|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
kérdés: hogy lehet meghúzni az ékszíjat? valaki tudja küldeni egy képet?
yellow |
sracok. most fejeztem be a kerekcseret... visszaraktam a nyarikat. nem fogok vele járni csak ha nagyon muszáj. illetve húztam picit a kéziféken, ahogy Xej javasolta :) mostmár nem kell a "belső világításig" húzni ;)
yellowcard |
fiuk azert kerdezem a szelephezakot mert a 97 evjaratban alitolag nincs hidrotoke |
koszonom Cici, en is igy gondolom...holnap mar megy muanyagontodebe spojler |
Hűűha! Mennyi hozzászólás. Egy kis pánik szerű visszaolvasás és már ápdét vagyok én is. Juhé!
Tom! Szégenlem magam, de nekem is van szándékosz szűrőm, és én nagyon szeretem a hangját. Mélly, karakteres. Nekem jól esik, hogy ha odalépek akkor egy kicsit felhőrdül a motor. Valaki kérdezte, hogy milyen hatással van a fogyasztásra. Nos én nem vettem észre semmit. Sőt, ahoz, hogy hangja legyen, a pillangónak nyitva kell lennie, ahhoz meg tövig kell nyomni, akkor meg zabál. Szóval.... Szerintem mind a kkipuffrendszer, mint a szűrők fogyasztáscsökkenésre való utalása galád reklámszöveg. Épp mint az inteligens mosópor. Kimossa azt kész. Minek mindenféle fisfos szöveget kitalálni. Selyemkivonatos, gyémántfényű sampon. Jajj...
Oktánszám...
Sajnos ebben is negatívnak kell lennem. A nagyobb oktánszámú, "jobb" minőségű üzemanyagok csak és kizárólag a nagyobb teljesítményű járművek esetében fejtenek ki érezhető hatást. Ezt 3 kategóriába tartozó kocsival, dyno pados mérésekkel bizonyították. Tehát ez amolyan mentális tuning. A V6-os testvéreinknek már használhat...
A matricáról már beszéltünk Xejboval, és nagyon jó ötlet szerintem. Majd leszen belőle valami.
Szelephézagot sajna nem tudok....
Szmöre lényeg, hogy neked nem lett bajod!!! |
helo valaki segitene menyire kell alitani a szelep hezakot a 323f ba son |
ugyanez, majd holnap folyt. köv. |
Túléltem a jégpáncélt
Tom. |
Eszi az olajat a kicsike.uj olajjal kb 5000km megtétel után 2litert töltötem rá.Nem találtunk rajta semmit a szerelővel.Igaz, a szerelő 5w40-est rakot bele,ami ugye kicsit vékonyabb.10000km után elegem lett és olajcsere lesz holnap,10w40-es persze csak castrol és megpróbálkozok 1 kis adalékkal(Prolong-al).Ha ez sem válik be akkor gyürüzés lesz.
E hónapban még vezérmüszij,vizpumpa,első gumiharangok,első lengéscsillapitók cseréje lesz.Lassan készülni kell,márciusban megy a kicsike müszaki vizsgára. |
Oort!
vízhőfokmérő baja lehet a hőgomba vagy a termosztát.( nekem is össze vissza ment fel le) javitási költség max 4000 ft |
a jobb benzint csak akkor veszed észre ha sokáig azzal jársz és utánna televágod sima 95össel és úgy érzed mintha az ótó lelassulna! én csak mol evo neot használok ez 99es oktánszámú és vannak benne adalékok (injektortisztító meg ilyesmi) 25fttal több mint a sima benzin ami azt jelenti egy full tanknál 1300Ft a különbség az nem sok! |
szevasztok en mar tankoltam 100 oktanszamu benzint a mazdamba es semi kulombseget nem vettem eszre |
Sziasztok!
Mi a véleményetek,lehet a madzagba 100-as oktánszámú shell vpower-t tnakolni?mert ha igen,akkor egyszer kipróbálnám összehasonlítás végett! |
Hi, mindenki!
Végigolvasva a hozzászólásokat,csak megerőssíteni tudok párat.
A téligumis témához annyit, hogy én örülök h felrakattam mert vagy kétszer simán csak annak köszönhetem az árokba esés elkerülését.
Az ablak nekem is karcos elől, szerintem a gumi, ami tartja az ment tele trutyival és szépen összekarcolta azt.
A klímás hozzászóláshoz annyit h Tom ötlete kurvanagy. Mármint h kikapcsolja azt a pedálállástól függően. Max respect ezért az ötletért.Én mostanában mindig klímával megyek sajna, mert van valami a hőszenzorral vagy valamivel ami kéne hogy működjön és nem nagyon akaródzik bekapcsolni a venti.A vízhőfokmérővel is van valami azóta is .
Ahhoz hogy én nézzek bele nagyobb szakértelem kéne , vagy legalább kicsit melegebb idő, hogy végigkeressem minden csatlakozóz és megtakarítsam azt.Hátha segít neki. Ahhoz meg hogy elvigyem szervízbe át kell szerveznem a kasszámat.
Az alkatrészes témához annyit , hogy én 2008 júniusban vettem meg 1.5-ös motorral.
Cserélve lett;
első körben:
-Összes szíj+ összes olaj
-hátsó szilentek
-kartelgázcső
(kb. 85ezer)
második körben:
-első szilentek
-első féktárcsák
-összes fékpofa (elől+hátúl)
-fel lett szabályozva a hátsó fékdob (mert nekem sajna dobos hátul)
-ki lett cserélve a fékmunkahengerben a "rudak", bocs de nem tudom mi a hivatalos neve....
-féltengely gumiharang
-téligumik, 4db új
(kb. sok,... aszem 160ezer körül volt)
plusz a szokásos kiadások és ráfordítások.
-------
harmadik körben kell majd:
-valamit baszni a motorral,mert füstöl mikor indítok.Ezt hidegben teszi nagyon nagy szeretettel csinálja.. Jó tömény, kékes füst........
-a vízhófokmérőm is szar lett, nagyon hamar a max állapotot mutatja....a picsába enek is.....remélem nem valami komolyabb baj
-mióta kicserélték a fékpofákat, kattog a jobb hátsó dob fékezéskor.....
A szervíz most várat magára, így a nagy gazdasági válság közepette, bár a motorhőfokos téma bassza az agyam.
Üdv mindenkinek, oort |
Vagy...csak az utóbbit támogatom,mert nincs1.8-as injektorom..:)
Nekem csak csomagtér ajtóm van..
-Ma már nem iszom többet..:D |
XEJ!
Én támogatom az utóbbi 2 hozzászólásodat:)
A matrica is fasza 5let,valaki emgtervezhetné,aki ért az ilyesmihez..
Cici!Te mindenhez értesz!:);):D |
Sajnálom Szmöre !
Tom. |
Itt az email címem, mindenféle leírást, rajzot fényképet elfogadok!
az enyémbe főtengelyt kellett egyengetni, köszörülni,csapágysort kellett bele csináltatnom,összes gyűrűt cseréltük hengereket hónoltuk és derékszögeltük valamint a h.fejet síkoltuk a szelepeket martuk köszörültük sz.szár szim csere és nyomáspróba kellet egy másik hűtő. Ha lessz időm akkor hétvégén nekiállok a belső hengersornak kiszedem a tőkéket persze az első sornak semmilyen hangja nincs . Ha van használható infód elfogadom.
Ja, Szigethalmon lakom pesttől 10km-re.
Tamás |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |