|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
Esetleg itt az oldalon található valami részletes leírás a házilag lebonyolított hibakód olvasásról?
Egy pár hozzászólással visszább leírták, de szeretem megerősíteni az ilyen dolgokat.
Előre is köszönöm. |
Üdv.
Sajna nem járok arra nagyon, pécsi vagyok, de azért köszönöm az infot. |
Haki mki.
Hát srácok akkor nemtom mi lehet.Az biztos hogy a csapágyat préselték vagymi szóval nem lett szétverve! Rendes arc a szerelőm nem hiszem hogy kicseréltetné ha nem kellene...Mindegy most már mindkettő új oszt jóccakát. Kíváncsi leszek a továbbiakra... Remélem a kaszni hamarabb rohad el most már minthogy tönkremenjen ez az agy.
Jerico voltam!
BÉKE! |
Nem tom' hogy vágtam ketté a bejegyzésemet, de így sikerült |
Üdv!
Balázs, nem tudom merre laksz, de ha Pesten jársz ide kukkancs be: http://www.freeforce.hu/
Dolgoztam náluk egy hónapot, két bolondozó muki a szerelő, de a kisujjukban van a benzin-gáz üzem! Vér profik. Érdemes felkeresni őket. El van dugva a műhely (azt hiszem valami Prométheus telepen vannak)
Itt a cím:
|
|
Gyömrői út 140.
|
Budapest
|
1103
Tel.: +36 1 265 1842, +36 20 977 9855
folfogtam, ertem..
meggyozodesem volt hogy nagy motoroknal eri meg az ilyesmi, figyelembe veve a szett bekerulesi koltsegeit, szereleset.. stb stb. sajnos nem ismerem az arakat, (marhogy mibe faj egy ilyen gazszett), de bizonyara jok a szamitasaid, csak nekem furcsa volt..eddig.
szmore voutam, magaamagassagos |
Valószínűleg az a megoldás, hogy elviszem máshova, hogy ott nézzenek rá, arra a kérdésedre pedig, hogy miért kell bele gáz az a válaszom hogy 1 L benzin 360 Ft körül mozot, 1 L gáz pedig 214 Ft.
Összességében kb 1-2 L rel vagy még annyival se kellene több gázt ennie a százon, és sokkal olcsóbb így a közlekedés.
Köszönöm azért. |
Jerry, a kerekagy csere nekem is furja az oldalamat, ugyan minek..nem tudom mi tud elkopni rajta. csapagy bele van preselve, azt kiszedik, es nyomjak bele vissza az ujat. hacsak, ahogy atesz koma is mondja megkoccoltak kalapaccsal hogy kihulljon, es mellement..akkor az uj csapagyat nem tudod belerakni. mas magyarazatot nem tudok ra..lassan nekem is feleves a jobboldali kerekcsapagy, semmi baja..halistennek.
Atesz,
ablaktorlo karok le, muanyag racsot hat csillagcsavar fogja, a ket szelso a motorhaz zart, a tobbi nyitott allapotaban kiszedheto. mikor kiemeled amuanyag racsot vigyazz az ablakspricc gumicsovere:)
a bal oldalon lesz a motor, fogazott atvezetovel, ami a karosszekotoket mozgatja. ket-ket csavar tartja a forgattyukat. ajanlatos lejegyezni a helyet a a fogas atvezetonek, mer en ket honapja meg neem sikerult az eredeti allapotaba visszaallitsam, es igy kettes sebessegen beleut az ablaktorlo az a oszlopba. cuuumi. mmeg sasolnom kell.
balazs, ha a szakavatottak nem teljesen vannak tisztaban a cuccal, keresni kell valakit aki erti is a dolgat. nem vitatom hogy mi a bubanatnak egyharmas egynegyes motorra gaz, de te tudod. ha a berendezes jo, akkor annak mukodnie kell..nem hinnem hogy a kocsi, marmint a mazda miatt lenne a baj. mi sem mutatja jobban minthogy benyabol jol fogyaszt. szerintem a gazrendszerbol hianyzik valami, ami egeszsegesen elvegzi a befecskendezest, vagy a szamitogepet bolonditja, vagy valamilyen beallitasa a rendszernek nem jo. dehat ez tenyleg a szakik dolga.
szmore voutam, magaamagassagos
|
Esetleg van valakinek valami tapasztalata a gázzal ilyen mazdába?
