|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
Roli!
Én már párszor takarítottam,mindig úgy volt hogy pár napig magasabb lett az alapjárat,de be fog állni csak idő kérdése.Ha keveset használod akkor is max 1hónap!!!
Üdv.
|
koszi latom :) amugy bocs a nagy fotoert nemtudna valaki kiszedni ? eleg zavaro vagy en is kitudom szedni innen ?
|
Roli: Janika oldalán válaszoltam!
|
Üdv. Lenne egy olyan kérdésem, hogy 1994.10.18-án gyártott 323F-embe van immobilizer, vagy nincs? (1.5i SE)
|
jaj ne akor megint le kell szednem a csovet a szelephez nem nyultam csak egy rontyal takaritottam ki esetleg szedjem le ujra es pucoljam ki ujra es ha nem segit allitsak a fenti csavaron ? de ugy tudom pillangoszelepen is lehet allitani az alapjaratot a fenti csavaron pedig a levego mennyiseget...
|
Üdv! szerintem akkor takarítsd tovább benzines rongyal ott belül mert valószinű hogy az olajos kosz kitartja a szelepedet most hogy megmozgattad rossz helyre került!
|
|
sziasztok van egy kis problemooo :) a multnap leszedtem a szivocso harmonikat a szivo toroktol a levegoszuro hazig hogy jatisam meg hogy meg veletlenul se szivojon falcs levegot a daraga nagyon popec lett a szivo toroknal pedig megpucoltam mert nagyon fekete volt olaj maradek is volt az alapjarat csavarnal nem jartam csak diolantal megpucoltam szepen es vissza raktam minden es a kovetkezo problema lepett fel meleg motornal a az alapjarat nem all be 750 re hanem 1100 ra de van mikor 750 re all vissza es ha kicsit lejebb nyomom azt a butykot amifel felturazom amire ra van kotve a gazpedal bowden akor szepen beall 750 re mi lehet az oka ? valami elrontottam azzal hogy megpucoltam a retektol ? vagy valami piszok meg ottmaradt a szivotoroknal es nem zar jol a klapetta ? vagy a rugo nem huzza vissza azt a butykot ? remelem megerettte valaki es tud segiteni KOSZI :D VAROM A MEGOLDAST toltok fel egy kepet is ..... http://djroly.go.ro/alapjarat.jpg
|
Üdv! ma délutánra kilopták a mazdámből a nappalifényt és a ködlámpa takaró rácsát! Esetleg nincs vkinek 2 rács kallódóba meg venném!
|
A fogyasztást teli tankhoz szokták igazítani. Telenyomod a Tankot az első kattanásig amit a töltőpisztoly ad. Aztán jársz vele 100 km-t és rátankolsz. Amennyit rátankoltál annyit fogyasztott. Ez a tuti módszer. Hidegben ha pár km-et közlekedsz akkor ha jól tudom az autómata szivató miatt többet fogyaszthat.
|
hat igen en is kicsit sokallom de lehet hogy a nagyon hidegtol es hogy keves a tav amiket megteszek a varosba? nem igazan tud felmelegdni a motor vagy mire felmelegszik en mar meg is allok vele .... lamda szonda le volt szedve es kitisztitottak a szervizbe mert hiba kodot adott csak mar nemtudom hanyas kodot de azota nem ad hibat semmire , katalizatorhoz nem nyultam soha egyben van nincs kilyukadva :) gondolom jo ... a hutofolyadek az szivarog utan kell toltsek neha a vizpumpa vagy a csapagy megvan benne menve de arra meg nincs idom se keretem hogy kicsereltessem tudsz valami adalekot esetleg?ami megallitja a folyast ? gondolom ez nem befolyasolja a fogyasztast ... meg egy furcsasag lehet huje vagyok:) ha peldaul 8,5 litert tankolok varosba elmegyek 100km de ha pl teszek tobbet 13 litert mintha tobbet fogyasztana ... nemjo ha sok a benzin a tartalyba? jobban szivja?:) nem nagyon ertem amugy ha mar 3 litertol kesebb benzin van a tartalyba nehezebben gyul az auto de ha 5 -10 liter akor 2-3 forgatas utan egybol begyul telen , nyaron pedig 1 forgas es gyul is gondolom akor a gyujtas nincs elalitva ... szoval mikor leszedem a gyujtas elosztot ugyan abba a pozicioba rakjam is vissza? amugy hogy lehet rajta allitani a gyujtast? ....
|
Roli: a 13 nemhogy sok, hanem egyenesen rengeteg..lambda szonda, katalizator, minden rendben?? hutofolyadek hiany miatt nem melegitetted tul a motort es nyekkent el a lambda szonda??
gyujtaseloszto tomitogyurus, egy darab van alatta, ket csavar fogja a gyujtaselosztodat..jo lejelolni levetel elott, ha nem akarsz minden piszkalasnal elogyujtas allitassal jatszadozni. amugy ha valaki mar tekergette az is okozhat tulfogyasztast..
nekem a ketliteres indul masodik kulcsra, de csak hidegen..melegen minden normalis..reggel elso kulcsra ha ratartok ugy is elindul, de nem szoktam eroltetni..masodikra roffen, es utana egesz nap nincs vele gond.
xenon van a kocsiban 2010 ota, azota tavaly volt ugye muszakin, es ugy ahogy volt, atment...rendor eddig meg nem allitott meg miatta, sem itthon, sem kulfoldon. a gomboptika teljesen jol parosithato a xenonokkal, tenyleg nem ver osszevissza, es egeszsegesen lehet vele latni is. a mosora en is gondooltam, foleg hogy letezik belole gyari is, de csupan egy leagazas az ablakmosobol az egesz, meg a ket szorofej. automata szintezessel meg nem erdemes foglalkozni. annyit nem er az egesz, legalabbis szerintem. ha nagyon baj van muszakin, vagy a rend eber ore b@szogat miatta, legyen nalad ket normal izzo, hogy barmikor vissza tudd cserelni.
szmore voutam, mig normalis voutam.. a renaulttal nem lehet repulni..de egy arkot atugrott :D holnap karfelmeres :D
|
Hali Mindenkinek!
Nagy kérdésem az lenne, hogy van e Xenon valakinek beszerelve? És ha van ütötte e meg a bokáját már vele? Műszakin mit szóltak hozzá? Rendőr kötekedett e? És a többi és a többi....
Netes böngészkedéseimben olvastam már minden félét, amikből eddig az derült ki hogy lámpamosó és elektromos magasság állítás kell hozzá. Na most a Lámpamosót azt megoldom nem gond, de a magasság állítás valóban kell e így, hogy a mi autóink vetítőlencsés fényszóróval vannak ellátva. Mert azt is olvastam hogy az ilyen tipusokba minden gond nélkül beépíthető, mivel nem a foncsol hanem a lencse adja a fény irányát.
Okosságokat, tapasztalatokat előre is köszönöm!
|
Nekem volt hasonló problémám, de érdekes módon a legnagyobb hidegben nem kellett annyit indítózni mint mondjuk nyáron! A probléma az injektorokkal volt! Nem zárt le rendesen az injektorfej amikor állt az autó és becsöpögött a benzin a hengerbe, amikor be akartam indítani akkor ennek következtében tul sok üzemanyag volt a hengerben, amig az ki nem ürült, az inditózás által addig nem indult be a kocsi! Mondjuk nekem 4-5 másodperc elég volt ehhez, nem kellett 8-10 mp! A probléma megoldása injektorfej csere lett, amit nem nagyon találtam egy pár évig normál korrekt áron! Addig úgy jártam a kocsival, nem lett töle semmilyen problémája, a végére már teljesen hozzászoktam a dologhoz! Sőt még az öninditó sem ment tönkre ebből kifolyólag az évek során! Az enyém 1.8-as, ezért nem találtam évekig! 20-25 ezreket mondtak darabjáért, ami nonszensz! Végül egy bontóban voltam egy másik alkatrész miatt, megkérdeztem az embert hogy megvannak e még az injektorfejek! Mivel szerintem nem tudta milyen ritkaság van a birtokában, ideadta dababját 4ezerért! Én meg fapofával fizettem! :D Az 1.5-höz tuti olcsóbb és gyakoribb a dolog! De még az sem biztos hogy neked ez a problémád, mivel még senkivel nem találkoztam akinek ugyanez lett volna a gondja és lassan 6 éve megvan a kocsim!
|
Hali, egy olyan kérdésem lenne, hogy az mitől lehet, hogy hidegen indítózáskor kínosan sokat teker az önindító, mire beindul. Kb olyan 8-10mp, de amint beindult utána nincs probléma, rendesen megy a motor, és melegen könnyen beindul. Mi romolhatott el, valamint hogan tudnám kideríteni?
Ja, meg még annyi lenne a probléma, hogy melegen ingadozik az alapjárat 900 és 600 között, és például amikor ráadom a világytást, felugrik 1200-ra, majd lassan visszaesik. Ez normális?
Miket nézzek meg, mit kell megtisztítani esetleg?
|
Sziasztok van egy kis problemam a fogyasztassal 13 liter - 120km csak a varosban nemtudom mi lehet kicsit sokkalom pedig nem porgetem fel max 2000 RPM -ig varoson kivul 7-8 at aszek de a varosba duplaja nem nagyon ertem mi lehet az oka ?a legszuro es a torok kozotti harmonika csovem repedezett kicsit de hoallo vastag szigetelo szallaggal meglett csinalva az a kerdes hogy sziv e falcs levegot ott ? hogy tudnam letesztelni ? es a szelepfedelnel a kartercso megrepedt picit es szigetelo szallagoztam , csinaltam egy gyors komputer tesztet is de nem adott ki semmi hibat meg regebben adta ki a lambda szondat amit a szerelo leszedt megtisztitotta es azota nem ad hibakodot de volt meg mas hiba kodom is csak most nem jut eszembe de majd megkeresem lehet koze van a nagy fogyasztasnak ? vagy inkabb az hogy falcsot sziv ? vagy hogy kicsi tavokat megyek 4-5 km aztan megallok ? gondolom a hutofolyadek szivargas nem befolyasolja a fogyasztast ? a gyujtaselosztonal kicsit olajos alol azzal lehet valamit kezdeni ? van benne valami pakolas vagy O gyuru ? tud valaki meretet ? es hogy 1 vagy 2 darab kell es hogy nehez e kicserelni ? vagy el is lehet valami rontani ?:) amugy van egy nagyon zsir program tegnap szedtem le en is es sokkal jobb mint az auto data a neve Tolerance Data ha nagyon sok hasznos info van benne ha erdekel valakit atkuldom....
|
a r.revolution bottari brand, car passion kategoria, jo minosegu cucc (ket evvel ezelott votam a romaniai lenayvallalat ugyvezetoje, ismerem a cuccaikat :)))annaidejen a kollegamnak a mondeijara berheltuk fel, magyarorszagion kotekedett a rendor..E jelzese nincs a termeknek.
szmore voutam
|
Helló!
A ledsor bármelyik TESCO áruházban is kapható az autós részlegen. (R.Revolution. LED csík 24LED fehér) ez a pontos megnevezése az áruházban. mielőtt megveszed próbáld ki van rajta egy kis fehér maprica "PRESS TRY ME" felirattal azt kell megnyomni.
ami kell hozzá: hőlégfúvó, kisfúrógép, fűrészlap, ragasztópisztoly, erős kétoldalas ragasztó, forrasztópálka.
A lámpa szétszedése nem gyerekjáték főleg ha még gyári, hőlégfúvó elengedhetetlen hozzámert hőre lágyuló ragasztóval van összerakva, de csak óvatosan mert a búra és a foglalat is könyen megpörkölődhet.
Ha a lámpa szétjött ki kell szedni a sárga prizmát ami kinn is marad és a lemeztükröt, ennek az alsó részéböl egy kis kockát ki kell vágni hogy elférjen a ledsor. Az index és helysetjelző között van egy kis gátfal amit szintén meg kell vágni a ledsor helyén. Nem fog teljesen beférni az index rész bal sarkáná ezért ott a müanyagot át kell reszelni , vágni egy kis részen és ha bentvan ragasztópisztolyal hátulról befoltozni minden keletkezett rést. A ledsort és először kétoldalas ragasztóval ragasztottam le ( töröld zsírtalanítsd a felületet ) aztán pár helyen adtam neki ragasztópisztolyal is.
A kábel a helyzetjelző felé essen és ott kellesz neki átfurni is. elég max 25 - 30 cm vezetéket hagyni a ledsoron. Figyelj oda a bekötésnél mert a lednél nem mindegy a ( + - ) bekötés.
Ha megvan mehet vissza a lámpabúra, természetesen most is hőlégfúvóval át kell melegíteni a ragasztót, hogy rá tudd pattintani.
Aztán vissza a kocsiba! JÓ SZÓRAKOZÁST !! :)
Üdv : Szasznan
|
Szmore: Szerintem is jó lett.
Műszakin ebbe belekötnek? Szerintem nem.
Hol szerezted és milyen típus ez? És miképpen rögzítetted.
|
Hello szmore!
természetesen megmaradt az index is csak a sárga prizmát vettem ki a lámpábol, és sárga szinű izzót kapott helyette.
A ledsor pedig a helyzetjelzőre lett rámötve. ( szerintem is pipec ) :) :)
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |