|
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
Szia Xejbo!
Nincsen, de ugyan úgy kell mint az első helyzetjelző és indexet. Melegítés után óvatossan szétszedni /vígyázz nehogy eltörjön az üvegbúra!/, felső csücsökben lévő csavar kitekerése után ki tudod venni a tompított körül lévő foncsoros műanyagot. Egy kis csiszolás, portalanítás, szilikonmentesítés, több rétegben festés, visszarakás, búra helyén egy kis tömítő paszta pótlás és összerakás.
Talán neki akarsz állni befeketíteni?
Üdv ÉNRG |
Laczy! Az első lámpád szétszereléséről és sötétítéséről nincsenek képeid? |
amerikai alkatresz, orosz alkatresz, mind made in taiwan...()
ha nem talalok esszeru megoldast, akkor ugyis bekotom az allando 12-es szalat szivgyujtora, osztan akkor legyen a kiskocsognek aramja ha en mondom...kontakt van, van aram, kontakt nincs, kusskimarski mindegyiknek...
szmore votam, akihonapmeglatogassaazotovillamossagicimborajat |
Akkor multimeter elovesz,
Piros 12V
Fekete 0V
Kek 0V
Sarga, Zold levegoben.
ha igy is tovabb tolt, akkor kuka.
Sajnalattal kell koyolnom hogz a HFU2-est es baratait mi gyartottuk a Flex-ben Zalaegersyegen
Tom. |
igy van kotve.... DEEE NEEEEMM ALL MEG 20 MP UTAN
.
|
Szasz Szmore,
http://www.gwynfryn.co.uk/downloads/cark91.pdf
Feketet testre
Pirosat allando +12V-ra
Keket a szivargyujtora (kapcsolt +12V)
Sarga : magno kuss! (testre huz telefonalas kozben)
Zold: antenna vezerles (+12V-re huz bekapcsolt telefonnal, ne kosd be ! )
Tom. |
nokia cark-91, 6310i-hez gyari kihangosito
szmore votam... |
Szmöci,
varázsold ide a pontos típusszámát, oszt megnézem mi a franc az !!!
Tom. |
akkurol van tapolva direktbe az allando 12V. tehat folyamatosan aram alatt van, kulon szalon le van testelve, szal az akku latja el allando jelleggel, tehat folyamatosan mukodik, kontakt nelkul is. (+12V-piros, 2A biztosiek, test fekete). sarga szal a magno nemitofunkciojahoz, iso csatin belul, bal felso, mukodik. zold szal antennavezerles, nem kotottem be, mer nem megy az antennam. kek szal (1A biztositekkal) barhova kotottem eddig nem volt hajlando leallitani...
szmore votam, ennel okosabb nem tuok lenni |
Hat erre most mit mondjak vazze ?
Lehet hogy felcserelted a szalakat ?
Probald meg csak azt a szalat bekotni amin az allando 12V-ot kapna.
Ekkor elvileg nem szabadna bekapcsolnia. Majd a vezerlo szalat is tedd fel egy kicsit 12-ore.
Ekkor ugye be kell kapcsolnia. Ezutan erintsd a vezerlo szalat tesre (biztonsag kedveert), ekkor 20 elmultaval le kell kapcsolnia.
Ha ez igy van akkor nemtom mi totenhet arrafele a fizika torvenyeivel...
Tom. |
de ez a bajom hogy nem csinalja a diszno...nem all le, nem allitja le a toltest ha kiszallok a kocsibol akkor se, nemhogy ha a kulcsot kiveszem...aszongya miutan levetted a kontaktot 20 sec utan megall az egesz. de nem all meg... eszerint nem erzekeli hogy levettem a gyujtast...
az is lehet, hogy o a motor begyujtasat erzekeli, illetve a leallasat, es akkor jogos hogy az ENGINE biztostek szalara kellene tenni...de en idiotasagnak tartom..
szmore votam |
Szmore,
a szivaron jo lesz!
Az allando 12V igenye megszokott az illyen keszulekeknel, a tenyleges aramot onnet veszik fel, az emlegetett szalon csak a vezerlest kapjak...
Azert lessz jo az ACC+ - rol mert ha leallitod a kocsit is mukodik tovabb a kihangosito mig teljesen el nem forditod a kulcsot (0) .
Tom. |
Kicsit messze van nekem a nyriegyházi tali,innen pest megyéböl :(
Ezt most kihagyom |
visszakerdeznek, hogy elmeleti alapon, mit kellene erzekelnie ennek a kutyunek, hogy utana leallitsa magat? mert, ha en a szivargyujtora kotom, akkor folyamatos feszultseget kap a kulcs elforgitasa utan (kiveve oninditas) es megszinuk fesz alatt lenni a kontakt elvetele utan, motor leall, slussz. ha ez igy mukodik nincs is semmi gond, de a kkor mia a fenenek a direkt +12V akkurol??
szmore votam.. |
Az ACC+ -on (szivargyujto is ) akkor van fesz ha elforditod a kulcsot minimum az ACC-ig. Az ACC+ -on gyujtas alatt is ottmarad a fesz, viszont oninditas kozben nincs rajt aram.
A gyujtas (ignition) szalon csak raadott gyujtasnal valamint oninditas alatt van fesz.
Dontsd el melyik jobb neked.
Tom. |
Tom, rajta van a szivgyujto szalon, de nem allitja le. a kotesi utmutato aszongya, hogy IGNS szalra kell kotni ezt a vackot. elkepzelheto lenne, hogy a biztositektabla ENGINE vonalra kene kotni (az felel a motorinditasert)..?
szmöre vótam, mer morcos vótam |
Yellow barátom szombaton jössz a tuning talira.Este 6 tól lesz.Gyere te is minél többen legyünk mazdások.Várunk
De ha még valakit érdekel 02.28 18-00 buzatéri parkoló nyíregyházi tuningosok talija várunk mindenkit szeretettel.
Atesz |
Jóaz.
Tom. |
[Későbbi] [1694-1675] [1674-1655] [1654-1635] [1634-1615] [1614-1595] [1594-1575] [1574-1555] [1554-1535] [1534-1515] [1514-1495] [1494-1475] [1474-1455] [1454-1435] [1434-1415] [1414-1395] [1394-1375] [1374-1355] [1354-1335] [1334-1315] [1314-1295] [1294-1275] [1274-1255] [1254-1235] [1234-1215] [1214-1195] [1194-1175] [1174-1155] [1154-1135] [1134-1115] [1114-1095] [1094-1075] [1074-1055] [1054-1035] [1034-1015] [1014-995] [994-975] [974-955] [954-935] [934-915] [914-895] [894-875] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [Korábbi] [Archívum]
| |