|
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
Tom, Pe-pe véletlenül nem érdekel vkit 175/65 R14 gumi? 1500-2000 ft /db |
oort :
Itt a auto-kelly katalogusa:
http://bazis.homeip.net/
belépő kód: vevo
jelszó: vevo
Itt a KellyKatalogus menüben ki tudod választani a az autótípusodat. Viszonyítási alapnak jó. Lhet vízpumpa a forrás jelzés oka, de lehet akár valamelyik szenzor is. (Talán ez a valószínűbb). Esetleg a hibajelzést érdemes lenne kiovasni. Nekem 1.5 motornál 550 km után jelzett a szegénységmérő lámpa, mondjuk én használtam légkondit is.
2009.08.25 12:29 oort „Hi all,
Én egy tankkal olyan visítós 500km tudok menni, 1,5literes motorral. mondjuk nem pördetem halálra csak nyugisan.
Tom főleg hozzád intézve.
Még mindig szar a hűtésem. Kicseréltem az összes ( két darab) szenzort a motorban és a vízfok motatő még mindig maximumot mutat 5 perc ótózás után és a ventim sse kapcsol be csak ha megy a klíma.. A vízpumpám lenne a szar , de akkor meg forrna a vizem .... cerélni kéne vízcsövet is . de az UNIX nál nem volt . Honnan vesztek ilyesmit?
üdv, zoli” |
Hi all,
Én egy tankkal olyan visítós 500km tudok menni, 1,5literes motorral. mondjuk nem pördetem halálra csak nyugisan.
Tom főleg hozzád intézve.
Még mindig szar a hűtésem. Kicseréltem az összes ( két darab) szenzort a motorban és a vízfok motatő még mindig maximumot mutat 5 perc ótózás után és a ventim sse kapcsol be csak ha megy a klíma.. A vízpumpám lenne a szar , de akkor meg forrna a vizem .... cerélni kéne vízcsövet is . de az UNIX nál nem volt . Honnan vesztek ilyesmit?
üdv, zoli |
Helloka mindenkinek!
A hétvégén Szentendrén jártam.Folyamatos 140-150 es tempo valahol volt 170 is 4 személyel megrakva jöttem ki 7.5 litere ugy hogy volt benn egy 100 km es hegyi látogatás is.Nem rossz fogyasztás szerintem.
Atesz |
Így lehet a legkönyebben kicserélni a benzinszűrőt
-egyre bonyolultabbés hosszabb szavakat kell bevésni alább |
Tom akkor nem unatkoztál a 7végén :)
A multkor cseréltünk alsó kitámasztó gömbfejet, de a kotyogás továbbra sem szünt meg. Habár most nem csinálja már olyan sűrün, vagy csak már megszoktam. Mi okozhatja még ezt a hangot a futóműben? |
A mi hétvégei programunk....
Nem írom le hogy mely csavarokat kellett meglazítani / kivenni, mert fájna a kezem....
Tom. |
Na ezt elküldheted a mítoszvadászoknak :) a diszkoverire :) |
Gondolkodtam.. nekem meleg motornál cserélték az aksit mégis sokat evett.. |
Nem nem nem nem nem.
Tom. |
Hát én nem tudom ilyenről még nem hallottam ,de tök durva.. |
Sziasztok!
Van egy olyan kérdésem amire választ szeretnék kapni, vagy egyáltalán igaz-e?
Azt hallottam egyik autószerelő barátomtól, hogy némelyik japán autónál (lehet, hogy a mi Mazdáink is), ha az akkumulátor ki lett valamiért szedve az autóból és hideg motornál lett visszatéve, akkor rohadt sokat fog enni az autó, mert az autó a hideg motorhoz igazított üzemanyag-mennyiséget fogja befecskendezni, mert ezt veszi alapértéknek (mármint a hideg motort).
De ha melegre van járatva a motor és kb. 1 percre leveszed az akkusaru pozitív ágát majd visszarakod, az autó látványosan kevesebbet fog enni, mert az előző szitu fordítottja fog lejátszódni a vezérlésben.
Várom a visszajelzéseket! kiváncsi vagyok, hogy nektek sikerül-e fogyasztás-csökkenést elérni.
Megjegyzem tavasszal lemerült aksim hideg motornál bekapta a 13(V6!!!) városban, ezt kipróbálva 10-re állt be városi forgalomban.
Pápá! |
Annyira nem vág ide de 2,3 jtd motor egy ducatoban 6,9/100 km( 470km-en) lakott terület 65-70 azonkivül 80-90 meg hébe-hóba 110 |
szenzorhiba torolve, svajciora jellegu motorhang...azert a vezermuvezest nem napolom el nagyon. dolt rolam a viz, de halistennek nem nez ki komolynak.
cici, en a hetvegen 550 kilometeren 50 liter uzemanyagot itattam meg a geppel vegyesben (de inkabb kint, csak nagyvaradtol nagybanyaig at kell menni nehany varoskan), szal joetvagya volt a kicsikenek, kiemelkedo (lakott telepulesen 160) menetteljesitmenyek mellett. 98-as benya, uzemanyagrendszer tisztitoval benne, kotelezo 4000-es valtasokkal.
szmore votam, kezdeknyugodni |
Hi All!
Sjanálom, hogy ilyen negatív híreket olvasok. A gubancok mellet is egy kisebb csoda. 1.5 ös szörnyetegem V6 os fogyasztással büszkélkedhetett idáig, mert az elmúlt két tankolásonál valami megdöbbentő különbség mutatkozott. Eddig örültem, ha 480 Km elgurultam egytankkal, de most 379 nél tartok és a mutató félig van, ami tudom nem fél tankot jelent, de nagyon bíztató. Na erre varrjatok gombot. Ez mitől van? |
auuu, asszem baj van... a hibatarolo 03-as kodot villog...ez ugye a vezermutengely ... allitasaert felelos szenzor... a gep vezermucsere erett..de most akkor mi van?? kiuthetem a kodot? vagy ez is a beazas miatt lehet?
egy kicsit szarnak erzem a dolgot...
szmore votam |
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
| |