|
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
Termosztáton nemtom mi az a baszás, de az enyimébe mezei vagyon, oszt azzal is megyen...
Jaú, de izzesen beszéltem, mi ? A mindenit :)
Nemtom a deprez vezérlő számát már, de én megtaláltam anno a datasheetjét, és ha jól emléxem (egy kicsit meg is voltam rökönyödve) hogy I2C buszon kommunikál....
Miért akarod hackolni ?
Asszem Atesznek ment szarrá , nem ?
Tom. |
Hi,
Tom, ennek a termosztátnak nincs ott az a másik laprugós baszása. Akkor az mire jó?
Hajdúböszörményi vagyok max normális bontó Debrecen jöhetne szóba de ott meg nem tudok olyat.ahol pont találnék egy mazdát Nem vagyok annyira járatos ott , csak azon a részen ahol melózok. Amúgy kösz a tippet. A tiedbe is ez a fajta van vagy az amelyiket én raktam fel. (ha egyáltalán szétszedted már....).
Ja még 1 kérdés. A mőszerfalhoz a jelvezetékeken (km óra, fordulat) milyen jel van. egy négyszögjel megy és az óra ic-je csinál a deprez műszernek egyenfeszt, vagy sima egyenfesz megy fel és az az ic csak jelkondicionálásra van és / vagy erőssítésre van ott. Ezt kétlem mert van neki kvarc is órajel gyanánt ezért gondolom h frekit kap.Nem találtam meg az adatlapját egyik icnek nem sem. Csak annyit leltem h rendelhetek belőle de azt hogy az mi nem nagyon.Legfeljebb megpróbálok a céges beszerzős csajokkal valamit kéretni a gyártótól. Hátha a cégnek szivesebben küldenek infót mint nekem. Szkóppal még nem mértem rá , nincs kedvem se helyem az egész PCt kivinni a kocsiba.
Ha lenne valami infó akkor azt megköszönném.
üdv mindenkinek , Zoli. |
Ez meg még van is raktáron:
184460 --> 2449 FT
Tom. |
Termosztát végletek :
499532 |
TH30688G1 |
|
GATES |
Termosztát
Tömítéssel
|
Nincs |
19462 FT |
184461 |
1.880.354S |
|
EPS-FACET |
Termosztát
|
Nincs |
2176 FT |
Tom. |
Csövet bontóbó, E.
Tom. |
Én amikor venni akartam hűtéscsövet egész Mo.-on egy darab sem volt, sem Unix, sem Bárdi, sem Láng... sehol! Feladtam és "megtuningoltam" a gyári csövemet, egy másik olyan átmérőjű csővel! |
Hi,
Létezne az , hogy a nyomorult felső vízcső a radiátorhoz majdnem 6 ezer?
A termosztát meg 6-14 ezerig...terjed gyártótól függően. Mazdához még soha nem vettem ilyeneket. Amúgy mi ez a bonyolítás a termosztáton? A kis kötyögős pöcök gondolom a légtelenítés miatt van, de az a rogós szelepszerű mire kell?Valami túlnyomás leeresztóő bisz-basz?
üdv, Zoli....... |
Kárpitlámpa nélküli kábelköteget kapott a kocsim, nem van ott a lámpaopcijó...
Tom. |
Szia Laczy!
köszi a tanácsokat! Felcsiszolva lett csak,aztmondták az segit..dehát nem nagyon..uh mindegy..koptatom picit,aztán majd legközelebb cserélek dobot is.
Más: eredeti bőr váltószoknyát keresnék,nemtud valaki esetleg?
Más2: Nekem az ajtóimban nincs az a kis lámpa az alsó részen.Szerintetek az utólag betehető?szóval a kábelezés ottvan hozzá?
üdv!
MarCo |
Oksa,
azért a kiváncsiság kedvéért megkérdem mennyiért adja az órát...
Sztem szerda magasságában megyek a bontóba, feltéve ha jó idö lesz. a szélvédö bontáshoz...
Mást ne kérdezzek meg hogy van -e ?
Tom.
2009.05.29 11:07 Atesz „Tomas
A tervem nem vált be az én orám nem javitható elszakadt az egyik tekercs a mechanikus nem ojan tehát nem lehetett javítani.Ezért rendeltem egyet Csepelröl potom 20 ezerért jo játék volt nem.Ha minden igaz kedd környékén itt is lesz és ujra szárnyalhatok.Amit te mondtál orát akkor már tárgytalan.
Atesz akiizgulhogyujrajólegyenamashinamerthanemeretvágmagán” |
Tomas
A tervem nem vált be az én orám nem javitható elszakadt az egyik tekercs a mechanikus nem ojan tehát nem lehetett javítani.Ezért rendeltem egyet Csepelröl potom 20 ezerért jo játék volt nem.Ha minden igaz kedd környékén itt is lesz és ujra szárnyalhatok.Amit te mondtál orát akkor már tárgytalan.
Atesz akiizgulhogyujrajólegyenamashinamerthanemeretvágmagán |
Yellow barátom Boldog születésnapot!
Fa...od érjen bokáig! |
Szia MarCo!
Ha csak a fékpofa volt cserélve egy használt fékdobban, akkor nem stimmelnek az ívek. Megmérték a fékdobodat mennyire van kikopva? A belső rész ahol koptatja a pofa, max 201,5 mm lehet átmérőben! Ha ennél nagyobb az átmérő, kopás, akkor cserélni kellene azt is! Egy nagyobb sugarú körnek más az íve mint egy kisebb sugarúnak! Ezért a fékpofa kisebb felületen érintkezik a dobbal! Ezért lehet gyengébb a féked. Felcsiszolás nem sokat segít, attól még az íve nem nagyon fog passzolni a dob ívéhez. Erről nem a szerelő tehet. Vagy cseréled a dobokat is, vagy Tom tanácsa hogy össze kell koptatni őket.
Üdv ÉNRG |
Sorry, én voltam egy kicsit fellengzős....
Szal az alapjárat ingadozása , álltalában valamely szenzor nemmegfelelő müködésének tudható be.
esetelg szelepgond az üzemanyag rendszerben (nem a befecskendező).
Az alapjáraton az alapjárati csavar segítségével lehet állítani, de előtte a szervizcsatin egy zárlat segítségével parancsot kell adni a fedélzetinek ,hogy ne próbálja korrigálni az alapjárati szervóval a külső beavatkozást !
Ajánlanám első körben a hibatároló kiolvasását egy nyomorék LED (nem vagyok LED buzi, nemmmmm vagyok LED buzi ) segítségével.... Találsz leírást az oldalon...
hűtőkör dugulás álltalában a hűtöradiátorban szokott lenni, belesavanyodott fagyálló, stb... Melegítsd be a mocit, és tapizd végig a hűtőt belülröl (kipufogó csonk felöl, vigyázz a kézfejedre, nehogy eldisszipáljon belőle az élet..) hogy mindenhol kb egyforma meleg-e.
Amúgy tudom ajánlani a Tecsóban kapható párszáz forintos hűtőrendszer tisztító adalékot . Az kimossa a rittyót.
Krézifék : cserélj kötelet ! Vagy ha arra gyanakszol, hogy nem kopott össze a pofa a dobbal, akkor menj finoman pár kilómétert behúzott fékkel....
Tom.
u.i.: Bocs az elko-s kérdésért, de vagy 200 darab van belőle a kocsiban, azt hittem valami speciálisra gondolsz.... |
Heló Dévid!
Milyen kocsid van? felteszem F-es, da a többi adatára gondoltam :) |
egyébként tényleg jó lenne, ha valaki mondana egy jó kis autószerelőt, mert ami nálunk van....azt agyon fogom csapni. Átnézős szervizelés volt, mondta, hogy az új rádiómat is kicseréli, tartalmazza az átnézést, erre a balfasz megkarcolta a műszerfalat és a bal ajtó kárpitot. Miután nagyon vigyázok a verdára, tudom, hogy nem én voltam, más meg be sem ülhet.Ha azt mondaná, hogy ő volt, megcsinálja, kijavitja, nem zavar, de ne kamuzzon nekem, ráadásul a rádió beszerelésért külön pénzt kért.Persze nem kapott végül, de kb.1 órát vitáztam ezért vele.Többet ide se megyek. |
na igen, de ha csak az utolsó elötti kattanásnál kezdi csak elérni a fékpofa a fékfelületet, akkor ha teljesen behúzod, akkor még nem lesz jó.
A másik, hogy ha nem párhuzamos a fékpofa és a fékfelület.ilyenkor a majd bekopiknál jobbat nem tudok most mondani, de itt elég sok a szaki, bizti tudnak még mondani valamit.
2009.05.28 20:05 MarCo „A bovden már sokszor volt utánahúzva,de azzal nem a fékhatását változtatom,csak a bovdent feszitem emg,hogy menynire legyen feszes a kézifék...nem? vagy rosszull gondolom?” |
A bovden már sokszor volt utánahúzva,de azzal nem a fékhatását változtatom,csak a bovdent feszitem emg,hogy menynire legyen feszes a kézifék...nem? vagy rosszull gondolom? |
eléggé feszes a kézifék?(bovden)
nem kell utánhúzni? |
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
| |