|
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
Hello Dávid!
A kulcsjukvilágítás nekem is benne van gyárilag!!!! a vezető oldalon kívül sárgán világít. |
áhááááá....értem :D
Na ezt meg most találtam:
http://www.youtube.com/watch?v=TbQS2bERWX8
Egyébként néztem ezeket az angel-eye cuccokat, házilag is lehet csinálni meg lehet ilyen smd ledeset is.... bár én nem merem megbontani a búrát, de ha valaki csinál majd ilyet, akkor tegyen fel képeket :D |
david, szerintem azt csak Tom barkácsolta bele! :) |
ja és megjött az "új" felnim, 2-án megjön a központosító gyűrű aztán, ha az idő is jó, akkor dobom fel, nyomom is a képet :D
15", ET35 |
A külső/kilincs oldalon van egy olyan,(sajnos a kép nem látszik már) hogy világít a kilincs alatt a zár.... namost létezhet, hogy nekem nincs benne ilyen? Nem szedtem még szét, de kiváncsi lennék, hogy tuti, hogy van az enyémben ilyen? |
Hali !
Ha valaki nézte 2011.01.20. -án a RTL Klub-on a Fókuszt, szerintem benne volt Sipy mazdája, vagy legallábis nagyon hasonló!
ÜDV :) |
Az a küszöbspoiler ritka mint a fehér Zorró!
Sok szerencsét, nekem is rengeteg idömbe telt! |
esetleg nem tudsz valakit akinek van 2.0 V6rol a gyári spojlere, ami a két küszöb hátulján van, olyat keresek már tök régóta, ami a használtautón azokat már mind felhívtam de nincs. |
Szia, köszönöm a választ, én olyan megoldással csináltam, hogy beraktam sütőbe egy picit és akkor egyenletesen megolvasztotta a ragasztót.
|
Én sima matt fekete festékkel festettem le, nem kell hogy hőálló legyen, nincs ott meleg!
Én addig melegítettem hőlégfúvóval amig szét nem jött, nemtom már sajnos hogy mennyi idö volt! Az a lényeg hogy körbe-körbe kell melegítnei, nem egy ponton egyszerre! |
Sziasztok, olvastam az okosságot a Első Helyzetjelző és Index Sötétítésére, annyi kérdésem lenne, hogy valami normális hőálló matt feketével kell kifújni igaz?
Nem hulibuli szar festéksprayvel.
Mennyi ideig kell kb melegíteni? |
uhhhhhhhh, egy 15ezret még adtam volna érte...ez komoly..., így tárgytalan, köszi
Gyuri |
Szia Gyuri!
Nekem több évem elment rá mire sikerült egy példányt szereznem.
Csak Japániában kapni ha egy ottani gyűjtő meg akar egyáltalán válni tőlle. Mint megtudtam a gyártótól ezt csak egy bizonyos évben /1994-ben/ gyártották, és összesen 200 limitált darabot.
Legutóbb 2 hónapja keresgéltem, akkor volt egy darab. Akkori áron átszámítva 70.000 HUF+póstaköltségek jöttek volna rá!
Érdekelne, elkezdjek nézelődni?
Üdv ÉNRG |
SZiasztok!
Hogyan tudok keresni korábbi hozzászólásokban? Az érdekelne, hogy az 1:24-es makettot honnan lehet beszerezni, sztem volt már ez kérdés, köszi
Gyuri |
üdv
nekem sima szűrő van csak a légszűrőház aljából kiszedtem a csövet ami a sárvédőből jön igy olyan a hangja mintha direkt szűrő lenne és még rendesen szív is 2 éve igy használom semmi gond vele esetleg sárosabb időbe visszarakom h ne csapja be! ez a legolcsóbb megoldás a jobb hangra szerintem
üdv sipy |
Köszi skacok az infót.
Az enyém is betétszűrő eddig semmi gond sincs vele.Igaz sokat nem is oszt soroz sztem.Én pont a sportosított dob miatt tettem bele,mert ügye a nagyobb levegőáramlásnak több beviteli levegő is kell,gondolom...Ezek meg állítólag 40%-al több levegőt(meg lehet koszt) engednek át mint a gyári papír-gondoltam miért ne.
Régebben nekem is direct volt(univerzális).A szívóhang faszább volt,de az meg állandóan leesett a csonkról!Gondolom ott is a K&N kellene a normális megvalósításhoz.csak az meg 27 ropi körül van.
Summa-summárum befújtam azzal az olajjal ami van oszt jóccakát.
Jerico voltam!
BÉKE! |
Nekem direktszürö volt, de nekem nem vált be! Féltem hogy még jobban szét..sza az amugy is kopottas motorom! Mert ugye sokkal több dzsuvát enged be a motorba! A harmónika-gumi csöben rengeteg dzsuva volt mindig, egy olajfilmréteg alakult ki benne! Pedig nem volt tulolajozva!!! Meg a légmennyiségmérö is mindig szarakodott miatta mert arra is lerakodott a dzsuva! Igy még mielött végleg beadta volna a kulcsot visszatértem a "gyári" papirszüröre! Azóta hibátlan! Mondjuk nekem nem is K&N volt benne csak Simota, nemtom mennyi különbség lehet közöttük! Meg amugy is csak a hangja miatt volt bent, aztán jött a sportkipu és már nem kellett!
De Cici is tud rola véleményt alkotni, neki asszem még mindig direktszürö van benne évek ota!
A Mazdaklubon árul egy srác (Mongi) egy K&N sportbetétszüröt, ami ugye a gyári szürö helyére megy be csak direktszürö elven kell olajozni, tisztitani! Nem kell átalakitani semmit hozzá! |
Jerry, szerintem ha tiszta a szűrő, és már az olajozásnál tartasz, akkor a pamutnak szerintem olyan mindegy milyen olajat fújsz rá. a procedúrát tudod, ne csöpögjön, de képezzen réteget, aztan jóidő... egyébként tapasztalat a sportszűrővel? asszem xejbo koma lökött el egy olyat hogy betétszűrő off..vagy valami ilyesmi..
szmore voutam, mig normalis voutam |
Pe-pe remélem ez csak vicc akart lenni...
sportlégszűrő!!!!! Nem cseréljük....olajozzuk!!!
Jerico voltam!
BÉKE! |
[4573-4554] [4553-4534] [4533-4514] [4513-4494] [4493-4474] [4473-4454] [4453-4434] [4433-4414] [4413-4394] [4393-4374] [4373-4354] [4353-4334] [4333-4314] [4313-4294] [4293-4274] [4273-4254] [4253-4234] [4233-4214] [4213-4194] [4193-4174] [4173-4154] [4153-4134] [4133-4114] [4113-4094] [4093-4074] [4073-4054] [4053-4034] [4033-4014] [4013-3994] [3993-3974] [3973-3954] [3953-3934] [3933-3914] [3913-3894] [3893-3874] [3873-3854] [3853-3834] [3833-3814] [3813-3794] [3793-3774] [3773-3754] [3753-3734] [3733-3714] [3713-3694] [3693-3674] [3673-3654] [3653-3634] [3633-3614] [Korábbi] [Archívum]
| |