|
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
Cici! Te a pálya melyik részén voltál? A célegyenesben? Én a 11-es majdnem padlógázas kanyarban. Tényleg brutális hangjuk volt, főleg visszaváltásnál a kanyar előtt, de úgy vették be, mintha zsinóron húzták volna őket. Nagyon tapadtak. |
Jaja. Én kinn voltam. Nekem is az első volt, de én nem is gondoltam, hogy ezek ennyire hangosak. Az volt érdekes, hogy mikor kijöttek a boxból seperc alatt top sebességen voltak, mint akik a célegyenesen jöttek végig. Őszintén az előtte lévő Porshe kupát jobban élveztem.
Összevetve jó volt, de semmi extra... Sorry |
Sziasztok!
Volt valaki hétvégen a Magyar Nagydíjon?
Über f...a volt! Én most voltam először! Ezek az aztán száguldanak. |
Srácok !
Mi is volt az olcsó UNIX-os ajtóteleszkóp rendelési száma ?
Tudom hogy itt volt a vendégkönyvben, de már nem találom....
Köszi,
Tom. |
na hali:
beszéltem ma vele... igazából csak a blokk meg a belseje maradt meg a motornak amit vettem. a többi részét mint az EGR szelepet a régi motorról rakta rá. ha jól értettem...
de mnidegy is. kedden megy vissza a műhelybe |
Noss ügyebár nálam pont fordítva volt anno a dolog :
A régi motorhoz raktunk új kábelezést.
És nekem az volt a szitu hogy a "régi" EGR szelephez nem stimmelt a új kábelezés stekkere, ezért át kellett raknom az új motorról az "új" EGR szelepet. Viszont az új EGR szelepen már nem volt meg az a bizonyos vákumcső kimenet, ezért le kellett bontanom a régi motorról azt a bizonyos rezonanciakört.
Na most ezen tényekből kiindulva az autószerelő nem tudta volna rádugni a kábelköteg csatiját a új blokkon lévő EGRre.
Ha nem tudja rádugni, akkor átrakja a régi EGR-t, de akkor lessz ott neki egy felesleges vákumcső.... Azzal mit csinált ? Ledugózta ??
Tom.
2009.07.25 19:42 yellow „akkor azt mondod, hogy ha azt ráteszi akkor faszányos lesz?” |
akkor azt mondod, hogy ha azt ráteszi akkor faszányos lesz? |
A régi típusu elektrónikához tartózó EGR szelepnek (beömlő csonk alatt) van egy vákumcsatlakoztatása, ezért nem kompatibilis az új motoron lévő EGR szeleppel. Ezt a szelepet át kell rakni a régi motorról az újra. Sajnálatos módon eme vákumcsőre csatlakozik a régi blokkra szerelt rezonancia kamrakör, melyet ugyancsak át kell rakni a régi blokkról. Ez a rezonancia izé szemben állva az autóval, a szelepfedél magasságában a motor és a tüzfal között , a beömlő csonktól balra található és fekete színű.
Tom.
2009.07.24 16:22 yellow „kicsit pontosítok.
hirtelen nagyobb gázra akadozik.” |
kicsit pontosítok.
hirtelen nagyobb gázra akadozik. |
a gyertyák teljesen új NGK 6-11esek.
minden tartomány jó tehát alapjárattól 1700 körülig, és 2500tól 4000ig
tovább nem volt lehetőségem kipróbálni,de ha ezt a részt túllépi utána jó. |
Noss elvileg úgy kéne mennie mint az álom , ha minden jól lett összerakva...
Gyújtás jól lett béálltva ?
Gyertyák megfelelö tipusúak ?
Hvd fel Norbit , hátha tud valami okosat.
Tom.
2009.07.24 14:53 yellow „na elhoztam a kocsit a szerelőtől!
a hangja jó, szépen jár, viszont 1700tól ojan 2500ig gázadáskor rángat a gép.
várok javaslatokat. bejáratós? :)” |
na elhoztam a kocsit a szerelőtől!
a hangja jó, szépen jár, viszont 1700tól ojan 2500ig gázadáskor rángat a gép.
várok javaslatokat. bejáratós? :) |
Te irtad hogy ezt mondta a szerelöd....
Na mind1.
Valszeg az egyik müanyag betét dobta el magát a mechanikában...
De majd ha visszakapod a kocsit, fogj egy 12-es Crovát meg egy csillagcsavarhúzót és nézd meg .
Tom.
2009.07.23 21:27 yellow „Tom,
mechanika cserén mit értesz?” |
Szia Yellow
Már én is kiváncsian várom hogy miyen lesz az első tapasztalatod
az uj motorrol Én tudom penge motort kaptál csak vigyázz rá mert
kevés ilyet találni ami nincs szétb...-va
Üdv Norbi
|
Tom,
mechanika cserén mit értesz? |
Yellow ,
kiváncsi vagyok én is a mocidra!!!
"az ablaktörlőmből kijött vmi kis szar tömítés vagymi és a bal oldali nem csúszik vissza teljesen a helyére. a szaki azt mondja egy mechanika cserével lehet megoldani. szerintetek is? "
Mechanika cserével mindent meg lehet oldani !
De ha az egész autót kicseréled - mondjuk az enyémre - , akkor biztos jó lesz ! |
Szia yellow!
Saját szememmel, gyalogosan és járgánnyal is. Most értünk haza, ott voltunk négy napig, welnesshétköznapoztunk. |
Köszi Laczy!
hogy láttad? :)
honlapra meglesz a mocicsere! remélem. már ma meglehetett volna, csak egy apróság miatt vissza kell bontani egy kicsit... uh majd csak holnap.
az ablaktörlőmből kijött vmi kis szar tömítés vagymi és a bal oldali nem csúszik vissza teljesen a helyére. a szaki azt mondja egy mechanika cserével lehet megoldani. szerintetek is? |
Sziasztok!
Nyíregyháziak: Szép a főteretek! |
Ha a kipöfögö nem hibás, akkor igazad van hogy vagy benya vagy levegö hiánya van...
A benyaszüröt szedjétek ki a körböl (egy csödarabbal kössétek direktbe az üzemanyagellátást, igy megtudjátok az volt-e a bünös.
Ha nem , akkor vedd le kompletten a légszüröházat a légtömegméröröl és úgy is próbáldd meg... |
[Későbbi] [2654-2635] [2634-2615] [2614-2595] [2594-2575] [2574-2555] [2554-2535] [2534-2515] [2514-2495] [2494-2475] [2474-2455] [2454-2435] [2434-2415] [2414-2395] [2394-2375] [2374-2355] [2354-2335] [2334-2315] [2314-2295] [2294-2275] [2274-2255] [2254-2235] [2234-2215] [2214-2195] [2194-2175] [2174-2155] [2154-2135] [2134-2115] [2114-2095] [2094-2075] [2074-2055] [2054-2035] [2034-2015] [2014-1995] [1994-1975] [1974-1955] [1954-1935] [1934-1915] [1914-1895] [1894-1875] [1874-1855] [1854-1835] [1834-1815] [1814-1795] [1794-1775] [1774-1755] [1754-1735] [1734-1715] [1714-1695] [Korábbi] [Archívum]
| |