|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
Atesz
Van 1.5-höz katalizátorom ha kell...
|
323f 2.0 v6 gyújtótrafót keresek bontottan ha tud valaki ilyet légyszi írjon.
Köszi
|
Ha valakinek van ötlete mi lehet a baja azt szivesen meghalgatnám.
Mert aszerelő 70%-ra mondta az a baja szerintetek????
|
Megint én!
Ha valakit érdekel eladó a gép,mert kiscsaládom részére már másik verdát kell szereznem(családit).Ez egy tuningolt verda,nem tudom képet hol lehet feltenni hogy lássátok,mármint ha érdekel valakit.
|
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,van egy 95-ös 2.0 V6-osom.
Állandóan bedadog,megtorpan hirtelen gázadásnál.Most a szerelőm azt mondta,hogy gyújtókábel meg trafó csere kellesz,mert a légtömegmérő nem kap elég nyomást.Segítsetek hol kapok hozzá olcsón ilyen cuccot,mert a trafót csak egybe adják az elosztóval.Köszi
2011.03.29 20:41 Janika „
Üdv!
Alapjárat ingadozás egyik problémája lehet, ami nekem is volt az, hogy a folytószelep tengely irányban elmozdul (!). Nem nagyon, teljesen nyitott folytószelepnél kb. 1mm, de amikor visszaáll eredeti helyzetbe az alapjárat 1000 körül van meleg motornál, de ha a folytószelepnél lévő rugós egységen (ide csatlakozik a gázbowden vége) az ütköző csavarhoz nyomom a folytószelep minimális hézaga is megszűnik, és fordulat azonnal beáll a megfelelő 750-es fordulatra (V6).
Ezek a rugók számomra eléggé gyengének tűnnek plusz a folytószelep tengely irányú holtjátékát sem tudom kiküszöbölni. Elképzelhető, hogy eredetileg is ilyen? De akkor miért nem bírja visszahúzni a fojtószelepet teljesen alaphelyzetbe? Pont a rugók miatt? Vagy a folytószelep éleit kellene megvizsgálni?
|
sziasztok tegnap szetszedtem mind a ket ablakot a jobb oldalibol hianyzott az a csavar amit mondtatok az a helyzet hogy nem talaltam meg az ajtoban azt a csavart csak egy feker kerek muanyagot ami gondolom ott volt vissza raktam az a kis muanyagot es egy anyat csavartam ra osszeraktam minden jobb mint ujkoraba csak az a helyzet hogy a kulso lechez nem szorul ra az ablak az elejen es ott becsorog a viz mi lehet vajon a problema ?hogy nincs meg az a gyari anya ami ott volt? valameik barom biztos kiszedhette az ajtobol biztos rezgett neki megprobalom egy vas platnival es egy anyaval hatha jobb lessz az utkozoket lehet feljebb is allitani ? nincs belole baj?vagy hagyjam a gyari helyzetbe?
|
oort
A füstölésnél a szelepszár szimering lesz a hunyó, nekem is ugyanezt csinálja, hogy hidegen füstöl melegen jó.
|
Üdv!
Alapjárat ingadozás egyik problémája lehet, ami nekem is volt az, hogy a folytószelep tengely irányban elmozdul (!). Nem nagyon, teljesen nyitott folytószelepnél kb. 1mm, de amikor visszaáll eredeti helyzetbe az alapjárat 1000 körül van meleg motornál, de ha a folytószelepnél lévő rugós egységen (ide csatlakozik a gázbowden vége) az ütköző csavarhoz nyomom a folytószelep minimális hézaga is megszűnik, és fordulat azonnal beáll a megfelelő 750-es fordulatra (V6).
Ezek a rugók számomra eléggé gyengének tűnnek plusz a folytószelep tengely irányú holtjátékát sem tudom kiküszöbölni. Elképzelhető, hogy eredetileg is ilyen? De akkor miért nem bírja visszahúzni a fojtószelepet teljesen alaphelyzetbe? Pont a rugók miatt? Vagy a folytószelep éleit kellene megvizsgálni?
|
megint én..
Kihagytam hogy az egy vezetékes szenzorra gondolok, ez megy a műszerfalhoz közvetlen ez jobb oldalra néz a gyujtáselosztó alatt.
Bár ha valaki odáig megy egy múszerrel nem mérné meg a 2 vezetékes szenzort is ami az ECU ba megy . Ez néz előre fele.
95-ös a drága 1,5l z5de motor.
zoli
|
Hali mindenki,
Volt mit bepótolnom fórum ügyben.
Most, hogy itt a jobb idő én is nekiállok pár dolognak. Elsősorban a füstöléssel kéne kezdeni valamit. Télen és olyan +10c fokig füstöl mint állat. meleg mocinál annyira nem feltünő, de a szagból gondolom h eszi az olajat akkor is . Ja amúgy olajfogyasztás a tél folyamám megevett olyan 2 liter olajat.... ! Érdekes hogy kb 10 fok felett nem csinálja a füstölve indulást. Nem tudom mi a baja , csak a szelepszár szimmeringre tudok gondolni , hogy amikor hideg a moci akkor becsorog a hengerekbe az olaj és míg ki nem égeti addig füstöl.
Ötlet van valakinek...
Ja és láttam az alapjárat ingadozást. Nekem is csinálja néha hogy a meleg motornál bedadog, bér én ezt gyertyának tituláltam. Akkor 7végén megnézem a csöveket is ha jól értettem az utalásaitokban.
Meg tudja valaki mondani hogy mekkora ellenállása van a műszerfalhoz menő hőellenállásnak. Szerintem szart adtak az UNIX-osok, mert a mutatóm kiakad még mielőttt bekapcsol a termosztát. Ezt csak azéer tudom , mert beletettem egy ideiglenes hőmérőt a hűtőhöz. Így látom ha elindul a melegvíz a hűtőben. (terv szerint ez bekerül a műszerfalba ha nem lesz jó a mutatós műszerem)
Kösz előre is az ötleteket.
Üdv mindenkinek Zoli
|
kinagyitva láttom már h csak a felni közepe :)
|
Roli:
sipy323@hotmail.com
te hol laksz?
|
http://mazda323f.ucoz.hu/forum/14-34-1
Felhívnám a figyelmet a fehér BA-ra. Egy lengyel srácé volt. Még lesznek róla képek!
|
ablaktorlot en is megfurdettem white grease-ben, ahogy nagy elodeink mondanak, azota rendben van, csak meg beallitani nem sikerult. folyamatosan feluti az A oszlopot, de majdcsak megoldom.
cici, nekem egy eve fujtak a feheret, mar latom rajta a pottyoket. ennyit tart.
udv,
..maga a magassagos..
|
Roli!!
Itt van a leírás az ablakokról, biztos ezen az oldalon is le van írva valahol.
De ezen is.
http://mazda323f.ucoz.hu/forum/22-21-1
Szép estét mindenkinek.
|
A müszerfalon az a kis kulcs ikon az immobilájzer jele! Teljesen normális "jelenség"! Ha nem immos a kulcs amivel el szeretnéd inditani akkor felvillan ugyanez az ikon de nem alszik el és egy pár másodperc mulva le is állitja a kocsit!
|
sziasztok szmore koszi a cuccokat remelem meg ossszefutunk es egyszer eljutok en is egy mazda talalkozora .. .:) valaki esetleg nemtudja sipy nevezetu tagnak az email cimet?mert a kozelembe lakik es fel szeretnem venni vele a kapcsolatot . nemtudjatok veletlenul hogyan kell az elso ablakokat beallitani hogy egyforman huzodjanak le es a dolesi szoget allitni? nincs valami szerelesi rajzotok magyarul itt az oldalon?mert jovoheten szet akarom szedni az ajtokat es beallitani az ablakokat es nem szeretnem elrontani;) a hibakodok nem jelentkezett ujra miota kitoroltem oket csak egy dolog idegesit meg hogy mikor begyujtom az autot akor kigyul a kis sarga kulcs a muszerfalon de el is alszik egybol ez normalis?es meg egy kerdes a rovid fenyt bealitottam de ejjel lampaznak ram gondolom hogy nem alitottambe megfeleloen csak le es fel lehet allitani?vagy jobbra es balra is?mert a lampaknal van 4 allito csavar is a hosszu feny az meik csavar?mert ahoz nem nyulnek ha lehet.... egy beallitasni rajzot nemtudtok veletlenul?
|
Jaja. Egyszer én is kiszedtem, csak bátorság híjján nem ütöttem ki a tengelyt, csak megfürdettem valami kenőanyagban.. Lehet hogy most viszont nekiesek..
Van valakinek tapasztalata hátsó sárvédőivrohadás javíttatásában?
Ár, időtartam? Botrány, hogy rohadásmentes BG-k rohangálnak mindenfele az én kis BA-m meg lassan kivirágzik... :(
|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
| |