Mondjuk azért vicces hogy egy ilyen cégnél aki ezzel foglalkozik nem tudják hogy mi a baj, nevetséges számomra. |
Sziasztok, problémám akadt, és már nem tudom mi tévő legyek.
Na szóval, 96 os 1.5 a kocsim, bele lett rakva az autógáz, ami az előbbi autómból maradt, ami egy 94es Toyota Corolla volt 1.3as motorral szerelve.
Na most belerakták 30000 Ftért, azóta a kínok kínját megjártam vele, és ugyanott vagyok ahol először.
Tehát benzinnel jó a fogyasztása az autónak, 7-8 L, gázzal 18 L!!! körül mozog.
Pécsett a gázautó nevű cégnél csinálták, ahol ilyennel foglalkoznak.
Eleinte evett 18L az autó, ami nagyon nagyon sok, és gondolt egyet akkor durrogott, és minden egyes durrogásnál csinált egy repedést a vákuumdobra, egy idő után dúrrant egy nagyot és elrobbant az egész.
Az az érdekes hogy raktak bele visszacsapó szelepet, ami pont ezt gátolja meg.
Visszavittem vette hozzá egy bontottat, kiiktatták a vákuumdobot, így most lehet normálisan használni, mindig mondták hogy mit kell kicserélni a gázszetten és jó lesz, na most ott áll a helyzet hogy minden új a gázszetten és kb 5 x vittem vissza eddig a legjobb fogyasztás 13 L volt, de még úgy se jó, mert az ideális 9-10 Lenne kb vagy még kevesebb.
Mi lehet a gond? |
Bocsi minusz a mazda 323f gportalra ... |
Sziasztok! A mazda 323F gportalra nem tudtam irni ezért ide teszem!
A kérdésem a következö mostanában ablaktörlés közben(első) nyíkorgó hangot hallottam.Azt hittem elsönek hogy a lapátok de kihajtás után is ellenöriztem és ugyan csak megmaradt a hang.A tengelynél befolyó csapadék miatt lehet? A szerkezethez hogy lehet hozzáférni hogy megolajozam.?Volt már valakinek hasonló problémája?
Segitségeteket elöre is köszönöm!
Atesz akimíndígmíndenkörülményekközött
|
Szia
Elől mért kellett az agyat is cserélni neked? Mert csapágycserénél az nem kell cserélni, ha csak a szerelő nem verte szét és elbaszodott.
2011.02.19 22:32 Jerico „Hali mindenkinek!
Az előző hozzászólásokhoz : Fogalmam sincs miről hadováltok-ergo remélem nekem ilyen EGR,ECU meg ECT vagy mi a szösz problémáim nem lesznek ,mert beszarok.
Más : Megvolt a jobb első csapágycserém.Ami bosszant, hogy mint ahogy az már a bal oldallal történt
aggyal együtt kellett cserélni amiből állítólag nincs utángyártott(38000).
Kérdésem az lenne felétek ,hogy Nektek mik a tapasztalataitok ezekkel a csapágyakkal kapcsolatban?Milyen időközönként cseréltek stb.Nekem most 1 éven belül kétszer lett cserélve a jobb(ezúttal SKF) a bal 1 éves kb.,de azt mondta a szerelőm,hogy már van egy kis hangja:-( Egyátalán agyat cserélt már valaki-azt hallottam az elég ritkán megy tönkre,de nemtom.
Jerico voltam akimostmárnemnagyonakarköltenicsapágyakra!
BÉKE!” |
A munkatársamnak egy B Vectrája van. Neki elkezdett a féltengelye rosszalkodni. Autószerelő barátja azt mondta neki, hogy lehet kapni valmi zsírt, ami a csapágyban kerámia réteget képez és enyhíti, megszünteti a kopást. Most hirtelen nem tudom megmondani, hogy mi a neve de többen jókat mondanak róla, ha érdekel megkérdezem neked. 2-3 ezer forintba kerül |
Hali mindenkinek!
Az előző hozzászólásokhoz : Fogalmam sincs miről hadováltok-ergo remélem nekem ilyen EGR,ECU meg ECT vagy mi a szösz problémáim nem lesznek ,mert beszarok.
