|
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
Szia Laczy
Ez a rajz melyik
Évjarathoz tartozik mert ugye voltak ráncfelvarrások is menetkőzben .A digitklimát inkább kihagynám horror áron.kőszi a segitséget, igaz nem gyárit de lehet épiteni szerintem TOM 1-2 éven belül ősszehozza otthon a mühelyasztalon a saját fejlesztésű RGB ledekkel spékelt klimavezérlőjet és akkor talán nekem is jut majd egy prpototipus belőle
|
Szia Norbi-Gi!
Tudok szerezni, rendelni digitklímát ha gondolod, csak sejtheted hogy nem lesz olcsó mulatság, ha kifizeted segítek szerezni természetesen! Másik észrevételem az lenne, hogy nemrég sikerült eljutnom a japán robbantott rajzos könyvben a hátsó szárnyhoz. Íme:
Ha te azt mondod /írva/ hogy "de japán igenis kiadta gyári porféklápás szárnyal csak nembiztos hogy europai piacra is" akkor érdekesnek tartom hogy pont a japán könyvből hagyták ki. Megfeledkeztek volna rólla? Valahogy nem találom a lámpicskát. /Kíváncsi vagyok már én is a megoldásra, hogy akkor most mivan?!?!!?/
Plusz infó: Leellenőriztem a régebben rendelt elektromos antennámnak a szárához tartozó számokat, adatokat, stimmel a könyvben találhatóval.
2009.09.23 15:39
Norbi-Gi
„Laczy!
Igazán nem akarok okoskodni csak egy kicsit ésszerűen gondolkozi .A japán mérnők a tervezőasztalon csak is azt tervezi ami a mazda tervei és nem a tunigcégeknek kábelezi elö a kocsit .De ez csak a privát véleményem.Meg azt szeretném kerdezni, hogy pl a japán belpiacra szánt digit klimát lehet e rendelni rendelési szám alapján?Szerintem mivel nem rendelhető mondjuk europában a potféklámpás szárny, pont ezért alltak rá az untangyártásukra de japán igenis kiadta gyári porféklápás szárnyal csak nembiztos hogy europai piacra is.”
|
nem tudom, hogy ki milyen rugot tart elonyosnek vezetes, kenyelem, uttartas stb szempontjabol, a mazda futomuve, rugozata eleve nem az imbolygo, hullamzo erzest kelti az emberben. mint mondtam en ugye eleve 195/50-es gumikkal vettem az autot, joesely van ra hogy azt az erzest amit a gyari rugo adna mondjuk egy 65-os gumival teljesen vagy reszben elvesztettem, illetve nem ismerem (csak felig, mert a teli kerekek 70-esek). most az ultetessel egyutt a felfuggesztest is vedenie kell egy rovidebb, de tipusra gyartott rugonak, ezaltal mindenkeppen kemenyebbnek kell lennie, hiszen rovidebb a mozgasi- es ezaltal az elnyelesi ut. szal ha a gyari rugoval razosnak erzi az ember a gepet, barmilyen sportrugot is tegyen bele, akkor is kemenyebbnek fogja erezni, eleve a konstrukcio miatt. altalanosan minden ilyen szettre 30%-ot mondanak, de hogy ez annyi avagy nem... ha mar sport teleszkopok is kerulnek a kocsiba, arra is azt mondjak, hogy a sima, allitas nelkuli gatlok szinten 30%-ot kemenyitenek, a manualis allitasu a kiszereleses allitassal vagy fokolassal tovabbi 30%-ot merevitenek. airride rendszerek termeszetesen fokozatosan es skalazva merevitik a teljes felfuggesztest, bar eddig tul sok jot egyikrol sem hallottam. ha valaki ilyesmire adja a fejet apex-et es eibach-ot merem ajanlani, mindketto eletgarancias, egeszseges rugokeszleteket ajanl.
ha magyarorszagon gazosak az utak en mar nem szolok semmit. tenyleg sok eset van, amikor ovatosan, vigyazva kell jardaszegelyrol, emelkedokrol lejonni-felmenni. en altalaban a sarfogokat szoktam udahuzni, ezt akar fekvorendorokon is, tehat teljesen elkerulhetetlen szitu. villamossin szinten nagy atok, meg is raz, dob is a kocsin. eddig ket alkalommal huztam meg az aljat (egy teherautovajatban, meg egy godorben) de semmi letofntossagunak nem lett baja. alvazvedo lesurlodott, havaonta egyszer biztosan alatta vagyoka kocsinak olyankor atnezzuk szakacs bacsival tuzetesen.
donteni vezetesi elmeny es esztetika adta hatasok kozott nem tudok. meg akartam oldani a dolgot a kerekjarat magassaggal, ez az ara.
szmore voutam, farattvagyokesalmosesaparomismindjartvisit :) |
Jaja,Apex van.Elég kemény..bár sztem ez a kocsi semmivel sem lesz puha rugózású.
Néha eléggé rémálom a jó magyar utakon..ami aztilleti eléggé szétbasza a futóművet,plusz ha nem vigyázol mindnehol leér a kocsi...főleg a parkolás gáz.
az optikai előnyön kívül nemok jót tok mondnai az ültetésről (hangsúlyozom,hogy főleg Mo-on) |
Jó lenne egy szavazást csinálni, hogy ki melyik olajat tartja a legjobbnak és akkor nem
kellene minden olajcsere előtt véleményt nyílvánítani.
Ezt meg lehetne olyan szavazós menüpontban csinálni. |
Az ültetőrugókat nézegetve felfigyeltem a különböző márkája rugók különbségeire!
Ezt találtam:
Vogtland:
A rugói inkább a komfortosabb rugózást teszik lehetővé az autó optikai tuningja (megültetése) mellett. (Nem találtam az autónkhoz ilyen rugót az adott oldalon)
Merwede:
Aki a keményebb, sportosabb, pontosabb vezetést kedveli az válassza a Merwede rugóit. (Van a kocsinkhoz, ára: 40.000Ft!)
Az Apex is gondolom (az elmondottakból) a keményebb fajtábúl való!
MarCo, neked is Apex van! Vélemény???
Biztos minden rugógyártónak megvannak a különböző tulajdonságai (keménység, karakterisztika, stb) de alig lehet ezekről találni bármit is! Nem is értem miért, pedig ez a lényeg!!!
|
Sziasztok!
Mi a véleményetek a castrol magnatec 5w40ről?
Van egyáltalán róla vélemény?
jó a géphez? |
tuom, hogy nagyon kukac vagyok Laczy, de.. a fomenus kepet is ki lehet hajitani..azon a legkoszosabb
koszonje szepen elore is..
szmore voutam |
koszonom ismetelten, majd meg valogatok, vannak ezeknel tisztabb kepeim, talan majd azok felkerulnek az elotte utana rovatba :)
oszinten mondom az ultetorugokat kevesbe a funkcionalitasuk, mint inkabb az esztetikajuk miatt valasztottam. megpedig a kerekjarati iv es gumiperem kozotti hatalmas tavolsag redukciojaert. ket valasztasom lett volna, vagy nagyobb papucs, es magasabb falu gumi, vagy az ultetoszett. a felnik nagyon tetszettek es tetszenek ma is, ritka is, meg mar nem is gyartjak csak a H es O valtozatokat, tehat nem akartam lemondani rola. lehetett volna magasabb peremu gumi, de yokohama a235-osokkel vettem at a kocsit 195/50 r-15-tel, osszessegeben szep volt, kar lett volna rontani. maradt az ultetoszett, akciosan hirdettek 37ezerert (a gyari rugokeszlet 70ezernel kezdodik), aszontam egye fene. kerult a kocsi ala ket uj elso KYB gazteleszkop (kettot osszel csereltem tavaly), szakertok szerint a gyari gatlok elbirjak a -40 mm-t, az info igaz, nem ut fel, nem surol fordulasnal stb. rendben van. hattasok: a 195-os zeta linea tapad mint a vesztes, kanyarokban jol jon a kevesbe megdolo karosszeria. esztetikailag a kepek magukert beszelnek, nem fer az ember feje a sarvedoiv es a gumi koze. a leginkabb erzodo hatas a kocsi sulypontjanak kozepre valo tolodasa, egyaltalan nem erzodik mar orrneheznek a kocsi. uttartas kivalo, villamossinre 60-nal tobbel meg se probalja senki. elso ulesek kikepzese megadja azt a tartast is amit a kemenyebb felfuggesztes megkovetel. hatra viszont ne uljon be szinten senki, mer fogtomese nem surun marad. egyertelmu fogyasztasnovekedesrol tudnek csak beszamolni, ha mernem tizedliterre, mert stabilabbnak erzem joval a kocsit, es foleg kanyarokban imadom, mikor 140-nel meg oda tudsz lepni, es a 2,5TDI Audi meglepodik, mert mar regen kigyorsitasz, mig o a feket nyomja. ennyit tudok kapasbol elmondani, tovabbi kerdesre szivesen valaszolok ha tudok :)
az ultetes koltsegei : 37.700 + posta a keszlet
nekem kellett a ket elso telo, de nem ide tartozik: 24000/darab
durvan 25.000 ft szerelesi koltseg, szakacs bacsi okosba megoldotta.
udvozlegy,
szmore voutam, mig normalis voutam |
szmöre: kérésed teljesítve. /Mostmár nem látni hogy milyen volt és milyen lett, csak azt hogy milyen lett./
A -40mm ültetésről milyen tapasztalatod van? Keményebb, pattogósabb, útfogósabb, kisebb légellenálásúbb, fogyasztáscsökkentőbb, stb...? Van mihez viszonyítanod, véleményed rólla? |
Bytheway,
1 hét mulva érkezik a 2 darab 1Wattos borostyánsárga K2Star LED.
Beleaplikálódnak a füstszürke oldalindex búrába (a technológia még kifejlesztésre vár...)
Az eredményt publikálni fogom (hogy gyarapodjon egy kicsit a LEDes rovat).
Tom. |
Tom bátyád má kitaláta, csak nincs ideje megcsinálni :(
Tom. |
adjonisten,
koszi varesz, nekem is tetszik, es ha mar a feher autonal tartunk nekem a club323f-en a stuart butterwoth gepe az etalon.
a szarnyrol annyit, hogy kinek mit jelent a gyari? attol mert a pakfeifer szallitja, vagy az abt, de gyarilag kerul beepitesre az gyari, vagy mar nem az...ilyen alapon a kozponti vezerloegysegtol megkezdve egeszen a szamitogepig semmise lenne gyari, mer minden mitsubishi. az ablaktorlo meg bosch. nekem az is egyertelmu, hogy ha egy ilyen alkatreszzel szerelik a kocsit, akkor annak nincs rendelesi szama a gyari szoftverben, mer ki garantalja hogy szervizalkatreszkent gyartas ala kerul meg 5-10 ev mulva is, ami egy autonal igencsak atlagelettartam.
ami meg erdekes lehet egy gyari vagy nem gyari szarny megallapitasanal, az a pozicionalas lehet. az alatalam eddig latott mazdakon egyiken se volt ugy felteve a szarny mint az enyemre..vagy az auto hatuljaval volt egyvonalban, vagy hosszabbitotta a kocsit, de igy egyik sem allt. masik alatamasztasi pontom a pakfeifer szarny gyarinak valo minositese mellett, az a rogzito csavar, ami ugyanolyan mint az auto minden pontjan hasznalt csavar. elszelesedo torok, blokkolo alatet. egy a fontos egy a lenyeg a harmas alatmasztasu szarnynal az enyemre szerelt csak szelen rogzitett egy picivel jobban tetszik. a potfeklampaval meg csak az izzo a bajom, mert narancsosabb a fenye a stoplampanal es nem esztetikus. de Tom batyam szabadidoben ugyis kitalal valamit ra :)
szepecske estet mindenkinek,
szmore votam, mig normalis voutam
|
Helló!
Lenne valakinek eladó, működő elektromos antennája ?? |
Helló szmöre!!
Ezt az elképzelést már én is beirtam mivel az én kicsimmal is ugyanez a helyzet! De leszavazták azzal, hogy a pótféklámpa nem kötelező tartozék!
Én még mindíg állítom hogy van gyári féklámpás szárny!!!! |
faszányos lett szmöre |
koszonom szepen a kepcseret Laczy, arra kernelek meg hogy a regieket hajitsd ki, hogy ne csufitsak az oldalt :D. majd helyesttesitem oket olyanokkal, amin mar latszik a tukorindex, meg a piros feknyergek/agyak, mer idokozben azt is megcsinaltam :)
olvasom a szarnyas cuccot, en eroteljesen arra gyanaxom, hogy a mazda kevesbe baszakodott azon milyen legyen a kiegeszito hatso szarny, de bizonyosan konzultalt egy ket tuningceggel, hogy mit kepzelnek el a kesobbiekben, vagy az elkovetkezendo limit szeriakon. ez ugyanannyira dol el a tervezoasztalon, mint a marketingosztaly kutatasain-kimutatasain. namost. itt van ez az en csucsok gipi-gipi-gepjarmuvem. van rajta egy pakfeifer-es lenyomattal ellatott szarny, ebben leledzik egy izzos potfeklampa. nade. ha a szarny nem gyarilag kerult a kocsira, akkor a fekete csomagterboritoban kellene lennie a potlampanak. se lampa, se elokeszites, meg lukacska sincs ahol kijohetne egy fityego kabel egy csatoloval. hat legyen ennel okosabb akinek ket anyja van...
szmöre vótam, es miotamegusztattamakocsitmelegszikavaltomhaugyakarja |
Xejbo: kösz az észrevételt, kijavítottam.
A fehér járgány meg nem megvalósíthatatlan, hisz megcsinálták, bárki megcsináltathatja csak pénz kérdése minden! |
Helló Xejbo!
A belinkelt fehér MAZDA képeket már én is megcsodáltam egy párszor és valóban iszonyat jó, csak a hogy a címe is mutatja elég megvalósíthatatlan " PÉNZNYELDE" Szóval én maradok a másiknál, abból lehet valami!!!
Az alkatrészekell kapcsolatban pedig :
A bontásban lévő mazdán az az elem sajna ja már javítva volt a kerék felett, a hangszóró porvédőt meg szerintem mikor cserélték a hangszórókat nem rakták vissza mert nem találtam benne ijet. |
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
| |