|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Sziasztok,
Tegnap találkoztam Debrecenben egy zöld 323F- el. A rendszámot nem láttam, de a Kishegyesi útra akart fordulni a Bartók Béla útról. A kis állomás felől ment a vasúti kereszteződés fele. Pont a kereszteződésben futottonk össze, még intettünk is egymásnak.
Tudjátok-e ki az, vagy esetleg közületek valaki?
Üdv mindenkinek; oort |
Szerintem a Japó motoroknál jobb nincs....
Több forrásból származó infó szerint 400E Km-ig nem kell hozzányulni a motorhoz (kivétel kötelező cuccok: Szij, gyertya, stb)...
Ha a tiétek ennyire kész van, akkor az vagy azért van mert valami okostojésé volt előttetek a kocsi (aki esetleg nem cserélte sose az olajat, nem nézte a hűtővízszintet, esetleg engedte belerohadni a fagyállót, vagy 1-esben ment Pestről Szegedre, stb.) , vagy telerakta mindenféle felesleges lófasz adalékokkal amivel többet ártott mint használt.
Tom. |
ahogy elnézem nem sokat bírnak ezek a motorok beleértve az enyémet is
vareSz |
Végül a sachs lengéscsillapitók kerülnek be hátra holnap(előre majd januárban)
Kicsit már kopogot kisebb kátyuknál is a hátulja
Lecseréltem az olajat és olajszürőt,5000km után 2liter olajat kellet töltenem rá.Megnéztem,nem folyik sehol.Azóta 3000km tedtem meg és néha bevillan megint az olajnyomás égő.Holnap megnézem a nivó pálcát is(ma már sötét van).Mi lehet a gáz,hogy ennyire zabálja az olajat.Gondolokozok hogy bele kéne önteni valamilyen adalékot,hátha megfogja.
Valakinek volt már ilyen problémája
üdv Maestro |
asszem megelégszem egy metabonddal meg egy új olajjal XD... bár ha valaki esetleg hozzámvágna, ill a karácsonyfa alá egyet a lenn említettek közül azért nem fogok megsértődni :)
yellow |
Inkább egy RX-7-es harmadik verziója!!!!
Üdv ÉNRG |
RX-8 -at?
Tom. |
akkor megvan mit kérek karácsonyra... ez bexarás!!
yellow |
Gyerekek!
A tegnapi és a mai inditásnál hiányérzetem támadt.Tudjátok miért mert nem füstölt a kocsi.Na erre varjatok gombot.Most vagy az elözö olajam volt szar fajta és a mostani jó és azért nem füstöl vagy pedig hatott a metabond.Szerintem nekem az olajjal volt a gond a szerelö azt mondta.
Atesz |
helloka
Valvoline max life 10w40 6000ft metabond gold 9000ft olajszürö 1000ft
benyaszürö 2900ft levegöszürö 1900ft .Remélem jobb lesz vele a kocsi.Nagyon dicsérik a metabondot:
Atesz |
Atesz, együttérzek csak én pálinkát ittam... egy kis Zsindelyest meg egy "kis" panyolai elixírt...
yellow
ui: milyen olajat vettél a gépbe mennyiért + adalék? |
Heloka!
A benyaszüröröl annyit hogy nagyon szopos.Én ugy kezdte hogy leszedtem a levegöszürö csövét ami ott utban van a doboz tetejével együtt.Utána lehuztam a felsöcsövet amit a bilincsek felhuzása után tudsz eltávolitani,utána a szüröt rögzitö 6 os csavart egy 10 es kulcsal kicsavarod.Alurol a csövet ugyan igy kell megoldani csak anyiban gáz hogy aknára kell állni és alurol kell lejátszani vagy pedig a motor mögött balról jobbra benyulsz és még igy tudod lehuzni.Kellesz egy segitö is és egy jó elemlámpa.Sok sikert a dologhoz.
Atesz akitegnapbulizotmegivott1literjagertésmostnagyonbeteg |
persze hogy belemegy az abs-es, csak a tartolamella a kulonbseg...de szerintem az abs-es dragabb...
szmore vot |
Huh. készen vannak a hátsó lámpák. Index foglalat taró tőbő le, lejött részből kellő rész levágva, mindkettő kiegyenesítve és síkbahozva, kompresszor aztán huss neki a 2 komponensű. A fűrészelés volt a leg szivatósabb... Képeket ma küldöm Energie nek Még kötés után hátra van a két tartópöcök. A kocsi vezetékein lévő foglalatokat égővel együtt le fogom fújni elölről hogy kívülröl ne látszódjon az a csúnya szürke és réz színű rész.
Cici |
Atesz,én is kiváncsi leszek a fejleményekre
Szmőre
Az enyém ABS nélküli,és azt mondták,hogy rakhatok bele ABS-est is.
A szerelőt is megkérdezem
üdv maestro |
Atesz, benzinszuro csered dokumentajjad man legyelolyan kedves.
Marco, nem mindegy hogy abs vagy anelkuli a kocsi, KYB-nak kulon cikkszama van mindkettore. meretbeli kulonbseg nincs kozte, de van egy tamasztolamella az abs-es valtozaton amin a szenzor rogzitodik, az neked nem kell. (unixnal levo KYB katalogus mindket cikkszamra aszongya hogy abs-es valtozathoz van, de nem) ha megtalalom a cedulat amire leirtam a cikkszamokat, akkor bemazolom..
szmore votam |
Atesz! kíváncsian várom a fejleményeket mennyit javít!
yellow |
Szevasztok
Ma lett a kocsiba cserélve olaj, szürök meg raktam bele metabondot.A benzinszürö csere az nagyon gáz volt eltartot legalább 1 óráig.Remélem jobb lesz a kicsike.
Éljenek a gidák
Atesz |
Szia Cici!
Az index részt kell 6 mm-rel "lefaragni"! Úgy csináltam, hogy elsőként megmértem a magasságát, majd tőbe levágtam a lámpán az indexet, a levágott műanyagból addig csiszoltam lefelé az anyagot, hogy visszarakásnál 6 mm-rel kisebb legyen. Visszarakáskor elsőként pillanatragasztóval raktam oda, majd körbekentem kétkomponensű ragasztóval, hogy ne tudjon belejutni sehol a víz. Egy napig szárad, majd a reszeléket kífújtam a lámpából és fel is lehet rakni. Még ha jól emlékszem 1mm-t lereszeltem az oldalsó tüskék magasságából is, hogy ne álljon el annyira a karosszériától. /MarCO-nak is így "faragtam"./
Merrefelé laksz?
Ment a válasz e-mail!
Üdv ÉNRG |
Tom!
Pont erről beszélgettünk tegnap Xejbóval.. És pont erre a konklúzióra jutottunk. Ám de mégis. Szerinted tápot hogy vigyek oda? Mert elég zsúfolt a csati környéke és így talán a megfúrás is elég körülményes.
Nos?
Cici |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |