|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korbbi] [Archvum]
szia roli,
szemely szerint meg a regi borben..::) az aral 10w40 egy jo olaj, sokaig az 5-ost hasznaltam. aztan hondas kollegakl meggyoztek, hogy erdemes cserelni, es valvoline synpower 5w30 van a feher kocsiban, ugyanaugy 230ezer km. adalekot nem hasznalok. a v6ba meg aral van, valvoline 5w50-et tervezek beletolteni.
xenon szett ecceru mint a faek. lampa ki, megfur, kabel be, csatlakozok ossze, es joido. itt is, meg janika weboldalan is talalsz leirast.
|
sziasztok na mizu erre? latom nem tul nagy a mozgas ahogy latom lessz mazda talalkozo jolenne egyszer oda is eljutni :) kerdes ... olajcsere elott vagyok eddig aral blue tronic 10w40 est hasznaltam azt mondjak nagyon jo de gondolkodom a castrol magnatec 10w40 esen is szerintetek meik a jobb ? es valami motor adalekot tudtok e ajanlani ? vagy ne tegyek bele ? tobb mint 230 ezer km em van mar amugy nagyon jol megy most is :) jaj es meg egy kerdes xenon szettet szereltetek mar be ? komplikalt ? vagy csak berakom osszedugom s annyi ?
|
Mr nem ott dolgozik, gyhogy ez a mail cm nem fog mkdni.
|
Norbert.Muranyi(KuKac)hu(pont)flextronics(Pont)com
Cges mail cme, rtelem szeren behelyetestve.
|
Hali skacc....NorbiG t hogyan lehet elrni? hol keressek r?
|
Tudja valaki hol vannak a jelek a 323F TDI adagolo cserlshez?
|
Sziasztok.
Laci: ksz az inft a htrl!
|
a letestelt szamitogep annyit tesz, hogy GND-TEN pineket osszekotsz (gemkapoccsal), igy kiiktatod a szamitogepet, azaz kivonod a szamitogepet az automatikus alapjarat korrekciobol. (amikor a ledes villogtatast csinalod, akkor is ez a rovidzaras). ha megcsinalod a testelest, akkor kb 200 fordulattal alacsonyabb lesz az alapjaratod, es asszem en olyan 600 korulre allitottam, es amikor mexunteted a testet, akkor all be normalra. nekem neha mozod, alapjaraton, pl ha ratekerek az elektronyos berendezesekre. (fenyszoro, futes, stb. lehet a generator nem tolt vissza tokeletesen, vagy farad az akku.a piros nem csinalja).
|
sdavid007: Akkor kt dolog lehet, kontakt hiba vagy sznkefe. (gy ltatlanban.)
|
Kszi Pe-pe!
Nos s leszedtem s volt olyan j fej a cucc, hogy nekem is megmozdult, de csak egyszer s le....a bds anyjt neki :D
A bovdent nem tudtam kiakasztani, nem vgom, hogy hol lehetne mg laztani, de pp csak srvet nem kaptam, de gy sem ment. Szval holnap elviszem valami szerelhz, hogy nzzen mr r, mert n nem akarom elbarmolni. Gondolom sima utngyrtott motor is patentl menne vele. Nem tudom mennyi a gyri, de van tippem :S
|
Szmre: utnalltottuk a jelenlegi tiszta llapotnak megfelelen, ebben szerintem 17ves dzsuva volt, azt az llapotot nem vrom meg! A letestelt szmtgpen mit kell rteni? Mert mi anlkl csinltk s valban nha nem stabil az alapjrat!
Valamint amikor ezt csinlgattuk rjttnk hogy az injektorfejek mellett falsot szv a motor a gumitmts elfradt, gondolom megkenynyedett, azt is ki kell majd cserlni!
|
Atesz!
Kszi!:)
Ezt nem is nztem.
|
hat remelem ahogy melexik az ido, folyamatosan tudok majd dolgozni a kocsin...ideje vona nekikezdeni...de most ceges projekt van, mer azokkal is foglalkozni kell..ha mar benne elem az eletem :)))
roli..elek meg, alupapucsom is van, de csak v6hoz. gyari, gumi nelkul.ha esetleg valakit erdekel. enni nem ker, gyogyszert nem szed, jol ul ott ahol van :)
xejb, valami remlik nekem az alapjaratosdirol a tavalyi mazda autos latogatasnal, ok is meseltek hogy gyarilag utanaallitanak, es utana nem ildomos csavargatni. (allitani egeszsegesen ugye letestelt szamitogepnel lehet, kulonben ugrabugral). a feher kocsinal en is tekergettem egy darabig, aztan rajottem, hogy vezerlescserenel osszecsereltek ket vakuumcsovet (utban volt, lehuztak, nem jol dugtak vissza) es az vackolt. azota el es virul.
alapjarat ingadozasnal elsodlegesen fals levegoszivast tartanak hibaokozkent szamon. mazda harmonikacsove ehhez ad alapot is. aztan jonnek a vakuumok, vegul pedig a hengerfejtomites..laikusokat ezzel lehet remiteni.
most akkor utanaallitottal a tiszta allapotnak? vagy megvarod mig koszolodik, es megint tekergetni kell?
|
//mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=30674815&nid=5181629
|
Sziasztok.
Sajnos megadta magt a hts ajt teleszkpom.
Szerintetek van valami, amivel lehetne helyetesteni a gyrit?
A gyri nagyon drga (10.000ft/db), s annyit nem akarok ldozni rte.
gy tudom, hogy van helyette valami ms.
Ha valaki cserlt mr, vagy tud esetleg pontos tpusszmot mondani, azt nagyon megksznnm.
Vlaszokat elre is ksznm.
J htvgt.
Sziasztok.
|
323F 1.5, 1.8
Lyukoszts: 4x100
ET szm: 35-tl 45-ig
Kzpfurat: 54.1mm
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korbbi] [Archvum]
| |