|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
oort:
Ja, hogy az fehér! Mindíg csupa sár volt, mert szántani járt vele az öreg muki.
Na de amikor nem dolgozott, itt csapatta a főutcán! Sajna egyszer tetőre rakta és azóta nem láttam:D
De legalább nem volt ellustulva:D
Sajna nem ismertem!!!
|
szmore: xejboster@gmail.com a mailcímem, várom a képeket!
oort: Tudom hogy melyik az a cég igy már névröl!
|
sziasztok
Xejbo:
Csak térképről tudom hogy két ipari park van :
egy a Házgyár útnál: Nyugati ipari park néven és a másik ahol én vagyok az a Kishegyesi úton : Regionális Innovációs ipari park vagy mi a neve.
A kék madár meg a logónkban van. Ha arról a Richterről beszélünk mi itt épült lentebb mögöttünk a Kishatát úton , akkor el kell menned a sarki cég előtt. A National instruments táblát keresd és a logoban a N betű egy madár.
Csumi:
A derecskei , vagyis a volt derecskei ( talán kazinczy vagy árpád utca volt ) kocsit vettem én meg , csak kíváncsi lettem volna nem ismered e a tulajékat? Sajna eléggé le lett járva a gép . persze ezek csak a szétszedés után jöttek felszínre. A kaszni rendben volt a motoron hallatszott a kor de miztán már bontva lett a szíjak meg tömítések miatt akor jelezte a szerelő hogy ez bizony kapott az arcára kilométereket....
Üdv mindenkinek, Zoli
|
szia xejbo,
leszedtem az alkatreszt a kocsirol, itt van,..csak..ahol a motorbokk jobb oldalanal hatrafele fordul a cso, ott ra volt preselodve a blokk oldalara, igy a hajlatban nincs teljes keresztmetszet. siman atfolyik rajta a viz, de meg van a cso nyomodva...adj egy mailcimet, es kuldok rola kepeket.
szmore voutam, bocsakesesert
|
Ezek szerint nem tud nekem segíteni alkatrész ügyben?
Oort: Debreceni Ipari Park? Kék madaras cég? Csak egy Ipari Park van Debrecenben? Én is az Ipariban dolgozom minden második héten! Richternél!
|
oort:
Derecskén a fehéret nem látom, de most egy nagyon tipp-topp bordó BAvolt valameik nap erre felé.
Meg is álltunk, hogy beszéljünk a gazdival, de sehol nem volt.
A szelepszárszimering csere nekem 23 volt, kb. 1 hete. Szart se ért, még jobban füstöl !
Az a termosztátos hőfokos nyűg megoldódott termosztát cserével:D
Viszont most az alapjárat ingadozik. Szerintem ez összefüggésben van a Japán helyzettel meg az árfolyammal:D de megy mint az ítélet:D!
|
szmore: Igen, a hővédö lemez alá is bemegy és a vízpumpában van a vége!
|
talpas csapszeg csere utan futoszogallitasra menjel, ne vissza a szerelohoz :)
hazilag annyit tudsz csinlani,hogy leveszed a kormanyt es egy foggal arrebb teszed vissza. ha legzsakos vagy akkor negy csavar a legzsakbol ki, csatlakozo szet, blokkolod a kormanyt es kinyitod a nagy csavart kozepen. asszem 19es. de lehet h csak 17. lepufolod a kormanyt a ripnikrol, es teszed vissza az emlitett egy foggal odebb. tovabbra is huzni fog, de legalabb egyenesen all a kormany. es kopnak hulyen a papucsaid. ha legzsak nelkuli vagy akkor csak egy csavarod van a dudanal, meg a nagy es joccakat.
|
Sziasztok,
Rég játram erre. Végigolvasva a postokat újra kiderül számomra , hogy nem sok baja van a kocsinak, de az aztán mindegyiken előjön (és sajna eléggé zsebbenyúlós). Szinte a mostanság felsorolt összes hiba jelentkezett nálam is. Füstöl mint egy teherautó olyan 15°C környékén kezdi. Szelepszár szimmering kúrát javasoltak , ez kb 50ezer pénz lenne. Talpas csapszeget is cseréltek nemrég és azóta picit félreáll a kormány, nem vészes nem húz oldalra , csak kurvára zavar. Lehet e ezzel valamit ittthon csinálni , vagy vissza a szerelőhöz?
Ez a gondom a kocsival... az vasból van, ahoz meg nem értek.
A hűtőm nekem is repedt volt és folyt. A műanyagot "megheggesztettem" a hőlégfójós forrasztópákámmal :D meg bekentem hőre keményedő epoxigyantával vagy 2-3 éve és most megint csepeg. Már nem akarok javításra költeni így ha lesz elég zseton vennék új hűtőt meg csöveket mert eléggé öregek ezek is. Laczy anno mondta a számát is csak nem tudom hova írtam le. Majd megkeresem a kommentek között.
A hőmérőm nekem se jó... így csináltam ideigleneset lele ez sajna már 2 éve benne van annyira ideiglenes lett. Csak tettem egy szenzort a vízcsőre és néztem a hőfokot. A mérő elektronikát meg belöktem a kormány alatti kis lehajtható rekeszbe. kb 20 fokot csal a cső de megszoktam.
Csumi:
Ha jól láttam Te derecskei vagy. Volt anno ot egy fehét mazda. Fehér alufelnikkel + AEM matricával a hátsó dob fölött . Tudsz e arról valami infót? A körforgalomból kellett jobbra menni (debrecen felől) és ott menni kicsit majd balra lefordulni.
A kenézy-nél nem szoktam figyelni a kocsid pedig arra is szoktam meni. Van egy zöld mazda a tescoval szembeni lakótelep előtti parkolóban is. Ezt miden reggel látom melóba menet. Esetleg ismeritek? Ja amúgy én bözörményi vagyok és debrecenben melózok az ipari parkban a kék madarac cégnél...:D ezért szoktam látni a zöld mazdit minden reggel, ha buszozok . Ha kocsival vagyok akkor az elkerülö felől jövök így kimaradok a reggeli szitkozódá és dudálás mókából...
Üdv mindenkinek
Zoli
|
xejbo, ha hazaerek megnezem...ez a hovedo lemez alatt van ??
|
szmore: Az én szerelöm a Spuri üzemanyagadalékot ajánlotta, eddig mindenkinek bevált akinek mondta! Teljesen kipucolja a lerakódásokat amik felelösek lehetnek az alapjáratingadozásért isszom! Egy probát megér, kb 1000ft egy flakon, amit egy teli tank benzinhez kell hozzáadni!
|
Mégsem olyan egyszerű a dolog mint azt hittem! Nem csak egy pár centis kis csőről van szó hanem ez egy nagyobb csőszakasz egy része! A képen látszik hogy mire lenne szükségem, az 1.5-ösé és az 1.8-asé is jó hozzá, ugyanaz a cikkszáma! Ha valakinek van ilyenje és megszabadulna töle akkor megvenném!!!
|
Akkor én a kis füstöléssel csak hallgassak! :D
Az biztos, hogy nyagyon jó kis autó a 323f BA!
|
b@@szki, mikor en jottem vele haza, es megfozte magat, nekem se jelzett semmit a tu. megalltam, kinyitottam a motorhazat, aszongya egyik csavo..megfozted teso..visszamegyek, kontakt, a tu kozepen. mondom neki mi van, aszongya man huuult. ennyi ido alatt?? vissza kozepre?? termosztat csere megoldotta a gondot, de a rangatast es befulladast nem tudtam meg kikuszobolni :(
|
:O Hűha! Ez aztán kalandos nyaralás volt! Ilyen problémáról még nem is hallottam! De az ösztön azért meg volt benned :D Mentetted a menthetőt. Ez a borzasztóan jó dolog ezekben a Mazdákban! Nem hagynak cserben soha semmilyen körülmény között. Én speciel 2 liter motorolajjal tettem meg 256 km-t 2008-ban az enyémmel autópályán és gond nélkül haza tudtam vele érni. Otthon derült ki, hogy megette a több mint 4 liter olajat.
Precíz, jó kia autók ezek. Ha nem muszáj ne váljatok meg tőle. Csak csatlakozni tudok hozzád Xejbo! BA 4ever ;-)
|
Tegnap értem haza Olaszországból, az én autómmal mentünk! Odafelé nem volt semmi probléma, de hazafelé jövet beálltam egy benzinkútra és azt vettem észre hogy folyik valami a kocsi alól! Felnyitva elég rémísztő kép fogadott, az egész motorteret folyadék borította, hűtővíz volt! Képzelhetitek mennyira baszartam 400km-re otthontól! A harmónikacső alatt van egy kis kb 1centi átmérőjű 90fokos fémcső, kb 5 centi hosszú! Azon keletkezett egy tűhegynyi lyuk, amin keresztül lövelt ki a víz, elég nagy nyomással, beborítva az egész motorteret! Visszahűtöttem a motort, utántöltöttem a hűtőfolydékot, kb 3 és fél liter hiányzott belőle! A hőfokmutató meg sem mozdult addig felfelé amig meg nem álltam, tehát elég jó a hűtésük ezeknek a kocsiknak! Elindultam, és olyan hangja volt a kocsinak mintha Subaru lenne, a motor pedig annyira rángatott hogy alig lehett vele menni! Beázott a gyujtás is! Autópályáről le, főúton mentünk egy darabig! Félreállva a racsniskulcs szilikon markolatát és három kötegelőt felhasználva, megszűntettem a priccolást, hogy lefelé folyjon a víz és ne a gyújtás felé menjen! Utántöltve még egy kis vizet, fel az autópáylára és 150-nel elindultam haza, néha megálltam megnéztem a foltozásom, 350km mulva őntöttem csak utána még 3 liter vizet, addig nem ment feljebb a hűtővíz mutatója 90fokról! Mire hazaértem a gyujtás is nagyjából kiszáradt és már alig rángatott! Persze mielőtt elmentem nyaralni átnézettem a kocsit, de egy ilyen "apró" hibára nem lehet felkészülni! És hogy ilyen problémákat tud okozni arra nem is gondoltam! 16 éves az autóm, eddig soha nem hagyott cserben, most sem, mert bár 3 órával késöbb, de hazaértem! Hajrá 323F BA!!!
|
istvan.. az egynyolcasnak megvan a szamitogepe?? hogyer lenne a hal..egy bukaresti kollega erdeklodik..
sipy: vot, de kidobtam :(
Tamas: ismerve a gyartaselmeletet az amerikai piac tekinteteben minden mas. talan a kezelofelulet vonalban van az europaival, de az elektronika resze mas. alkatresz ellatas semmivel nem rosszabb mint mas amerikai modelle. deee..bontoban ne nagyon keress :))
|
homlokfalat nem tud vki????
|
Üdvözletem a Mazdásoknak!
Autóvásárlás előtt, egy kis segítség kellene, meg tudná valaki mondani, hogy egy 2002-ben az észak amerikai piacra gyártott Mazda 323f 1.6 L miben különbözik az európai modeltől? Milyen hozzá az alkatrészellátás?
Köszönöm szépen.
T. |
Néztem reggel az olajat, agyig van tőltve. Remélem ez a gond!
|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
| |