|
[Későbbi] [734-715] [714-695] [694-675] [674-655] [654-635] [634-615] [614-595] [594-575] [574-555] [554-535] [534-515] [514-495] [494-475] [474-455] [454-435] [434-415] [414-395] [394-375] [374-355] [354-335] [334-315] [314-295] [294-275] [274-255] [254-235] [234-215] [214-195] [194-175] [174-155] [154-135] [134-115] [114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1] [Archívum]
U.i.: Na jó, inkább csak 3-as fúrót.....
Tom. |
Xejbo,
nemtom melyik fajta csatit rakta a japcsi a te kasznidba, de ha mákod van, akkor a csatiban van nem használt érintkezőhely. Na oda nyomd neki a jóságos 5-fúrót és ott húzd be a kanócot. A gumicsőben el kell férnie a többi mellett...
Tom. |
miután Romániában nem központosított az intézményrendszer így a megyejelzés kerül előre, majd az azonosítószám (ez választható 01-99ig) és a három betűkombináció (ez is választható). így a rendszám BH 81 WBB. a 81 a születési évemből ered, a wbb pedig az első autónk rendszáma volt. így lett ez.. (merhogy Mazda meg az első saját autó, a többi céges volt).
a magyar rendszám meg EZA-924 volt, iwiw-en erről van fent kép.
Laci, ide kerülhet fel kép a kocsiról? ha igen, milyen címre küldjem?
szmöre |
Segitsen nekem vki sürgösbe, aki már huzott be az autoja ajtajába hangszorovezetéket az hogy csinálta??? A csatlakozonál probáltam, kis átalakitással de nem jártam sikerrel!
Xejbo |
Mi a rendszámod Smore ?
Tom. |
cd-tárral küszködőknek javasolnám a következőket..amint azt megtapasztam vala..csomagtérben azért gáz a cd-tár, mer ugye a rugók, teleszkóp miatt túl közel vannak a karosszéria lengési/rezgési pontjaihoz..ezért ugrik a cd, függetlenül az olvasófej felfüggesztésétől (rugóstest, g-shock, stb.). az agyamban lezajlott rettentő agymunka következménye képpen az első ülés alá építettem a cd-tárat...és..mexűnt az ugrabugra. egy dolog még zavar..ülés alatt csak hátrafelé nézetben fér el a cd-táram, nekiütközve a légbefúvónak, ami a hátul utazók lábát hűti-fűti. a hűtéssel talán nem akad gond, de télen a forró levegő nem melegíti-e a cd-tárat túl az elégen.... meg remélem a hátul ülő suttyó nem rugdossa agyon szegénykémet...
szmöre vótam
jah, montam mán hogy hétfő óta van rencámom ??? hihihi |
Szia Zsolti!
Üdv körünkben! Nyugi, nem csak te vagy így ezzel! (: Énnekem is jó döntés volt ezt megvenni!
Mazdaklub matrica létezik, ezt a mazdaklub oldalon megtalálhatod. Többen kérdezték már tőlem hogy miért nincsen BA klub /BG-s van/, matrica stb...
Meg is ígértem hogy ha lesz időm elkezdek tervezgetni matrica féléket, de persze ha másnak is van kedve hozzá akár felrakhajuk ide a példányokat, és szavazhatunk is hogy melyik legyen.
Üdv ÉNRG |
Sziasztok! Tavaly ősszel én is csatlakoztam a Mazdások Boldog táborához! Vettem egy 323F BA-t, életem egyik legjobb döntése volt! A klubnak létezik matricája,ha igen,hogy lehet hozzájutni? Üdv Zsolti. |
Hello ÉNRG
Ha elküldenéd az nagyon jó lenne.Az emailem: agocsa@freemail.hu
Elöre is köszönöm!
Üdv Atesz |
Szia Atesz!
Bocs hogy eddig nem válaszoltam.
A számlapot a Roli gyerek csinálta /vévévépontszamlapokponthu/, csak egy kicsit meghajlott a műanyag a nagy melegbe. ):
Most gondolkozom /Xejbo is/ lengyelből fluoreszkáló számlapon és arra csináltatni egyedi mintát ismét.
Ha kell esetleg a számok és betűk mintái el tudom kűldeni privibe.
