|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Skacok ,amit Xejbo linkelt külföldi papíros mazdát azt már eladták..pedig résen voltam de van nála még egy bukólámpás ha vkit esetleg érdekel. |
a hétvégi ömlengésem után egy kevésbé jó dolog, hogy ma reggel belecsúsztam egy 4-es Audiba. körforgalom kijövetelnél nem tartotta a sávját, elémvágott, majd satut nyomott, hogy elengedje a gyalogosokat. satufék utána, kormány balra, de igy is lehorzsoltam a hátsó spojlerét. az enyémnek a spjlerén lett egy repedés, benyomódott a fényszóró (hálistennek a búra nem tört csak a rögzitőfülek) motorház jobb sárvédő utánahajolt a lámpának :( rendőrség azt itélte, hogy mivel nem tartottam a követési távolságot én vagyok a bibás. ráadásul ott dekkoltam a rendőrségen két órát, mer az Audi sofőrje egy irástudatlan suttyó (rohatt geci átok állat) cigány, elnézést roma vót.
szmöre vótam, nemmondokmánsemmit |
Igaz, igaz.
Izlések és pofonok....
Vagy lehet hogy csak öreg vagyok már.
Annak örülök ha nincsenek tömítetlenségek a kipufogónál, stb. Hogy ne legyen olyan elbaszcsizott 1200-es kiheréltkipufogós Lada hangja a jargánynak. Azt a légrezonátor reszt jól kitalálták Mazdáék, sztem jóaz ahogy van.
Mondjuk ha a sportlégszürö mellé raksz egy aktív chiptuningot meg Nitrót, akkor azt mondom hogy okáj.
De amúgy nem látom értelmét...
Van itt a cégnél egy Fiat Puntós elvtárs (akiröl már írtam) , na Ö az akinek agyontuningolva van a gépe, sportkipufogó, sprotlégszürö, 3 KW muzsika, stb....
Na multkor indult el a cég elöl , szép repedtfazék + szívócsonkhang egyszerre, csak ép egy biciklis megelözte.
Tom. |
tom mi a bajod a sportszurokkel
|
" Apa kezdődik.."
Sportszűrő a halálom!
Szmöre ! Majdnem teljesen telesírtam a kiságyamat hogy milyen egy frappáns kis irományt nyomtál ide alul... Én se tudtam volna szebben.
Vladek , vegyé mazdát !
Ha van dellád , akó vegyé V6-ot, ha meg nem vala, akkor meg 1.8-at vagy 1.5-öt. Nekem 2 éve 1.5 van, de maximálisan meg vagyok elégedve. A klimámat meg kikapcsolja egy kis elektronika ha tövig nyomom a pedált előzéskor és csak 10 másodperc mulva kapcsolja vissza előzés után...
Még egy tipp a drága alkatrész ellen (bár szerintem sem vészesek az árak) : Ausztriából (még) lehet hozni 200 -300 Ójróért patika gépállatot ami kivan vonva a frogalomból és osztrákiában azzé nem SKF csapágyat raknak a szervízben ( nekem is igy van mindenem ) .
Apropó , tavasszal ugrik be az " új" motor a verdámba, az osztrák donoromból átugrik a 110E kilóméteres blokk a Zsír Fekába.
Tom. |
sipy, 180-nál minden ronggyá törik :D még a mazda is. de mint tudjuk a légzsák nem azért vana kocsiban hogy használjuk :D
szép éjszakát |
fiuk valaki megmondana a sportfilter menyit nyom a fogyasztason |
szevasztok fiuk nekem is van egz 323f ba es en nem panaszkodok hogy draga lenne bele az alkatresz nem reg csereltem elso fekbeteteket es 800 sk fizettem erte mert en szlovakiabol vagyok egy pelda a haveromnak fiat brava van abba a fekbetet 1400 sk. kerdeztem en is a hidrotokeket a bardiba megattam az autonak az adatait es aszt montak hogy 97 evjaratban nincsennek hidrotokek pedig nekem is kopog valami benne hidegen |
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2850_0.shtml
hát ezek elég szomorú képek de azért látszik hogy ez a kis F-ünk nem egy 5 csillagos töréstesztes! |
jó ötlet, bár tényleg sok idő van még XD
egy dolgot nem értek: "közeleg a jó idő" ezt a minuszoknak mondd Xey |
Ahogy közeleg a jóidő összehozhatnánk egy BA F talit! Mit szóltok hozzá? Meg ezen kívül a Nagy Országos Mazda Talira is úgy kellene megérkezni hogy egy nem túl távoli helyen a talitól összegyűlnénk és egyszerre érkeznénk meg! Hm? Kicsit korai még de sosem sincs elég korán! Meg tervezhetnénk magunknak egy klubos logót!!! |
Nekem az a tapasztalatom az 1.5 kontra 1.8-ban hogy attól függ a fogyasztás hogy milyen viszonyok között használod! Ugyanis ha inkább hosszú távon jársz az 1.8assal autópályán, országúton akkor annyit eszik mint az 1.5-ös! Ha többnyire városban járkálsz akkor nincs mese többet is eszik! De hallottam olyan 1.5ösröl is ami városban is annyit evett mint az 1.8! A V6 pedig eszik rendesen, de akinek a V6 hang kell azt más nem pótolhatja! A pénztárca dönti el ahogy azt szmöre is írta! A hátsó lengéscsillapítókat nekem is cserélni kellett, meg a féltengely porvédő gumiharangot valamint az első toronycsapágyakat és a stabilizátor pálcákat ezen kívül szinte csak a kötelező dolgok: gyertya, olaj, szíjak, szűrők, fékbetétek, akksi! Nekem lassan már két éve van meg! Remélem hogy mostmár több baja nem lesz! Ja valamit még kihagytam, az injektorjaim szarkodnak ezért félmelegen nehezen indul a kocsi! Ez van, már megtanultam együtt élni vele mert kicsit zsebbenyúlos lenne a dolog! Mindjuk árat még senki sem tudott mondani rá magyarországon! Nektek nincs otthon a polcon 4 darab 1.8-as injektor? Vagy nem tudjátok hogy milyen lenne még jó bele vagy hogy honnan lehetne legalább árat nézni! Laczy, Te biztos tudsz segíteni egy webcímmel! |
kezitcsókolom, én spec az 1.5-öst sem bántam meg (meg egynyócast nem is nagyon lehetett találni akkoriban csak Németországban, illetve vót egy kék Hu-ban is de ronggyá volt tuningolva aztat meg nem szeretem) szal ami a megbizhatóságát illeti szerintem mindegy melyik motorral szerelt a kocsi. ha tolni akarod, vagy eddig nagyobb motorhoz szoktál, akkor két lehetőség áll fenn, vagy 1,8-as és az simábban ugrik, és még elfogadható az is amit ezért cserében megiszik, urambocsá 2.0, de a v6 miatt kerekedik a szemed tankolás gyakoriságánál, vagy pedig 1.5, es mexokod hogy 3000 fordulatnál kezd élni a kocsi, de fogyasztásban még igz is jobban jössz ki. nem akarok senkinek a zsebében kotorni, ezt majd neked kell eldöntened, hogy hogyan keresed eleve a kocsit (kerül amibe kerül csak menjen, vagy biza bele kell nézni mélyen a bugyellárisba, hogy mit miért fizetsz ki), de remélem ahogyan sokan mások is megtalálod az elképzeléseidnek megfelelő gépet. már az dicseretes hogy EZ AZ AUTO fogott meg, mint itt egyébként mindenkit. néhány dolog segithet, ha nagyon klimás vagy, akkor ki is huzhatod a sorbol az 1.5-öst, nem is a fogyi miatt, hanem elveszeed tőle az erőt, és előzésnél a klimkagomb lesz a turbó, az meg nem túl barátságos. felszereltésgileg törekedj a legmagasabb szintűre, lehetőleg kerüld a légzsák nélküli változatokat. nekem kifejezett öröm, hogy minden ablakom elektromos, hogy a tükrök elektromosak, gyári kp. záras, stb. jó szolgálatot tesznek a ködlámpák, egy biztos riasztó. a legtöbbet ezekből utólagosan is be lehet cuccolni de a gyári az gyári, és szerintem, jó, ha a csinositásra szánt pénzt nem ezekre kell költeni. szerintem egy 140-150e km-es aut túlontúl megbizhato ha gondos gazdája volt, nem bliccelte az olajcseréket, figyelt a gyertyák, vezetékék, üzemanyag minőségére és nem akarta a 360-as Modenát folyton legyorsulni. alkatrész tekintetében nem tudom megerősiteni, hogy drágák lennének az alkatrészek, nem drágbbak (bár nem is olcsóbbak más modellekhez viszonyitva, az a jó ha keveset kell szervizbe hurcolni, és igy nem fogod sajnalni tőle a drágább alkatrészeket sem. (2008 márciusa óta van meg az autóm, volt egy olajcserém, egy stabilizátor függesztő, két hátsó lengéscsillapitó, meg egy akku télre, és tavaszra jó lenne az első két csillapitót is cserélni, más gondom nem volt). szinte egy év tekintetében szerintem, nem rossz, és borzasztóan meghálálja a gondoskodást.
remélem megtalálod a ........................... ide gondolja amit akarsz,
szmöre vót, akiminnyánelérzékenyülésasiráskörnyékezi :D |
Hogy jó gép az nem kérdés!
Én ha most vennék kocsit akkor ezt mindenképpen megnézném:
www.hasznaltauto.hu/2430962_mazda_323_1995
Már csak a felni, a sötétítés és a kipufogó megér vagy 300ezer ft-ot plusz még 15-ös alufelni téligumival és nem mellesleg 1.8-as ami nagyon ritka és nagyon jó!Nekem is Laczy adta a tippet hogy 1.8-ast vegyek és egyáltalán nem bántam meg! Kicsit túl szép hogy igaz legyen ez a kocsi de egy szemrevételezést mindenképpen megérne!!! |
ajaj.. azok már majdnem golyó érettek, nahjó dobjunk hozzá még 3 -at akkor |
Ezen túl a helyi gimnázium előtt fogok parkolni... :) Bár megmondom őszintén, mikor a haverommal egy Tuareg-ben ültünk, azért minnyá sokkal jóképűbb voltam a Terézkörúti gyalogos hölgyek szemében.
Vicc... |
Laczy... no comment, ez kész XD
Vladek, igen az ablakok karcosak, de ez típushiba. figyelj a füstre, mert az gázos lehet. Szimmeringek, gyűrűk rendben legyenek. higedindításbál ha ezek nemjók... tuningalapnak nem mondanám... nincs rá nagy választék, de azért elég vagány ígyis ahogy a gyárból jött. az alkatrészek sem annyira drágák. én 18 vagyok és rendbe tdtam hozni a kocsit saját pénzből szóval... én csakis ajánlani tudom, (és jó látni ahogy a nők 15-45 éves korig megfordulnak utána, bben mindenképp igazad van )
yellow |
Szia Vladek!
Ha van rá lehetőséged, 1,8-ast vegyél. /Jobban megy/ Az egyik típushiba, hogy az első ablakok külseje sajnos karcolódik a tükörnél. Remélem nemsokára szűk körünkben tudhatunk!
Varesz: Mit akarsz a 12 éves csajoktól?
Üdv ÉNRG |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |