|
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
Ja! Apropó szmore! Te nem véletlenül Nagyvárad-i vagy? Az a nagy BH-s rendszám felkeltette az érdeklődésemet |
Nos szmore meg sokan mások :)
Mivel jobbkormányos a verda logikus hogy a hátsó lámpa panelek fordítottak. Ellenben az otthoniakkal.
És akkor most jön a nagy 5let igaz? Már hallom is!
"De jó lenne kicserélni a ködlámpa/tolatólámpákat"
A szomorú hír, hogy eddig kb 6bontóban voltam és egyetlen 95-98' 323F eset sem találtam pedig nekem is jól jönne pár dolog..
Ha hozzájutok párhoz, ígérem nektek visítok! Talán pár újat lehetne venni.. méregdrágán.
Milyen kellene áttetsző vagy piros? |
Jerico: zsír lett a géped!!! Gratula! Tetszetős!
Nincs valakinek fényszóró-magasság állító kapcsolója??? |
az a gaz, hogy en tegnap ejjel kaptam szejjel a muszerfalat... es a mutatok kozepet, azaz a fekete kerek muanyagot ezustfoliaztam. es melegites kozben elporkoltem a muanyagot. picit megcsiszoltam tetejet aljat, es elmaszott rola az a feher maglavajsz. es most tok atlatszoaka muatatok, es hiaba szineztem piros foliaval a feher led fenyt, nem akar piros lenni. gondoltam van valamid. mi lenne pl ha lampafestekkel atfujnam a mutatokat. pirosra. ha nagyon gaz van meg van egy szett mutatom :)))
szmore voutam |
Hali szmore.
a szép szavakat.Nagyban hozzájárult ez az oldal is a látványért.
Ha nem lenne talán eszembe sem jutnak a változtatások!Köszönet ezért lacinak!
Hát...izé...a piros mutatók.Előljáróban annyit,hogy már nem piros!Az ok hogy sötétben nem lehetett látni,ugyanis csak egyszerűen le voltak festve foszforeszkálós alkoholos filcel.Gondoltam egy próbát megér-nem jött össze.Viszont nappal nagyon jól mutatottAz indexvisszajelző maradt pirosKicseréltem a zöld műanyagot piros fóliára-vagány!
Jerico voltam!
BÉKE!
|
jerry, nezem a kepeidet,,szep lett a jargany...olyan osszhangban van..
kerdes..mivel pirositottad a mutatokat ???
szmore vooutam |
sipy, tegyel egy visszautasithatatlan ajanlatot mailbe es en elfogadom.egy fillerrel se mondj tobbet mint amennyit neked meger.
egly.lehel@gmail.com
szmore voutam |
Üdv Laci!
a feltöltésért!
Jerico voltam!
BÉKE! |
janika megkaptad a mailt?
szmore mennyi lenne a lökös?? |
Helloka mindenki!
A szondát megkaptam a közeljövöben lesz beszerelve.
NTK/NGK made in usa bosch rendszerü
A végei ropantosak mivel univerzális.A szinek is egyeznek.Remélem beválik!
A hapsi azt mondta még egyet se vittek neki vissza adott rá egy év garit és mondta ha beszerelésnél valami nem jó akkor kicseréli!
Üdv: Atesz |
Hali.
az infót a gyetyáról szmore.
Atesz:jó ez a modell...
Jerico voltam!
BÉKE!
|
Ha vallakit érdekel!!
http://gyujtemeny.vatera.hu/modellek/auto_busz/1_87_h0_mazda_323f_168006361.html |
most nemrég rendeltem egyet holnap 9 körül veszem át
ntk gyártmányu négy vezetékes két fehér egy fekete és egy szürke
amugy rendszerü a szonda azt mondta a faszi hogy vittek már hondába is és mazdába is és jó volt.
ja amugy 9 ezerér veszem hasonló modon mint a vaterán csak személyesen át tudom venni Hajdúböszörményben.
Remélem jó lesz amugy vacsi új!
Mégegyszer Szmore kösz mindent ritka az ilyen jó barát aki enyire önzetlen.
Üdv Atesz |
Atesz!