Más : Megvolt a jobb első csapágycserém.Ami bosszant, hogy mint ahogy az már a bal oldallal történt
aggyal együtt kellett cserélni amiből állítólag nincs utángyártott(38000).
Kérdésem az lenne felétek ,hogy Nektek mik a tapasztalataitok ezekkel a csapágyakkal kapcsolatban?Milyen időközönként cseréltek stb.Nekem most 1 éven belül kétszer lett cserélve a jobb(ezúttal SKF) a bal 1 éves kb.,de azt mondta a szerelőm,hogy már van egy kis hangja:-( Egyátalán agyat cserélt már valaki-azt hallottam az elég ritkán megy tönkre,de nemtom.
Jerico voltam akimostmárnemnagyonakarköltenicsapágyakra!
BÉKE! |
Szia Janika
Minden jo ha vége jo a höfokszenzor lett volna amit a Mazda szervizben elsökörben egy múltiméterrel 10 perc alatt ki kellett volna szürniük de nem is kell hozzá markaszerviz 20C fokos motornál 2200 ohm 80C-fokos motornál pedig 300-400 ohm a jo érték mint lent irtam neked a keveréképzésért nagymértékben felelös az ECT( Engine coolant temperature sensor)
|
Üdv! Végre megoldódott a próblémám. Az ECT - motor hőmérséklet jeladó volt a ludas. Szóval ha valaki legközelebb nagy fogyasztásra panaszkodik és hidegen erősnek, melegen gyengének érzi az autót és ugyancsak melegen jobban füstöl az autója, annak érdemes megkukkolnia ezt a fránya érzékelőt. |
Üdv.
Először is köszönöm a segítségeteket. Megkukkoltam az általatok javasolt alkatrészeket, de nem találtam semmit. Na a Mazdisok megnézték a gépet. Találtak egy lecsúszott vákuumcsövet a szervón, de ami a fontosabb, hogy lyukas volt az egyik vákuumcső a szívó ágban. Nos megjavították a csövet, hibakódot olvastak, de semmit sem találtak. Az alapjárati probléma még mindig fenn áll és még mindig erőtlennek érzem az autót, a fogyasztást még nem tom' mennyi, egy kicsit járnom kell vele, hogy észleljem a változást.
Gyújtókábelek??? Az elvileg okozhat fogyasztás növekedést, igaz nem ennyit.
Ja! És végül egy kis tuning. Szmörének ajánlom főleg, de bárki megnézheti:
http://mazda323f.ucoz.hu/forum/11-6-1 |
Szmore
Ne keverjük a szezont a fazonnal az EGR az nem szonda hanem szelep és nem mér hanem nyit
tol-ig van egy behuzotekercse és egy potmétere amibol az ECU a helyzetét latja hogy éppen mennyire van nyitva vagy zárva és a kipufogogáz visszavezetésért felel ha megnö a fogyasztás
akkor mindenképpen a lambaszonda a gyanus az EGR maximum lefojtja a motor teljesitményét ha nem jol dolgozik a keverékképzést az ECU csak a lamdaszondábol kapott értékböl tudja beállitani
persze fontos a motor höfok info meg a légtömegmérő és a folytoszelep helyzet érzékelötöl kapott
értéekek viszont ha hibakod van és ráadásul lambdaszonda akkor az ECU vészprogramra áll vesz egy közép értéket és ez alapján állitja be a keveréket ezt vészprogramnak hivjuk ezt mindadig futtatja mig nem kap normalis értéket a szondátol
Bocs hogy ilyen hosszú voltam
Norbi |
az egérszonda maximum hulyeseget mer. de mivel ektromos is meg vakuumos is nehez megmondani latatlanban miert..
nezd a csoveket, hajlamosak megtorni a femcsatlakozoknal.. onnan kaphat faaaaacs levegot. ha elektronika, akkor keves esely van
a gyogyulasra, de sose tudni.. azt meg valahogy nem hiszem el hogy letapadt..
szondatisztitot neki, meg kover gazt..
(veletlenul nem dugdostal rossz helyre csoveket... egr szonda korul van mibil valogatni)
szmore voutam, maga a magassagos...
udvoozlegy atesz komam |
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |