Mazda323F
Saját Részem
     
323F Kezdetek
     
323F Videoim


     
323F Kiadványok
     
323F Tuning Képek
     
323F Pénznyelde
     
323F RacingJárgányok
     
323F Képek, infók
     
323F Praktikák
     
323F Magyar gépek
     
323F Tulaj Vélemények
     
323F Filmekben

323F Filmben   323F Sorozatban

     
323/F/ Véletlenek
     
Mazda 323F Papucsok
     
Naptár
2019. Augusztus
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Szavazás
Lezárt szavazások
     
Vendégkönyv
[4567-4548] [4547-4528] [4527-4508] [4507-4488] [4487-4468] [4467-4448] [4447-4428] [4427-4408] [4407-4388] [4387-4368] [4367-4348] [4347-4328] [4327-4308] [4307-4288] [4287-4268] [4267-4248] [4247-4228] [4227-4208] [4207-4188] [4187-4168] [4167-4148] [4147-4128] [4127-4108] [4107-4088] [4087-4068] [4067-4048] [4047-4028] [4027-4008] [4007-3988] [3987-3968] [3967-3948] [3947-3928] [3927-3908] [3907-3888] [3887-3868] [3867-3848] [3847-3828] [3827-3808] [3807-3788] [3787-3768] [3767-3748] [3747-3728] [3727-3708] [3707-3688] [3687-3668] [3667-3648] [3647-3628] [3627-3608] [Korábbi] [Archívum]

2011.02.20. 19:03 Idézet
szmore

Jerry, a kerekagy csere nekem is furja az oldalamat, ugyan minek..nem tudom mi tud elkopni rajta. csapagy bele van preselve, azt kiszedik, es nyomjak bele vissza az ujat. hacsak, ahogy atesz koma is mondja megkoccoltak kalapaccsal hogy kihulljon, es mellement..akkor az uj csapagyat nem tudod belerakni. mas magyarazatot nem tudok ra..lassan nekem is feleves a jobboldali kerekcsapagy, semmi baja..halistennek.

Atesz,

ablaktorlo karok le, muanyag racsot hat csillagcsavar fogja, a ket szelso a motorhaz zart, a tobbi nyitott allapotaban kiszedheto. mikor kiemeled amuanyag racsot vigyazz az ablakspricc gumicsovere:)

a bal oldalon lesz a motor, fogazott atvezetovel, ami a karosszekotoket mozgatja. ket-ket csavar tartja a forgattyukat. ajanlatos lejegyezni a helyet a a fogas atvezetonek, mer en ket honapja meg neem sikerult az eredeti allapotaba visszaallitsam, es igy kettes sebessegen beleut az ablaktorlo az a oszlopba. cuuumi. mmeg sasolnom kell.

balazs, ha a szakavatottak nem teljesen vannak tisztaban a cuccal, keresni kell valakit aki erti is a dolgat. nem vitatom hogy mi a bubanatnak egyharmas egynegyes motorra gaz, de te tudod. ha a berendezes jo, akkor annak mukodnie kell..nem hinnem hogy a kocsi, marmint a mazda miatt lenne a baj. mi sem mutatja jobban minthogy benyabol jol fogyaszt. szerintem a gazrendszerbol hianyzik valami, ami egeszsegesen elvegzi a befecskendezest, vagy a szamitogepet bolonditja, vagy valamilyen beallitasa a rendszernek nem jo. dehat ez tenyleg a szakik dolga.

szmore voutam, magaamagassagos

 

 

 


2011.02.20. 18:10 Idézet

Esetleg van valakinek valami tapasztalata a gázzal ilyen mazdába?

Mondjuk azért vicces hogy egy ilyen cégnél aki ezzel foglalkozik nem tudják hogy mi a baj, nevetséges számomra.


2011.02.20. 18:07 Idézet

Sziasztok, problémám akadt, és már nem tudom mi tévő legyek.

Na szóval, 96 os 1.5 a kocsim, bele lett rakva az autógáz, ami az előbbi autómból maradt, ami egy 94es Toyota Corolla volt 1.3as motorral szerelve.

Na most belerakták 30000 Ftért, azóta a kínok kínját megjártam vele, és ugyanott vagyok ahol először.

Tehát benzinnel jó a fogyasztása az autónak, 7-8 L,  gázzal 18 L!!! körül mozog.

 

Pécsett a gázautó nevű cégnél csinálták, ahol ilyennel foglalkoznak.

Eleinte evett 18L az autó, ami nagyon nagyon sok,  és gondolt egyet akkor durrogott, és minden egyes durrogásnál csinált egy repedést a vákuumdobra, egy idő után dúrrant egy nagyot és elrobbant az egész.

Az az érdekes hogy raktak bele visszacsapó szelepet, ami pont ezt gátolja meg.

Visszavittem vette hozzá egy bontottat, kiiktatták a vákuumdobot, így most lehet normálisan használni, mindig mondták hogy mit kell kicserélni a gázszetten és jó lesz, na most ott áll a helyzet hogy minden új a gázszetten és kb 5 x vittem vissza eddig a legjobb fogyasztás 13 L volt, de még úgy se jó, mert az ideális 9-10 Lenne kb vagy még kevesebb.

 

Mi lehet a gond?


2011.02.20. 13:14 Idézet

Bocsi minusz a mazda 323f gportalra ...


2011.02.20. 13:13 Idézet
Sziasztok! A mazda 323F gportalra nem tudtam irni ezért ide teszem!

A kérdésem a következö mostanában ablaktörlés közben(első) nyíkorgó hangot hallottam.Azt hittem elsönek hogy a lapátok de kihajtás után is ellenöriztem és ugyan csak megmaradt a hang.A tengelynél befolyó csapadék miatt lehet? A szerkezethez hogy lehet hozzáférni hogy megolajozam.?Volt már valakinek hasonló problémája?

Segitségeteket elöre is köszönöm!

Atesz akimíndígmíndenkörülményekközött


2011.02.20. 11:36 Idézet

Szia

Elől mért kellett az agyat is cserélni neked? Mert csapágycserénél az nem kell cserélni, ha csak a szerelő nem verte szét és elbaszodott.


2011.02.19 22:32
Jerico

„Hali mindenkinek!

Az előző hozzászólásokhoz : Fogalmam sincs miről hadováltok-ergo remélem nekem ilyen EGR,ECU meg ECT vagy mi a szösz problémáim nem lesznek ,mert beszarok.

Más : Megvolt a jobb első csapágycserém.Ami bosszant, hogy mint ahogy az már a bal oldallal történt

aggyal együtt kellett cserélni amiből állítólag nincs utángyártott(38000).

Kérdésem az lenne felétek ,hogy Nektek mik a tapasztalataitok  ezekkel a csapágyakkal kapcsolatban?Milyen időközönként cseréltek stb.Nekem most 1 éven belül kétszer lett cserélve a jobb(ezúttal SKF) a bal 1 éves kb.,de azt mondta a szerelőm,hogy már van egy kis hangja:-( Egyátalán agyat cserélt már valaki-azt hallottam az elég ritkán megy tönkre,de nemtom.

Jerico voltam akimostmárnemnagyonakarköltenicsapágyakra!

BÉKE!”


2011.02.20. 10:37 Idézet
Janika

A munkatársamnak egy B Vectrája van. Neki elkezdett a féltengelye rosszalkodni. Autószerelő barátja azt mondta neki, hogy lehet kapni valmi zsírt, ami a csapágyban kerámia réteget képez és enyhíti, megszünteti a kopást. Most hirtelen nem tudom megmondani, hogy mi a neve de többen jókat mondanak róla, ha érdekel megkérdezem neked. 2-3 ezer forintba kerül


2011.02.19. 22:32 Idézet
Jerico

Hali mindenkinek!

Az előző hozzászólásokhoz : Fogalmam sincs miről hadováltok-ergo remélem nekem ilyen EGR,ECU meg ECT vagy mi a szösz problémáim nem lesznek ,mert beszarok.

Más : Megvolt a jobb első csapágycserém.Ami bosszant, hogy mint ahogy az már a bal oldallal történt

aggyal együtt kellett cserélni amiből állítólag nincs utángyártott(38000).

Kérdésem az lenne felétek ,hogy Nektek mik a tapasztalataitok  ezekkel a csapágyakkal kapcsolatban?Milyen időközönként cseréltek stb.Nekem most 1 éven belül kétszer lett cserélve a jobb(ezúttal SKF) a bal 1 éves kb.,de azt mondta a szerelőm,hogy már van egy kis hangja:-( Egyátalán agyat cserélt már valaki-azt hallottam az elég ritkán megy tönkre,de nemtom.

Jerico voltam akimostmárnemnagyonakarköltenicsapágyakra!

BÉKE!


2011.02.19. 15:17 Idézet
Norbi-Gi

Szia Janika

 

Minden jo ha vége jo a höfokszenzor lett volna amit a Mazda szervizben  elsökörben egy múltiméterrel 10 perc alatt ki kellett volna szürniük de nem is kell hozzá markaszerviz 20C fokos motornál 2200 ohm 80C-fokos motornál pedig 300-400 ohm a jo érték mint lent irtam neked  a keveréképzésért nagymértékben felelös az ECT( Engine coolant temperature sensor) 

 

 


2011.02.19. 11:06 Idézet
Janika

Üdv! Végre megoldódott a próblémám. Az ECT - motor hőmérséklet jeladó volt a ludas. Szóval ha valaki legközelebb nagy fogyasztásra panaszkodik és hidegen erősnek, melegen gyengének érzi az autót és ugyancsak melegen jobban füstöl az autója, annak érdemes megkukkolnia ezt a fránya érzékelőt.


2011.02.17. 17:58 Idézet
Janika

Üdv.

Először is köszönöm a segítségeteket. Megkukkoltam az általatok javasolt alkatrészeket, de nem találtam semmit. Na a Mazdisok megnézték a gépet. Találtak egy lecsúszott vákuumcsövet a szervón, de ami a fontosabb, hogy lyukas volt az egyik vákuumcső a szívó ágban. Nos megjavították a csövet, hibakódot olvastak, de semmit sem találtak. Az alapjárati probléma még mindig fenn áll és még mindig erőtlennek érzem az autót, a fogyasztást még nem tom' mennyi, egy kicsit járnom kell vele, hogy észleljem a változást.

Gyújtókábelek??? Az elvileg okozhat fogyasztás növekedést, igaz nem ennyit.

Ja! És végül egy kis tuning. Szmörének ajánlom főleg, de bárki megnézheti:

http://mazda323f.ucoz.hu/forum/11-6-1


2011.02.17. 17:35 Idézet
Norbi-Gi

Szmore

Ne keverjük a szezont a fazonnal az EGR az nem szonda hanem szelep és nem mér hanem nyit

tol-ig van egy behuzotekercse és egy potmétere amibol az ECU a helyzetét latja hogy éppen mennyire van nyitva vagy zárva és a kipufogogáz visszavezetésért  felel ha megnö a fogyasztás

akkor mindenképpen a lambaszonda a gyanus az EGR maximum lefojtja a motor teljesitményét ha nem jol dolgozik a keverékképzést az ECU csak  a lamdaszondábol kapott értékböl tudja beállitani

persze fontos a motor höfok info meg a légtömegmérő és a folytoszelep helyzet érzékelötöl kapott

értéekek viszont ha hibakod van és ráadásul lambdaszonda akkor az ECU vészprogramra áll vesz egy közép értéket és ez alapján állitja be a keveréket ezt vészprogramnak hivjuk ezt mindadig futtatja mig nem kap normalis értéket a szondátol

Bocs hogy ilyen hosszú voltam

Norbi


2011.02.17. 15:44 Idézet
szmore

az egérszonda maximum hulyeseget mer. de mivel ektromos is meg vakuumos is nehez megmondani latatlanban miert..

nezd a csoveket, hajlamosak megtorni a femcsatlakozoknal.. onnan kaphat faaaaacs levegot. ha elektronika, akkor keves esely van

a gyogyulasra, de sose tudni.. azt meg valahogy nem hiszem el hogy letapadt..

szondatisztitot neki, meg kover gazt..

(veletlenul nem dugdostal rossz helyre csoveket... egr szonda korul van mibil valogatni)

 

szmore voutam, maga a magassagos...

udvoozlegy atesz komam


2011.02.17. 10:58 Idézet
Atesz

Helloka mindenki!

Na végre itt vagyok!Kezdem az elején mert rég nem voltam az oldalon a kocsi problémája egyik naprol a másikra megszünt.Egy kicsit hangos a járása hidegen de nem gáz.Novemberben egy parkoloban a ház elött beletolattak és otthagyták azt azota már megcsináltattam.Januárban vettünk egy másik házat Nyíregyházán és azzal voltam elfoglalva meg netem se volt rég.Most olvasgattam vissza és üdvözlöm az új mazdisokat.Most már itt leszek és mindent nyomonkövetek.

Üdv:

Atesz akiboldogfélévesházasmárésazotpsexrabszolgájais


2011.02.17. 00:10 Idézet
Janika

Köszönöm a javaslatot Norbi-Gi!

Ügyeltem rá, hogy a gyári kerüljön bele és mivel 1995-ös évjáratú, még háromvezetékes a szonda. Egyébként bontott V6-ból van. Nem hiszem el, hogy elromlott és még a bontott is rossz! Ennek kicsi a valószínüsége, de meglehet.. A motortérben az összes csatit leszedtem megtisztítottam, minden a helyén, karter ok, levegőrendszer ok. üzemanyag ellátás ok. Én nem akarom a falra festeni az ördögöt, de szerintem az EGR lesz a bűnős. Sajna kétségbe esésemben Mazda szervízbe vittem, ahol holnap megnézik. Remélem rájönnek mi lehet. nem akarok úgy járni, mint Atesz, hogy mindent végig kell cserélni. Majd meglátjuk.

Üdv.


2011.02.16. 20:50 Idézet

Szia Janika

 

Márpedig a Lambdaszonda lesz rossz  miet raktak bele?

Gyanitom nem gyárit hanem egy univerzálisat akkor meg forasztaniuk kellet  lehet hogy ot van a bibi .

Végig kéne mérni a lambdaszonda 4 vezeták folytonosságát az ECU -ig

Norbi

 


2011.02.16. 11:02 Idézet
Janika

Üdv.

Segítségeteket kérem. Valami fokozatosan megnyekken a gépemen, mert 15 litert eszik százon!!! Hibakód volt a 15, 23 amelyek a lambda szondára utalnak. Nos azokat kicseréltem két-három hete és jó volt vagy 150 km-ig aztán most megint sokat eszik, újbóli hibakód olvasásnál ismét a lambda szondát dobta ki, kinyomott kuplungnál a fordulat 1500 néha lemegy 1200-re, majd beáll 800-ra. Egy darabig ilyen, aztán megint kezdi előről. Valami a szabályzási folyamattal lehet, de mi? Várom az ötleteket, javaslatokat.

Janika


2011.02.15. 18:17 Idézet
szmore

regu,

a kodot te is ki tudod olvasni, egy leddel, meg egy athidaloval, az egyszeruseg kedveert legyen ez egy irodakapocs.

sokszor atbeszeltuk  mar, de mostansag egyre tobbszor hallom, hogy  szukseg van ra, igyhat...

motorterben a biztositektabla mogott van egy fekete csatlakozo, diagnosis felirattal..ha a kupak oldalat megnyomod felpattan a fedele

es egy szervizcsatlakozo lesz alatta. a kupakbol ki tudod olvasni a csatolok (PIN) nevet. eszerint GND es TEN labakat

 athidalod az irodakapoccsal, FEN es +B labakhoz kotod a ledet, termeszetesen a pozitiv labat a +Bre.

kontakt, es nezed mit villog a led. Ha egy hosszut villan, az a szervizuzemmodot jelzi, ha ezutan nincs jelzes, kontakt levetelevel ki lehet lepni

a szervizuzemmodbol. hosszu villogas 10-es egysegeket jelent, a rovid, gyors villanasok 1-eseket. nekem pl mult heten egy hosszu, ket rovid, az ugye 12-es

hibakod, EGR szonda hiba. ossze volt cserelve ket vakuumcso..vezerlescsere alkalmaval. a teljes hibakodlistat megtalalod az oldalon, vagy az anglus cimboraknal..

en naluk szoktam kotorni, mer nekik van listajuk a ketlitereshez is.. (http://www.club323f.com/?page_id=1123), scroll az oldal legaljara, Z5-os  motorkod alatt talalod a listat.

ha valami nem megy az auton, es a szerelok nem tudjak mi baja, akkor vagy lambda szonda, vagy EGR szelep. :)))) mindketto hibaja kozvetlen hatassal van a motorra, viszont minimalis esellyel mennek tonkre. a dieseleknel igaz is, mert a korom tenyleg lepusztitja ezeket a szondakat, de a benzinmotorknal ritka jelenseg. 

a tipusazonos szondak tenyleg dragabbak. van aki meggyozodessel allitja, hogy az univerzalis szonda is ugyanugy dolgozik.. sajnos nem volt meg dolgom egyikkel sem, Atesznek meg nem oldotta meg a szondacsere a gondjait..bar rola reg nem hallottam, es nem tudom, hogy megoldodtak-e vegul a bajok.

Az E jelzesek sajnos nem jogositanak fel arra, hogy barmit felszereljen az ember a kocsira. csupan annyit igazol, hogy adott termek, adott orszag kovetelmenyeivel megfelelosegi viszonyban van. halistennek a fenenagy unios jogharmonizacio ezt is magaval hozta. ha en bevizsgaltatok egy termeket mondjuk romaniaban, es kapok egy E papirocskat rola, magyarorszagon mar nem kell a termeket bemutatnom, eleg ha meglobogtatom az E tipusbizonyitvanyt, es mindenki orul. 

nagyjabol ugyanaz a szitu, mint a folianal... ha fel akarsz valamit tenni, akkor mubizonylat kell..de nem tudsz olyat mubizonylatot mutatni, amivel engedelyezzek az elso ket ablak foliazasat...

 

eefaradtam.. :))

szmore voutam, maga a magassagos yeti

 

 


2011.02.15. 14:44 Idézet

 Bocsi, nem tudom miért szedte szét így az oldalt!!!!

Nem volt direkt!

 


2011.02.15. 14:44 Idézet

 Hi.

 

 

 

 

 

Szmore: számítógépen még nem volt az autó. Alapjárat meg tök jó.

 

 

 

Sokan labdaszondát mondják. Remélem nem az, mert láttam, hogy 50.000ft.....

 

 

 

Akkor pedig marad így, míg nem lesz rá ennyi felesleges pénzem.

 

Vagy vigyem el megnézetni? Van egy ismerős, aki autószerelő. Bárki ki tudja olvasni a hibakódot? És hol van a computer?:)

 

 

 

 

 

Más!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez  a Led téma amúgy engem is bosszant még mindig.

 

 

 

Én amúgy tök egyszerűen megoldanám.

 

 

 

Ha nem lehet kocsin használni, akkor ne lehessen árulni!

 

Nincs csábítás...

Megveszed, E minősítés rajt van, de a rendőr meg leszedeti, mert nem szabad. Akkor minek van E minősítés rajt?

Érdekes.

 


[4567-4548] [4547-4528] [4527-4508] [4507-4488] [4487-4468] [4467-4448] [4447-4428] [4427-4408] [4407-4388] [4387-4368] [4367-4348] [4347-4328] [4327-4308] [4307-4288] [4287-4268] [4267-4248] [4247-4228] [4227-4208] [4207-4188] [4187-4168] [4167-4148] [4147-4128] [4127-4108] [4107-4088] [4087-4068] [4067-4048] [4047-4028] [4027-4008] [4007-3988] [3987-3968] [3967-3948] [3947-3928] [3927-3908] [3907-3888] [3887-3868] [3867-3848] [3847-3828] [3827-3808] [3807-3788] [3787-3768] [3767-3748] [3747-3728] [3727-3708] [3707-3688] [3687-3668] [3667-3648] [3647-3628] [3627-3608] [Korábbi] [Archívum]

     
Mazda történelem
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:
 Súgó Súgó
Jelszó:
HelpSúgó

 

 

Kijelentkezés Regisztráció

     
Idő
     
Számláló
Indulás: 2006-04-23
     
Kapcsolat, Vendégkönyv
     
Mazda Találkozók
     
Linkek


 
     
Eladó Alkatrészek
     
323F Alkatrészek


     
323F Témák
     
Tuning Verdák
     

A Holnap Legendái címû népszerû sorozat legaktívabb és legtartalmasabb magyar rajongói lapja. Ismerd meg jobban a sorit.    *****    MYBEAUTYSALON - AVON ÉRDEKESSÉGEK - MYBEAUTYSALON    *****    ANELIATH - varázslat és sárkányvér - Nyilvántartás - Hirdetõtábla - Keresett karakterek    *****    a legnagyobb, a legerõsebb    *****    honor is my loyalty    *****    A Holnap Legendái sorozat magyar rajongói oldala. Tudj meg mindent a közelgõ új évadról és a sorozatról.    *****    Jelenleg nincs karakter-stop érvényben, azaz szabadon hozható bármely faj, bármilyen nembõl és bármely tájegységre -RPG    *****    Szeretted a Trónok Harcát? Ha Westeros lenyûgözött, akkor Aneliath sem okozhat csalódást - Csatlakozz! FRPG    *****    szerepjátk - rengeteg kanon és keresett karakter - izgalmas plotok - pörgõs közösség - FRPG    *****    Szerepjáték &#8211; Csatlakozz közénk, és részese Te is a kalandoknak - FRPG    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Gyors lomtalanítás lakás, garázs, pince, padlás, nyaraló kipakolás kiürítés, elszállítással Somogy megyében.    *****    Lakás lomtalanítás Somogy megyében olcsón.    *****    Ayang, avagy milyen is az élet a világ másik felén    *****    Jótékonysági licit Aprajafalva mentett kutyusaiért! Gyertek! :)    *****    Jótákonysági licit! Gyertek, licitáljatok Aprajafalva mentett kutyusaiért!:)    *****    Diplomás asztrológustól: A nyárra való tekintettel. Horoszkóp + 3 éves elõrejelzés 2000 Ft. a konzultáció ingyenes!Katt!    *****    Szeretted a Trónok Harcát? Ha Westeros lenyûgözött, akkor Aneliath sem okozhat csalódást - Csatlakozz! FRPG    *****    Unalmas a nyár? Szeretnél kikapcsolódni? Az írás a véredben van? Szeretnéd kiélni a vágyaidat? - CSATLAKOZZ - FRPG    *****    SZEREPJÁTÉK - Te ki leszel ebben a csavaros, mágiával, intrikával és hataloméhséggel fûszerezett olvasztótégelyben?