Ja a márkája (a négyvezetékesnek): ha Bosch, akkor valószínű LSF4! Az enyém nem tom, de megnézem. Ennyit tudtam segíteni. |
Atesz: az enyémben három vezetékes van, de a négyesnél úgy tudom két fehér, egy fekete és egy szürke szokott lenni. A két fehér vezeték a szonda felfűtésére szolgál, azt a vezérlőegység irányítja, a fekete a jel vezeték, a szürke meg a jel-test vezeték. Azért van benne egy vezetékkel több, mert a kocsitesstől külön választották a szonda testet. Gondolták az a biztos ha adnak neki egy különálló testet, mert a kipufogóleömlőn nem biztos, hogy lesz egy idő után (torzulhat a vezérlőegységhez küldött jelalak => több benyát ehet az autód vagy romlik a teljesítmény). |
Sziasztok!
Egy kérésem lenne mindenkihez.
Akinek 4 vezetékes lambda szondája van nézze már meg a márkáját és hogy milyen szinüek a vezetékek.
Üdv Atesz |
hali,
sipy, megnezem, mert igy otletem sincs. csak azert fotoztam telefonnnal, mertkonnyebb tvabbitani a kepeket. valami repedesekre emlekszem. klima huto nem volt benne, mer klima se volt benne. a zarhid gondolom a fekete atkoto, amin a motorzaro zsaner van, az utve volt, es harom darabba vagtam mire leszedtem. motor alatti merevito?? miis az pontosan? homlokfal ment az alvazzal a meh telepre.
jerry, gyertyabol denso vagy ngk, gyarilag ngkval szerelik, bkr 5 e 11, barmelyik autosboltba beesel a kezedbe nyomjak. nekem a feherben bkr6os volt, az a ketliteres gyertyaja, azzal se kohogott. de mikor ujat vettem akkor csak 5os kerult bele.
mas: feltengelyhangot hatramenetben a legkonnyebb kiszurni. kis eloremenes, aztan hatrakapcsol, es kuplungfelengedesnel mar hallatszik is a hang. masik..kormany kiteker full, es lassu indulas. mindekt oldara javallott. 70% hogy a kerek feloli oldal csinalja, nem jol toleralja az uthibakat..hibat?????GODROT..
szmore voutam..dolgoznikellenemaegykicsit |
Atesz: a fordulatszám (1500-750) teljesen normális. Nekem is általában ennyi. Az 1000-es fordulathoz a nyár közeledtével egyre gyakrabban fog állni a mutató
Szmore: a négy vezetékes szonda platinával van bevonva, jobb elektróda kapsolatot biztosít. Kis katalizátorként működik. Sokkal hamarabb felmelegszik, mint a háromvezetékes, jobb a hatásfoka, kisebb reakcióidővel rendelkezik, szóval gyorsabb. Ezzel együtt drágább is. |
Hali mki!
Ma sikeresen elküldtem Lacinak az új képeket a verdáról.
Remélem mihamarább fent lesz az oldalon.Akit érdekel katt rá!
Asszem holnap meghúzom a pótkeréktartó csavart!amúgy sztem féltengely lesz vagy vmi.Nem értek hozzá.
Egy rossz tapasztalat:
Alap állapotban mikor beindítom az autót kb 1500-as fordulaton pörög és úgy megy le fokozatosan 750-re a fordulat alapjáraton.ugye ez a normális.(gondolom)
DE:kb minden 5.beíndításkor olyat csinál hogy,1000-es fordulaton kezd(hidegen is) és olyan hangja van mintha szenvedne vagy nemtom.egy idő után ez is beáll 750-re.Menetteljesítményben semmi változás, csak ez.Elég zavaró azért.
ötleteket várok nálam szakavatottabb klubtársaktól(és bárkitől) mi lehet ez?
Más:milyen típusú gyergyát ajánltok az 1,5-ösbe?esetleg konkrét linket is elfogadok.(lustaság fél egészség)
Előrea válaszokért.
Jerico voltam akiegykicsitirígyavéhatostulajokra...
BÉKE!
|
norberto: az én forgalmimba ez a kocsi barna! nekem is fura de ez van amúgy ahol nincs lelakkozva ott valóban barna pl. motorház belseje!
szmore: köszi a képeket! kérdésem már csak annyi hogy a jobb oldalán a lámpa környékén ott törött?mert azt nehéz kivenni! amúgy az eleje meg van neked? (klima hütő, zárhid, homlokfal, motoralatt merevitő????) |
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
| |