|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Sorry,
V6 nekem csak álom...
Tom. |
nem értem egészen tisztán hogy milyenek a gummancsaid, de úgy vettem ki hogy valami téli. ha igy van, akkor én ajállom ám melegen a további használatukat, a gumist meg üsd agyon, mer a lexarabb téli gumi is jobb ilyen időben mint a legfrankóbb nyári. nem vagyok téligumibuzi, sikerült már idén télen is oldalával előre menni a Mazditnak (ősbemutatót tartottam asszonypajtásnak a téli vezetésről), téligumistulmindenestül, de a nyárigumival egyenesen sportkorcsolyázhatnál.
inkább rázza szét a fél futóművedet egy téli szezon alatt minthogy valamelyik árokbol a tréler vontasson fel
szmore vótam |
Hali!
Valaki meg tudja e mondani, hogy 323f 2.0 v6 hidrotőkéjét szét lehet e szedni ugyanis elengedi az olajat és nagyon kattog. Illetve tudja e valaki a gyujtási sorrendet.
Üdv: Tamás |
Hi all!
Cserélt már valaki közületek szilenteket elöl, mintd hátul? Mert nekem már olyan a futóművem mint amiben talán nincsenek is szilentek. Na jo. Nem értek hozzá... |
na megnyugodtam... ma napközben megint füstölt... bár nem durvát egyáltalán de azért megnyugodtam, hogy nincsenek csodák:) am a kimaradás nem lehet, hogy a henger a hideg miatt összeszűkül és ezért az olaj nem megy át? a kis nyomott agyammal erre gondoltam.
ja meg a másik... rázott a kerék... elvittem gumishoz h nézze meg jól van-é centírozva... erre közli velem, hogy ezek a gumik mondhatni nem éppenséggel alkalmasak a közlekedésben való részvételre!
uh arra gondoltam h kevesebbet fogok vele járni, aztán meg arra, hogy visszarakatom a vacsi új nyárit... bár utóbbi nekem elég vadnak tűnik, pedig V-mintás Goodyear..
yellow |
Hali,
mivel hideg van, és az akku le fan fagyva ezért csökken a hatásfoka...
A minuszban amúgy is alacsonyabb a kapocsfesz, de egy indítás után igencsak berántja a töltőáramot a generátortól.
Ez nem abnormális, de ha már nagyon odavan az akud, akkor cseréld ki!
Az ékszíjjat meg feszítsd meg.
Tom. |
Srácok! bes**rok...
a gép abbahagyta a reggeli füstölést... mostmár nehezen indít... amikor indítózok ojan mintha le akarna fulladni, és könyörög h hagyjam abba... aztán elkapja, ijenkor 20 mp intenzív ékszíj...
ékszíjjal lehet vmit oldani?
indításnál a tekerőt meg lehet erősíteni? akksi vagy mivel? ha akksi akk töltés?
yellow |
Sziasztok BA tesók!
Ha esetleg valakit érdekelne, Japán típusú helyzetjelző és index, ami a képen van:
Üdv ÉNRG |
aha laza mint a rigalánc! mind a kettő egyformán mikor kb a kézifékkar a belsővilágítást éri na akkor fog a fék! nah akkor holnap megnézem mert ma meló miatt nem értem rá amilyen hideg van egy jó darabig megmarad a hó! nah remélem sikerül állítani! köszi szépen! |
Mind a kettőt állítja egyszerre! Mind a két oldalon laza? Ha igen akkor elég csak állítani, ha nem akkor más lesz a probléma! |
Xej
és az a csavar mindkét kötelet állítja egyenlően? mert nekem a fékdobnál rendesen lötyög a bovden először azt hittem a fékkel van baj de nem hanem a bovden nincs meghúzva de azért igy is forgolódott az éjszaka a kicsike! köszi a segítséget |
és hogy lehet ennek utánna járni? |
Amúgy nem hallasz motorzúgást, mert a meleg-hideg lékeverés is motorosan történik. és a vezérlője, (mint nekem is) gyakran hűlyéskedik. Valami kontakt hiba lehet. Lehet, hogy neked is mászkál és ezért van a dolog. De ennek utána kéne járni... |
sziasztok most írok először ...és lenne egy kérdésem h mi baja lehet a kocsiba a fűtésnek ???h egyik pillanatról a másikra langyos levegőt fúj!!! |
Pálinkás Boldog Új évet...
Sorry hogy csak most írom le, de képzeljétek :
mióta kicseréltem a gyújtásnál az O-gyűrűt, nem füstöl az ótó indítás után. Még egy picit se nem !
Valszeg az lehet, hogy nem tudom.
Előszőr arra gondoltam hogy lehüléskor a szelepházban a megfelelő tömítés miatt vákuum alakul ki, így nem engedi lefolyni az olajat a szelepek mellet, de rájöttem hogy a kartelgáz visszavezető csövén keresztül úgy is kiegyenlítőtik a nyomás, úgyhogy nemlátom az összefüggést.
Mindenesetre happy vagyok.
Tom. |
Benyúlsz a kézifék mellett (a gumi kicsit félrehajtva) egy dugókulccsal és állítasz az ott lévő csavaron! |
2009 második kérdése az enyém mégpedig hogyan lehet állítani a kéziféken merrt szinte alig fog és most hogy esik a hó jó lenne kicsit forgatni az F-et! |
kössz , viszont |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |