|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korbbi] [Archvum]
Roli!
n mr prszor takartottam,mindig gy volt hogy pr napig magasabb lett az alapjrat,de be fog llni csak id krdse.Ha keveset hasznlod akkor is max 1hnap!!!
dv.
|
koszi latom :) amugy bocs a nagy fotoert nemtudna valaki kiszedni ? eleg zavaro vagy en is kitudom szedni innen ?
|
Roli: Janika oldaln vlaszoltam!
|
dv. Lenne egy olyan krdsem, hogy 1994.10.18-n gyrtott 323F-embe van immobilizer, vagy nincs? (1.5i SE)
|
jaj ne akor megint le kell szednem a csovet a szelephez nem nyultam csak egy rontyal takaritottam ki esetleg szedjem le ujra es pucoljam ki ujra es ha nem segit allitsak a fenti csavaron ? de ugy tudom pillangoszelepen is lehet allitani az alapjaratot a fenti csavaron pedig a levego mennyiseget...
|
dv! szerintem akkor takartsd tovbb benzines rongyal ott bell mert valszin hogy az olajos kosz kitartja a szelepedet most hogy megmozgattad rossz helyre kerlt!
|
|
sziasztok van egy kis problemooo :) a multnap leszedtem a szivocso harmonikat a szivo toroktol a levegoszuro hazig hogy jatisam meg hogy meg veletlenul se szivojon falcs levegot a daraga nagyon popec lett a szivo toroknal pedig megpucoltam mert nagyon fekete volt olaj maradek is volt az alapjarat csavarnal nem jartam csak diolantal megpucoltam szepen es vissza raktam minden es a kovetkezo problema lepett fel meleg motornal a az alapjarat nem all be 750 re hanem 1100 ra de van mikor 750 re all vissza es ha kicsit lejebb nyomom azt a butykot amifel felturazom amire ra van kotve a gazpedal bowden akor szepen beall 750 re mi lehet az oka ? valami elrontottam azzal hogy megpucoltam a retektol ? vagy valami piszok meg ottmaradt a szivotoroknal es nem zar jol a klapetta ? vagy a rugo nem huzza vissza azt a butykot ? remelem megerettte valaki es tud segiteni KOSZI :D VAROM A MEGOLDAST toltok fel egy kepet is ..... http://djroly.go.ro/alapjarat.jpg
|
dv! ma dlutnra kiloptk a mazdmbl a nappalifnyt s a kdlmpa takar rcst! Esetleg nincs vkinek 2 rcs kalldba meg vennm!
|
A fogyasztst teli tankhoz szoktk igaztani. Telenyomod a Tankot az els kattansig amit a tltpisztoly ad. Aztn jrsz vele 100 km-t s rtankolsz. Amennyit rtankoltl annyit fogyasztott. Ez a tuti mdszer. Hidegben ha pr km-et kzlekedsz akkor ha jl tudom az autmata szivat miatt tbbet fogyaszthat.
|
hat igen en is kicsit sokallom de lehet hogy a nagyon hidegtol es hogy keves a tav amiket megteszek a varosba? nem igazan tud felmelegdni a motor vagy mire felmelegszik en mar meg is allok vele .... lamda szonda le volt szedve es kitisztitottak a szervizbe mert hiba kodot adott csak mar nemtudom hanyas kodot de azota nem ad hibat semmire , katalizatorhoz nem nyultam soha egyben van nincs kilyukadva :) gondolom jo ... a hutofolyadek az szivarog utan kell toltsek neha a vizpumpa vagy a csapagy megvan benne menve de arra meg nincs idom se keretem hogy kicsereltessem tudsz valami adalekot esetleg?ami megallitja a folyast ? gondolom ez nem befolyasolja a fogyasztast ... meg egy furcsasag lehet huje vagyok:) ha peldaul 8,5 litert tankolok varosba elmegyek 100km de ha pl teszek tobbet 13 litert mintha tobbet fogyasztana ... nemjo ha sok a benzin a tartalyba? jobban szivja?:) nem nagyon ertem amugy ha mar 3 litertol kesebb benzin van a tartalyba nehezebben gyul az auto de ha 5 -10 liter akor 2-3 forgatas utan egybol begyul telen , nyaron pedig 1 forgas es gyul is gondolom akor a gyujtas nincs elalitva ... szoval mikor leszedem a gyujtas elosztot ugyan abba a pozicioba rakjam is vissza? amugy hogy lehet rajta allitani a gyujtast? ....
|
Roli: a 13 nemhogy sok, hanem egyenesen rengeteg..lambda szonda, katalizator, minden rendben?? hutofolyadek hiany miatt nem melegitetted tul a motort es nyekkent el a lambda szonda??
gyujtaseloszto tomitogyurus, egy darab van alatta, ket csavar fogja a gyujtaselosztodat..jo lejelolni levetel elott, ha nem akarsz minden piszkalasnal elogyujtas allitassal jatszadozni. amugy ha valaki mar tekergette az is okozhat tulfogyasztast..
nekem a ketliteres indul masodik kulcsra, de csak hidegen..melegen minden normalis..reggel elso kulcsra ha ratartok ugy is elindul, de nem szoktam eroltetni..masodikra roffen, es utana egesz nap nincs vele gond.
xenon van a kocsiban 2010 ota, azota tavaly volt ugye muszakin, es ugy ahogy volt, atment...rendor eddig meg nem allitott meg miatta, sem itthon, sem kulfoldon. a gomboptika teljesen jol parosithato a xenonokkal, tenyleg nem ver osszevissza, es egeszsegesen lehet vele latni is. a mosora en is gondooltam, foleg hogy letezik belole gyari is, de csupan egy leagazas az ablakmosobol az egesz, meg a ket szorofej. automata szintezessel meg nem erdemes foglalkozni. annyit nem er az egesz, legalabbis szerintem. ha nagyon baj van muszakin, vagy a rend eber ore b@szogat miatta, legyen nalad ket normal izzo, hogy barmikor vissza tudd cserelni.
szmore voutam, mig normalis voutam.. a renaulttal nem lehet repulni..de egy arkot atugrott :D holnap karfelmeres :D
|
Hali Mindenkinek!
Nagy krdsem az lenne, hogy van e Xenon valakinek beszerelve? s ha van ttte e meg a bokjt mr vele? Mszakin mit szltak hozz? Rendr ktekedett e? s a tbbi s a tbbi....
Netes bngszkedseimben olvastam mr minden flt, amikbl eddig az derlt ki hogy lmpamos s elektromos magassg llts kell hozz. Na most a Lmpamost azt megoldom nem gond, de a magassg llts valban kell e gy, hogy a mi autink vettlencss fnyszrval vannak elltva. Mert azt is olvastam hogy az ilyen tipusokba minden gond nlkl bepthet, mivel nem a foncsol hanem a lencse adja a fny irnyt.
Okossgokat, tapasztalatokat elre is ksznm!
|
Nekem volt hasonl problmm, de rdekes mdon a legnagyobb hidegben nem kellett annyit indtzni mint mondjuk nyron! A problma az injektorokkal volt! Nem zrt le rendesen az injektorfej amikor llt az aut s becspgtt a benzin a hengerbe, amikor be akartam indtani akkor ennek kvetkeztben tul sok zemanyag volt a hengerben, amig az ki nem rlt, az inditzs ltal addig nem indult be a kocsi! Mondjuk nekem 4-5 msodperc elg volt ehhez, nem kellett 8-10 mp! A problma megoldsa injektorfej csere lett, amit nem nagyon talltam egy pr vig norml korrekt ron! Addig gy jrtam a kocsival, nem lett tle semmilyen problmja, a vgre mr teljesen hozzszoktam a dologhoz! St mg az nindit sem ment tnkre ebbl kifolylag az vek sorn! Az enym 1.8-as, ezrt nem talltam vekig! 20-25 ezreket mondtak darabjrt, ami nonszensz! Vgl egy bontban voltam egy msik alkatrsz miatt, megkrdeztem az embert hogy megvannak e mg az injektorfejek! Mivel szerintem nem tudta milyen ritkasg van a birtokban, ideadta dababjt 4ezerrt! n meg fapofval fizettem! :D Az 1.5-hz tuti olcsbb s gyakoribb a dolog! De mg az sem biztos hogy neked ez a problmd, mivel mg senkivel nem tallkoztam akinek ugyanez lett volna a gondja s lassan 6 ve megvan a kocsim!
|
Hali, egy olyan krdsem lenne, hogy az mitl lehet, hogy hidegen indtzskor knosan sokat teker az nindt, mire beindul. Kb olyan 8-10mp, de amint beindult utna nincs problma, rendesen megy a motor, s melegen knnyen beindul. Mi romolhatott el, valamint hogan tudnm kiderteni?
Ja, meg mg annyi lenne a problma, hogy melegen ingadozik az alapjrat 900 s 600 kztt, s pldul amikor radom a vilgytst, felugrik 1200-ra, majd lassan visszaesik. Ez normlis?
Miket nzzek meg, mit kell megtiszttani esetleg?
|
Sziasztok van egy kis problemam a fogyasztassal 13 liter - 120km csak a varosban nemtudom mi lehet kicsit sokkalom pedig nem porgetem fel max 2000 RPM -ig varoson kivul 7-8 at aszek de a varosba duplaja nem nagyon ertem mi lehet az oka ?a legszuro es a torok kozotti harmonika csovem repedezett kicsit de hoallo vastag szigetelo szallaggal meglett csinalva az a kerdes hogy sziv e falcs levegot ott ? hogy tudnam letesztelni ? es a szelepfedelnel a kartercso megrepedt picit es szigetelo szallagoztam , csinaltam egy gyors komputer tesztet is de nem adott ki semmi hibat meg regebben adta ki a lambda szondat amit a szerelo leszedt megtisztitotta es azota nem ad hibakodot de volt meg mas hiba kodom is csak most nem jut eszembe de majd megkeresem lehet koze van a nagy fogyasztasnak ? vagy inkabb az hogy falcsot sziv ? vagy hogy kicsi tavokat megyek 4-5 km aztan megallok ? gondolom a hutofolyadek szivargas nem befolyasolja a fogyasztast ? a gyujtaselosztonal kicsit olajos alol azzal lehet valamit kezdeni ? van benne valami pakolas vagy O gyuru ? tud valaki meretet ? es hogy 1 vagy 2 darab kell es hogy nehez e kicserelni ? vagy el is lehet valami rontani ?:) amugy van egy nagyon zsir program tegnap szedtem le en is es sokkal jobb mint az auto data a neve Tolerance Data ha nagyon sok hasznos info van benne ha erdekel valakit atkuldom....
|
a r.revolution bottari brand, car passion kategoria, jo minosegu cucc (ket evvel ezelott votam a romaniai lenayvallalat ugyvezetoje, ismerem a cuccaikat :)))annaidejen a kollegamnak a mondeijara berheltuk fel, magyarorszagion kotekedett a rendor..E jelzese nincs a termeknek.
szmore voutam
|
Hell!
A ledsor brmelyik TESCO ruhzban is kaphat az auts rszlegen. (R.Revolution. LED csk 24LED fehr) ez a pontos megnevezse az ruhzban. mieltt megveszed prbld ki van rajta egy kis fehr maprica "PRESS TRY ME" felirattal azt kell megnyomni.
ami kell hozz: hlgfv, kisfrgp, frszlap, ragasztpisztoly, ers ktoldalas ragaszt, forrasztplka.
A lmpa sztszedse nem gyerekjtk fleg ha mg gyri, hlgfv elengedhetetlen hozzmert hre lgyul ragasztval van sszerakva, de csak vatosan mert a bra s a foglalat is knyen megprkldhet.
Ha a lmpa sztjtt ki kell szedni a srga prizmt ami kinn is marad s a lemeztkrt, ennek az als rszbl egy kis kockt ki kell vgni hogy elfrjen a ledsor. Az index s helysetjelz kztt van egy kis gtfal amit szintn meg kell vgni a ledsor helyn. Nem fog teljesen befrni az index rsz bal sarkn ezrt ott a manyagot t kell reszelni , vgni egy kis rszen s ha bentvan ragasztpisztolyal htulrl befoltozni minden keletkezett rst. A ledsort s elszr ktoldalas ragasztval ragasztottam le ( trld zsrtalantsd a felletet ) aztn pr helyen adtam neki ragasztpisztolyal is.
A kbel a helyzetjelz fel essen s ott kellesz neki tfurni is. elg max 25 - 30 cm vezetket hagyni a ledsoron. Figyelj oda a bektsnl mert a lednl nem mindegy a ( + - ) bekts.
Ha megvan mehet vissza a lmpabra, termszetesen most is hlgfvval t kell melegteni a ragasztt, hogy r tudd pattintani.
Aztn vissza a kocsiba! J SZRAKOZST !! :)
dv : Szasznan
|
Szmore: Szerintem is j lett.
Mszakin ebbe belektnek? Szerintem nem.
Hol szerezted s milyen tpus ez? s mikppen rgztetted.
|
Hello szmore!
termszetesen megmaradt az index is csak a srga prizmt vettem ki a lmpbol, s srga szin izzt kapott helyette.
A ledsor pedig a helyzetjelzre lett rmtve. ( szerintem is pipec ) :) :)
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korbbi] [Archvum]
| |