|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Megy állandó +12V az ajtóba, ha van benne ajtónyitáskor felgyulladó lámpa (mármint az ajtókárpitban). Bár az a nyomorék madzag nem bírja el az ablakemelőket, tehát mindenkép javasolnám a betáp befűzését.
Ha javasolhatom még, akkor az ajtón belül testeld le az amúgy is testen lévő vezetéket amiről az ablakvezérlő kapja a testet, ugynis ahogy észrevettem, elég sokat kacskaringózik az a vezeték míg valahol a motortérben le van testelve. Így a karosszérián át egy kicsit kissebb lesz az ellenállás, több delejt kapnak a motorok.
Tom. |
Rájöttem, tévedtem, nem minden gyújtásról müködik!
Xej |
Szerintem az ajtoban nincs állando 12V! Minden gyujtásrol müködik!
Xej |
Nem tudja valamelyikőtök, hogy pontosan mennyire kell lefaragni a hyperszuper hátsó lámpa (amire 5 hetet vártam) egyes elemeit? Mert ugye bár még nem próbáltam, de nem megy be a helyére. Marco-nak is kellet faragnia, de nincs dokumentálva...
Cici |
király vagy cici odabasz
vareSz |
Amúgy meg szerinted én ezt itt Budakeszin és Budapest bármely részén merem használni? Áhh... Dehogy. Rá van kötve a riasztómra. Aztán ha alarm van, akkor van ám fényjáték... :)
Cici |
Köszi Xej és köszi Tom. Tom felvehetnél MSN-en...
Nos Tom a jelenlegi lámpák a gyári vezérlőjükkel vannak ellátva és ehhez készül egy PIC-es vezérlés a hamutál helyére. Nagyon pöpecnek ígérkezik. Ha készen lesz, megy fel az új videó. Annyim indent tud, hogy jaj. Már vagy 5 hónapja csináljuk faterral...
Az ajtóban nincs amúgy táp már eleve amiről az ablakfelhúzót lehetne bikázni?
Cici |
Cici, szerintem mindenképpen a vezetöoldali ajto kárpitja alá rakd a kütyüt, igy is elég lesz behuzni oda a tápot és a vezérlö jelet! Oda raktam én is!
Xej |
Cici,
Ez odabasz. Szép lett , bár itt Zegen asszem a Yardok felkennének engem a falra ha ilyen lenne a járgányom. Én egy kicsit szolidabb irányelvet követek.... Sajna videót majd csak tavasszal, mert olyan hideg van kinnt hogy még a macskám is egész nap csak itthon veri a bránert, nincs kedvem kimenni és befejezni a projecteket...
Sőt még a szerencse sincs velem, a hétvégén letolattam egy kukát, a zsír új xenonszett meg fél óra után elengedte a füstöt az egyik ballasztból :((((.
Valami konzolt, vagy vezérlőt említettél lejebb, ennek a vezérlőjéröl volt szó ?
Gyuro , ahogy Pákó mondaná : "gozomsincs"
Viszont mazda-auto-ék szerintem kapásból megmondják milyen kódot jelent, de szerintem az lehet hogy gyujtás ráadásakor csinál a légzsákvezérlő egy self-test-et , ilyenkor megméri a detonátorok ellenállását hogy rendben van-e gyujtószerkezet. Lehet hogy valami nem érintkezik, bár a légzsákkörben lévő összes csatlakozó biztonságicsati (sárga színűek és maguktól nem tudnak szétcsúszni) .
Tom. |
Sziasztok!
Segítség! '96-os F-em van és tegnap elkezdett villogni a légzsák visszajelzője időnként. 6-ot villog aztán csend....majd újra rendszertelen időközönként. De amikor villog az nem rendszertelen, akkor szépen szabályosan 6-ot-6-ot... Mi a pöcs lehet ez?
köszi
Gyuro |
Tom!
Szerinted szedjem le a vezetőoldali ajtókárpitot és az alá pedzzem be a cuccost? Mert én erre gondoltam, gondolván, hogy ott van az összes vezeték. vagy rosszul gondoltam?
Amúgy Tom ne hagyd magad! Itt az én kis karácsonyfám.:
http://www.youtube.com/watch?v=LVpZYV6NWQE
Cici |
Hali,
a szorulási áram általában a 4-5 szöröse a felhúzási áramnak, ezért nem mindíg raknak potit. Egy kisértékü, nagy teljesítményü ellenállaton mérik ezek a cuccok az áramot. Van benne egy kis logokai áramkör, mely induláskor behúzza az elsö relét, majd ha ezen relé által kapcsolt áram eléri a szorulási értéket, akkor leoldja adott relét és behúzza a következöt... és így tovább. Aztán megint más fajta elektrónikák nem egymás után huzzák be a reléket, hanem egyszerre, és mindegyik lekapcsolja magát ha megnö az áram.
Tom. |
Én nem is tudom. Egy profitorientált világban élük és ha nekem, mint cégnek van egy eladó termékem, célom, hogy a vásárlót megfelelő képpen tájékoztassam. Nem?
Most vigyem vissza annak a szerencétlen mutyi-meister nek a cumót, hogy ha nem adja vissza a pénzem, akkor repülök a fogyasztóvédelemhez a Magyarnyelvű. ( heh.. Mit Magyarnyelvű, BÁÁÁRmilyen nyelvű ) leírás teljes hiánya miatt nem tudom használni? Vicc
Cici |
opszi hát az úgy volt hooogy biztos ami biztos.. |
persze Cici azonnal mindent félredobva.. a vevő az első
vareSz |
Köszi a segítséget de egyvalamit nem ért senki.
Ahány autó, annyi féle ablakfelhúzó motor, és annyi féle felhúzási és szorulási áramfelvétel.
Ez a cucc be van állítva egy fix áramerőségre, amről tudja, hogy az már nem felhúzási áram és lépnie kell a következő ablakra, vagy méri és az első felhúzáskor megjegyzi a két áram értékét. Én értem, hogy hogyan méri az áramot, csak az ezen felüli működésimechanizmust nem.
Írtam a forgalmazónak mailt, hogy küldjenek működési leírást. Szerintetek válaszoltak?
Cici |
Sziasztok .
Hello Oort. Nekem egy V6-os BA-m van. Nemrég lett felújítva a motorom. Igaz csak magasabb fordulaton füstölt de akkor nagyon. 250 km-en majdnem 2 liter motorolajat evett meg. Nekem az olajlehúzógyűrük voltak letapadva, plussz a szelepszár szimeringek teljesen fel voltak keményedve, semmit sem tömítettek. A gyűrűk 34000 ft-ba kerültek, a szimeringek benne voltak a tömítéskészletbe, ami 46000 ft volt.
Üdv. Janika |
Sziasztok!
Jó rég jártam itt. Végigolvastam vagy 1 hónap termését a fórumon.Sokminden törtét veletek.
1 A motorfüstölős dolog nekem is előjött Olajcserénél vagyis utánna.... Jó gazdag disco-s füstgépet meghazuttoló, BÜDÖS füstöt ereget a kipufugó indításkor. Ötlet van valakinek? Ráférne egy gyűrűzés vagy fejújítás?
2 Cici : Ha nincs poti benne, akkor keress egy pár OHM-os ellenállást valami böhöm nagy teljesítmény értékkel. Ez lehet hogy a vezérlőrelék körül lesz. Ezen méri, vagyis az elektronika ezen méri az ármot . Ha az értékét változtatod akkor tudod a leoldási áramot állítani.
TOM, elvileg felvettelek MSN -re. Írtam is egyszer, de nem érkezett válasz. Lehet , hogy rosz címet vettem fel? Nem mertem többet próbálkozni.
Üdv mindenkinek Oort |
A laviná-nál 22000ft van kayaba gázos lengéscsillapitó.
Olyan kérdésem volna,hogy ez abs-esekhez van,az enyém meg abs nélküli,,az gond?
üdv maestro |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |