|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Atesz:
nyiregyen oros felé baloldalt egy autószerviz udvarán hetek óta áll egy sötét kék F! nem tudod véletlenül azt elbontják vagy csinálják vagy mi van vele? ma is láttam még mindig ott áll!
üdv Sipy
|
Én is pákával a kézben születtem, de senki fedélzetijét szét nem szedem!
Amúgy a "bórsav kondi" az a mezei ELKO (elektrolit kondenzátor) ,ami idővel álltalában kiszáradni szokott, vagy felpuffadni ( ha alul van méretezve faszültségre), de kifolyva még nem láttam.
Tom. |
Jaja, az a központi kompjúter! Bár én müszerész vagyok, nemtom hogy hozzá merjek e nyulni!
Xej |
ha a kozponti elektronika az, amelyik a kozepkonzol alatt a padlolemezre van rogzitve es sok sarga csatlakozo fut bele, akkor az nekem is mitsubishi cucc. hol az az ember, aki meg tudja mondani hogy ki van-e nyirva, meg ki is csereli. na meg a szamitogep se hulyul bele...
ma kicsereltem a jobb hatso lengescsillapitot, holnap jon a bal meg az olaj es uzemanyagszuro-csere. aztan meg jon egy kis fagyallo, es vidaman varjuk a telet. a gumicserevel meg varok kb masfel honapot. ha a joistenke is ugy akarja..
szmore vot |
Ma voltam diagnosztikán! Mondott az csávo egy érdekeset! Mitsubishi központi elektronika van gondolom a tiétekben is! A csávo szerint ezek idözitett bombák! Vannak benne bórsav kondik amik hajlamosak elszállni 10 év után! Ebböl kifolyik a bórsav és szépen lassan elkezdi marni, enni a nyákot körülötte és a többi alkatrészt is! Mutatott archiv képeket ilyen elektronikákrol! Elég durván tudnak kinézni! E jelenség elsö jele az alapjáratingadozás! Azt tanácsolta hogyha van idöm akkor szedjem szét és nézzek bele! Jobb megelözni a problémát vagy pedig hamar megállitani a folyamatot! Ugy emlékszem hogy volt alapjáratingatozási probléma itt is vkinél! Az vegye a fáradtságot és szerintem nézzen bele, nehogy az egész elektronikát cserélnj kelljen ami ujonnan 300ezer ft! Még idöben felismert probléma és egy kondicsere sokkal olcsobb! Vagyis nem is egy ilyen kondi van benne! Csak gondoltam szolok! Nekem most csak a légmennyiségméröt kellett kipucolni, ezért ingadozott! A másik problémám, a nehéz inditás pedig befecskendezö rendszer hibája! Ha áll a kocsi akkor nem tartja a benzint hanem becsöpög a motorba és amikor indititanám akkor igy már sok benzint kap és nehezen indul! Ez sem olcso dolog de legalább már tudom hogy mi baja! Ha meg megnyerem a lottot akkor kicserélem a befecskendezöt! Nem tudja vki milyen árban lehet? Neten sehol sem találtam!
Xej
|
No comment az ilyenre...
Tom.
u.i.: " Az a te bajod, hogy sokat vótá vidéken. Azt nem fejlődött ki az agyad!..." |
hát tényleg elég nemodaillő kipuff... vmi szép dupla oval kis solid hanggal jobban teccene...
yellow |
mijez (ott hátul rajt) tán talicska? atya ég ilyet munkát végezni..
vareSz |
Szia Maestro!
Köszi az infókat!
a felni az carre wheels, és 205/45-ös vredestein sportrac3 gummák vannak rajta:)
üdv!
MarCo |
MarCo
Nagyon faji a fekete felnid :)
Milyen tipusu?és milyen méretü gumik vannak rajta?
üdv Maestro |
Hali
MarCo
Én kb 2hónapja cseréltem ki a csimitartó teleszkópot.
Budapest mellet,szentendrén van egy 1 japán bontot,utángyártott és gyári alkatrészekel rendelkező bolt.
Rendesek és szerintem nem is drága.
Használtat vettem,5000Ft volt darabja
tel:0626500159, 0626318182,0626314163
üdv Maestro
|
egyelőre nem kérdeztem. a srác anynit mondot fogfájóan, hogy hát húzós... egyébként énis a megtartása mellett vagyok, ha ésszerű keretek között megoldható. am teegnap full nem volt forgalom, balra akartam kifordulni alárendelt útról. egy mazdás viszont akkor is megállt és kiengedett. Forza F!
yellow |
Cső mindenki!
Tegnap ünnepélyes keretek között visszakaptam,immáron új kipuffal a ticsi tocsimat!Faja a sound-ja...:)
Cici:az enyémben is mindezek megvannak...és tényleg...nem győzöm számolni a pacikat!:)Az antenna kapcsolót én is ajánlom mindenkinek.Én is untam,h ki-be mászkált.
Legyen szép hetünk!
Jerico voltam!Béke! |
http://www.hasznaltauto.hu/2429003_mazda_323_1994 |
Hi!
Má megin széttuningoltam a kocsit:
Lábtérvilágítás - +2Le / Aluminijum pedálok - + 4,6 Le / Rejtett kapcsoló, a fejegység és az antenna közé, hogy ne keljen álandóan ki be tologatnija az antennát, ha egyszer úgy is mp3-at hallgatok - +5 Le. Félek, olyan erős lesz a gép, hogy lassan fel fog szállni, ha nem figyelek a gázpedálra. :P
Cici |
Hali,
Ügyebár az enyim is füstöl öszttől tavaszig, indításkor 4 másodpercig, ha előtte a matornak volt ideje kihülni.
Egyértelmű hogy szelepszárszimering. Én tavaly nyáron elposszant vízpumpával mászkáltam és sikerült kicsit megsütnöm a szelepszárszimeringeket, felkeményedtek , így hidegen átszivárog rajta a vezérműtengelytől az olaj.....
Tehát ha az előző tulaj 35 éves szőke volt, akkor is megvan rá az esély hogy 2 évig nem nézte meg a hűtővíz szintjét...
Ha a szerelő azt mondta hogy nem akarja megbontani a motort, hanem csak leveszi a szelepfedelet, akkor arra gondolt hogy nem feszi le a hengerfejet. Ennélkül a szelepszimeringcsere kacifántos , de kivitelezhető, ha az ember a gyertyanyiláson át megterja a szelepet hogy be ne essen a hengerbe, amíg a szimeringet felülröl cseréli...
Tom. |
Helloka
Én 6200ft ért vettem a szimeringeket de még nem rakatam bele.Nekem is erösen füstöl utána abbahadja és csak nagyon halványan füstöl de furcsa hogy mikor az autoba min+2-3 olaj volt nem nagyon füstölt az auto most pedig hogy tele van jobban nyomatja.A szerelöt kérdeztem azt mondta nincs semmi baj azzal hogy füstöl csak esztétikailag csunya meg öntögetni kell az olajat neki az egyik ismeröse 2 éve igy jár a géppel.
YELLOW: A komplet felujitás mennyibe fájna nem kérdezted(gyürü csapágyak meg ami kell).
Én biztos hogy nem adom el mert az enyém rendben van És lehet hogy ennél szarabat fogok ki.
Az enyém 97 10ik havi 144620km el füstöl valakinek pedig csak 300ezrnél jön ki ez egy kicsit furcsa azért föleg hogy az elsö tulaja egy 35 éves nö volt nem hiszem hogy hajtotta.
Na mindegy ha viszont oda kerül a sor hogy ujitás vagy motorcsere akkor szerzek bele egy v6 os motort mindig is olyat szeretem volna.
Üdv Atesz |
én 6.400ért vettem szimmeringet és 15 volt a munka...
egyként ma voltam kinn ótópiacon... hát mitmondjak nem kellett levakarni a kocsiról a vevőket... gondolom nincs kedvük kiadni ennyit bár sokan megnézték uh elégedett vagyok XD kereskedésben 550et akartak érte adni... nevetséges. uh eddig úgy néz ki nálam marad.
szmöre alul méretváltó ott van! meg a gumidoki oldalán is van váltó.
yellow |
én is a szelepszárszimering cserén gondolkodom mondjuk az enyémbe 305ezer van! de azt mondta a szerelőm hogy nem bontja meg érte a motort csak leveszi a szelepfedelet! igy kevesebbe kerül! 8 ezer a szelepszárszimering készlet! kb 10 ezer a szerelés!
üdv Sipy |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |