|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
hmm..en is felfigyeltem egy erdekes dologra az inditozassal. az egyotos motort konnyen indul, meg telen, foleg az otos olaj miatt, es a klasszikus onindito hangszint adja, tra-ta-ta-tammra indul. akik osszekoptek a monitort olvasas kozben kezdjek ujra :)))\
a ketliteres ennyibol nem indul be, ra kell tartani meg kicsit a kulcsra. viszont nem szoktam eroltetni, es ezert masodik kulcsra inditom hidegen. melegen nincs baj azzal se.
|
Sziasztok!
Régi vagyok itt az oldalon! Lassan már 5 éve!
A probléma a következő a kocsimmal: lehült motornál csak pár másodperces indítózás után hajlandó belindulni és benzinszag is érezhető! Ha leállitom és ujra beinditom akkor nincs ilyen baj!Megnéztem minden szenzort, gyertyát, gyujtásalkatrészt, üzemanyagellátási eszközt, de nem találtam a hiba forrását! Hibát nem villogott ki! Így elvittem egy motordiagnosztikára! Ott megállapították hogy szerintük az injektorfej(ek) álló, nem müködö motornál is beengednek valamennyi üzemanyagot a hengerbe, ami indításnál többletüzemanyagot jelent, így amig az nem ürül ki addig nem indul be a motor! Érdekes hogy a téli legnagyobb hidegekben pöccre indult a verda, gondolom akkor nem volt probléma a többletüzemanyag vagy az injektor nem engedte akkor az üzemanyagot befolyni pont a hideg miatt! Ez volt 2007 év végén, a probléma azota is jelen volt de már hozzászoktam! Kb 4 év után sikerült végre injektorfejet találnom normális, emberi áron! Nehezítő körülmény volt az hogy 1.8-as a gép és az hogy a facelift utáni autókban már más injektorfej van! Tehát egy facelift elötti 1.8-as injektorfej quartettet kellett keresnem! Lett volna ilyen az idők folyamán, de annyi pénz a világon nincs amennyiért megváltak volna tölük a bontók! Meg az is probléma volt hogy nem tudtam kölcsönkérni senkitöl egy garniturát probaképpen, egyrészt ritka, másrészt gondolom nem szivesen adnak ilyet kölcsön, akármennyire is jó ember a mazdás! A másik pedig hogy nem is volt 100% hogy az a probléma ezért lett volna jó egy próba!
Szóval kettő hete találtam a neten egy bontót ahol ilyen gépet bontanak, kellett ez-az! Rákérdeztem az injektorra és elég baráti árat mondtak rá, én meg persze egyből lecsaptam rá! Tegnap kerültek be a helyükre! Eddig azt mondom hogy megszünt a probléma, kb fél másodperc alatt beindult akármikor probáltam! Benzinszagot sem éreztem! Mondjuk én ugy emlékszem hogy egyböl pöccre beindult még akkor amikor nem volt vele probléma! Lehet a négy év alatti bekövetkezett túlzottam sok indítózás megtette hatását az öníndítón! Ezért egy kérdés: Nektek mennyi ideig kell inditozni hogy beinduljon a kocsi!
Hát most itt járok! Ugy tünik meggyogyult a kicsike! De nem szeretném elkiabálni a dolgot!
Vétel, vége!
|
szep joszag vout, nezegettem jomultkoraban az eladok kozott, tan meg egynyocas is vout...halistennek csak az eleje nyekkent, azt meg azer ossze lehet rakni, meg gondolom ledorzsolte az aljat...
|
Pedig volt rajta egy kis tuning... rács, beömlő, felni... Így még nagyobb a veszteség. Jobbulást a sérülteknek.
|
Tsuunya darab lett. lattam tobbszor az autot eladosorban :( mehet a horrokepek koze.
|
Helló Csaba Figyu nekem egyik kolegám lenyulta egy éve az 1.5 ös SEDÁNOM KULCSAIT és 10 nap múlva visszarakta a hátsó kerékre a kulcsaimat a Büdös fasszopój amivel immos volt A Computerit egy nagy zseni 4 szer vitte ell! De nem értünk ell vele semmit csak beindult és eggy fél perc után tiltott az imo!! Más lehetöségem nem volt Kábelköteget áthúztam meg egy 2 csatlakozos elosztófelyet kapot a saját computerével! és igyse ment csak koszorált!! Az ideg majd meg evett Benzint kapott a hátsó ülések alatt van az AC Mikor inditod hallod a motorját ha megy akkor tuti kap benyót. ez kapot és mégse ment! Akkor autóvilamossági ismerösömhöz lehúztam vonórúddal megnézte a capcsolási rendet elösször AZ aksiról vitt áramot az elosztófejre és minjárt lett szikra!! azt monta hogy a computertöl amit bele füztem kábelköteget a Fekete vezeték csak az elosztofejnél volt meg a computernél már nekem hihettetlen de bisztos igazat mondott mert láttam a vezetéket amit bele rakott egy 10 be fájt mert utánna beindult és úgy oldotta meg hogy a Biszti táblábol vitt ki az elosztófejre áramot és jó lett. a szikra vezetéke!! Immos a verdád? Esetleg valakinek érdekel egy 1.8as 96os BA CUPÉ motor kábelköteggel elosztofejjel féltengelyekkel váltóval !! 170000km Német nöjé volt nincs széthajva Donornak vettem de Inkább veszek egy BPT igaz az enyémbe 80000km van 06309728056
|
motorterben van egy INJ nevu biztositek..elso kanyar. belso biztositektablan van egy ENGINE nevu biztositek. masodik kanyar. riaszto uzemanyagtilto modul? harmadik kanyar...:) ennel tobb nem jut eszembe
|
Szia!
Nézd meg valamelyik gyertyát van-e szikra!!!Ezzel szűrheted a gyújtás részt!
|
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem! Van egy 1998-as 323F 1,5-ös mazdám, ami tegnap estig teljessen jól ment viszont azóta nem hajlandó beindúlni. A hiba a következő: Indítanám de csak a motor "köszörűl", gyújtás nincs benzin szagot hosszas próbálkozás után sem éreztem, gondolom az injector nem engedi...
A következőket már próbáltam:
-
Kontaktspré biztosítékoknál
-
Computer reset aksi levételével
Valakinek bármi ötlete van-e ezzel a problémával kapcsolatban?
Illetve találtkozatok már hasonlóval...?
Üdv
PiCsaba
|
hihihihii..szolj nekem is ha talalsz :) a gyari 190 euro :( jani tata csinalt maganak..
|
Sziasztok, szükségem lennne az első lökhárító alján lévő koptatóra, ez V6os változatokon van, ha esetleg valaki tud ilyet, az írjon és megegyezünk, köszönöm.
|
Sziasztok!
Sajnos tavaly megváltam szeretett autómtól, de maradt egy jobb első index-helyzetjelő lámpám, ha valakinek kell, díjmentesen átadom Zuglóban. Nem vadi új, de nincs törve. Raktam volna képet is ide, de nem tudom csatolni. Max emailban tudok küldeni, ha valaki kér.
üdv
Gy. (30/ 7388273)
|
mmm, igen, ha nem csalodom, akkor a generator az..ha ugyanaz az elrendezes mint a kicsin. csaloka, mert a vizpumpa cserejehez le kell venni a vezerlest de nem vezermuszijon.
oooo..nekem is 6e11 volt az automban, meggyozodesem hogy az 5e11-gyel jobban megy :)
|
Üdv!
1995-ös 323F-es 1.8-as Mazdán a vízpumpát az a szíj hajtja, ami a generátort?
|
hmmm..maanis lett nyocvanezer..de a alufelnit lesajnajja rulla emberunk.
semmiseg..amig van.. :)
|
hat attol fugg mennyire eros es mennyire horog a hang.
en nem parban csereltem, csak a jobboldali szallt el, hidraulikus pressel kb husz perces, feloras szervizmanover. ha jol emlexem 15 ezer korul volt az uj csapagy. szemely szerint en nem tennek vele hasznaltat.
|
Köszi a segítséget!
Megfogom nézni.
És ez mekkora gond? Még azért mehetek vele?
Hogy érdemes cserélnem?
Újra vagy használt is mehet? Párban kell, vagy mehet csak egyedül is?
Mert most néztem a Bárdinál és ott csak készletet találtam.
Köszi
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |