot megtalalod itt a forumon is, valamelyik menu alatt, de pontosan nem tom hol...ha nem boldogulsz irj emailcimet es atkuldom az Autodata-s kepet.
szmöre vót |
Üdv Mki.
Lenne egy kérdésem mint friss 323f tulaj. a gépem azt produkálja, hogy beállítotunk neki egy alapjáratot mert amin járt folyton fulladt de most azt produkálja hogy egy ideig jár x fordulaton aztán hírtelen fogja megemeli 2200-ra úgy tartja majd visszazuhan. ez mitől lehet esetleg vmi ötlet a javítására mert egynlőre anyit kaptam válasznak menjek el computer diag-ra de ha nem muszáj nem költenék 6e-t erre.
Köszi aki tud segíteni :) |
Despz, megkérdezhetem milyen gumik vannak azon a 16-os OZ gurulókon?
szmöre |
Nekem is most lett cserélve a két féltengely gumiharang! Elöször vmi szar márkáju került bele és mindig ledobta a bilincset! Ugyhogy vettem bele masszivabbat, Gomet árkájut! Azota jo, mindenkinek ez a márkát ajánlom ha nem akar vele sokat bajlodni!
Nekem mind a négy lengéscsillapitonál beletört egy-egy csavar! Lehetett kifurni és uj menetet belefurni! De a jo az benne hogy mostmár könnyü szétszedni!
Xejbo |
Én túl vagyok a komplett első-hátsó futóműszétszedésen és összerakáson... A hátsóhíd leszedésekor még 2 csavarat bele is törtem az alvázba...
Kérdezzetek...
(A kutyacsontot először le kell önteni kólával,majd fél óra mulva még jobban meghúzni, majd leszedni. De semmikép egyből szárazon megpróbálni az inbusszal kontrázni)
Tom. |
én a féltengely gumiharang cserével szivtam meg a héten! észre vettem hogy zsiros a dobbetét egyből gondoltam hogy az és vettem is egy új harangot igen ám csak a féltengely végén az anyát egy nagy traktor szerelő kulccsal és arra egy olyan csővel ami a kocsi hátuljáig ért 2en haverommal alig birtuk meglazítani! sajna nem mai ótók és kezd minden berohadni rajtuk! de attól még szép ótó jó ótó!
üdv sipy |
Én mondtam neki hogy ne kezdjen neki otthon, de hiába!
Xejbo |
cici, gázos a teló, avagy még olajkás? autószerelőm egyébként a múlt héten húzta meg a galléromat, ha telesykópot akarok cserélni, úgy készüljek, hogy toronycsapággyal együtt megy a dolog....hátennyi...
én mán azt is megbántam hogy a stabilizátor szétcincálást magamra vállaltam...
szmöre vót |
Hola Mindenki!
Ma vettem két hátsó Kayaba lengéscsillapítót. Hazajöttem, és persze nem bírtam ki, hogy ne szedjem szét a futóművemet. Ti, kedves márkatársaim ezt ne tegyétek, ha nem akartok nagyon mélyen belekóstólni a felláció rejtelmeibe.
Most úgy néz ki, hogy kell vennem két hátsó toronycsapágyat, vagy mi az, amit nekem megevett a rozsda, no meg egy kutyacsontot, mert rászorult a csavar és se ki, se be, se nyő. Phejj...
Cici |
Ma délben dunakeszi auchan-él 1 bordó 323F meglátta hogy én leparkoltam és 1böl mellém parkolt,pedig lett volna előréb hely!
Ja és integetet is
Mi mazdások tartsunk össze :) |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |