|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
Ezt találtam. Hát... Ha lenne puncija... :)
http://www.hh-cruiser.com/wbb/index.php?page=Thread&threadID=3922&pageNo=1
Lapozzatok át a második és a harmadik oldalra is!
|
Üdv!
Ha már versenyfékek, akkor az XYZ a "legolcsóbb". Nagyon szeretnék belőle remélhetőleg idővel tudok is venni egy garnitúrát.
|
Az 1.8-as féktárcsái valahol méretileg a V6 és az 1.5 között van féluton! És sajnos hául dobos mint a torta!
|
kilenccázezeré...a kocsi nem ér annyit még ha benne ülök akkor se :)))
meg már igy is baj van mikor átülök a fehérbe..mer az az érzésem nem akar megállni. nade az vicces, mikor a bátyám vezeti a Pirosst...lassíts..stttammmpsz lefejelem a szélvédőt..
egynyócasvalahol középen van, nem..nagyobbak a féktárcsák, de hátul még dobos..?
..maga a magasságos..
|
Hülyeséget írtam 96 os évjáratú.
|
jajjman, hulye vagyok..
most olvasom vissza hogy csak a szinek nem egyeznek.. nekem haromvezetekes van, innen a tevedes, es aszittem emiatt a tanacstalansag..
ha a csatlakozoba jol mennek a szalak, akkor rendben levo kellene legyen. egyebkent nem lehet vele baj. 96 utani vagy?
..maga a magassagos..
|
Szmore
Megmondom őszintén, hogy nem nagyon gondolkodtam univerzálisban, mivel itt van a közelembe 2 db ugyanolyan bontásra ítélt autó mint az enyém és arra gondoltam, hogy abból kiszedem, enyémbe berakom, és megnézem, hogy írja e még a hibakódot, de lehetséges, hogy a lamda szonda hiba miatt eszik ilyen sokat gázból az autó.
Azért nem értem, hogy miért lenne jobb a 3 vezetékes.
Előre is kösz.
|
szmore
Miért nem jó?
Akkor hányvezetékes való bele, mert nekem eddig is 4 vezetékes volt?
|
Janika! Dögöljek meg, de nem tudom a mailcímed.
az enyém viszont s o n i c j r @ g m a i l. c o m
|
Cici!
Írj e-mailt vagy iwiw-en, mert nekem van egy rakat Koito hátsó kupak! Csak nem elhagytad?
|
Cici, nem en fotoztam:)) a zold kocsinak volt ketto a negybol, el volt repedve sajnos..kidobodott .. :(
balazs, a negyvezetekes neked nem a legjobb (mondhatni egyaltalan), allitolag egy hozzaadott testszalat kaptak a kesobbi modellek. ha univerzalis szondaban gondolkodsz, abbol is talalsz harom vezetekeset.
..maga a magassagos..
|
BA-sok figyelem! Nincs valakinek törött első fényszórója? Vagy két kupak a tompított hátuljáról?
|
Sziasztok, elmentem az emberhez lambda szondáért, és abba a mazdába 1 fekete 1 szürke 1 kék és 1 fehér szál van. az enyémbe pedig 1 fekete 1 szürke 2 fehér, lehetséges hogy több fajtával szerelték ezeket a modelleket?
|
Ha picit melegebb lesz, rögtön nekilátok.
Köszi!
(kicsit picikére sikerült a kép)
|
Elmeletileg azottaz. :) elektronyika meg szelep. annyit irj meg legyszi mit sikerult rajta tisztitani..
..maga a magassagos..
|
Szmöre! És az a szelep hol van? Szívesen megtisztítanám, csak jó lenne tudni honnan kezdjek neki...
|
Agysten mindenkinek.
Megvolt a szurocsere. Szorol szora ahogy irtatok. Azert a japcsi tervezo anyja csuklott parszor de megment. koszi megeccer a segitseget.
Tovabbi szep napot hetet.
Sze
|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
| |