Köszönöm a gratulációt, igyekszem, még nincsen kész teljesen. ):
Üdv ÉNRG |
azér nem akarnám mexűntetni a cd-tárat mer megtanultam, ha a japcsik vmit odatettek annak értelme van. többé kevésbé. ami nem vall gyári beépítésre viszont az az, hogy egy hullámlemez lemezcsavarral bele van fogva a csomagtartó padlólemezébe (kilóméterről láccik hogy nem japó megoldás) és abból felfelé kandikál négy menetezett csavarszár. cd-tár oldalára szintén csavarozva van a két rögzítőfül, és annak a talpától szorít a négy csavar. tiszta sor, hogy ha elfingom magam és beremeg a kaszni annak folyománya hogy ugrik a cd. van egy távirányítós fm-transzmitterem (audiokábellel meg usb-csatival), anno a mondeoba vettem mer nem lehetett a gyári magnó helyére más fejegységet építeni szervizkeret nélkül, az meg errefele ritkaságszámba megy. van egy audiocd-s sony egységem is, ahhoz csak az átalakítócsatlakozó kell. nem tom miért ragaszkodom a gyári cucchoz, nem is vagyok nagy zenés, de az eszeveszett ugrabugrálás az zavar. tetszik Energie digitpanelles megoldása, csakhát a noname 500 a sony 1800 euró. akkormeg mán inkabb pickup-ról hallgatom a sonata arctica-t.. :D
szmöre |
Szmöre,
vedd ki azt a nyomorék CD tárat és vágd hozzá valami kóborkutyához, aztá 20ért vegyé egy SD kártyáról mp3-at jácccó fejegységet, meg 3 ezserért egy 2 gigás SD kártyát, oszt viszlát.
Tom. |
köszi a tippeket...az antenna-kábel a korábbi tanácsotokhoz, a kapcsoló beépítéséhez kell, hogy ne jöjjön ki mindig autómatán...pl. a CD-tárhoz feleslegesen. szmöre én nem értek a tárakhoz, de az enyém is függőlegesen van felrakva, a hátsó üléshez van rögzítve (kvázi függőleges). viszont van az oldalán egy csavar, amin lehet állítani a függőlegeshez képest. Nézd meg, lehet, hogy a tieden is van. Ettől függetlenül azért az enyém is ugrál néha:). (panasonic)
Gy. |
az enyimé is z5-ös, meg azt is tuttam hogy dohc meg azt is hogy dupla vezerműves de láncot még hírből se láttam benne. nem is sűrűn néztem. Tom, nem kell elkapkodni nem lóverseny az, majd meglesz. holnap viszem újra eredetvizsgazni, ha a Jóistenis úgy akarja hétfon már végleges rencám leszen rajta. felkunkorítom az aszfaltot magam után, hihihi. a rádió tápkábele nekem elsüllyed valahol a hátsó ülés alatt, az antenakábel viszont körbesétálja a csomagtartómat. előbb aszittem lesz valami köze a cd-tárhoz de nincs..csak kunkorodik összevissza. hejja-cd tár. a tár függőlegesen volt beszerelve (gyári-finish line) de mikor keresztülugrom a villamossíneket mexűnik a zene, ugrik a cd. fektessem le simán, vagy valaki tud valamilyen kíméletes megoldást....cdnek cdtárnak egyaránt
szmöre |
Hello Gy!
Ugy tudom nem raktak rá plusz vezérlést, ugyhogy egyből a magnóhoz megy a kanóc....
Viszont hogy melyik irányban teszi meg bűvöletes útját a műszerfalig, az kérdéses. Két 323F BA-ból bontottam ki a komplett vezetékhálózatot és hátraflé teljesen másképp volt kiépítve a két autó vezetékelése.
1. számu autó : A jobb küszöbnél csak a B oszlopig ment a köteg hátra, a jobb hátsó ajtóba. A antenna vezérlés a bal küszöb kötegébe volt fonva.
2. számu ató : a bal és jobb küszöb kötegei össze voltak fonva egy jómunkásember köteggel az első ülések vonalában, kb. úgy mintha az első két ülést körbefognád sok-sok vezetékkel. Itt már kérdéses hogy merre mi ment....
De végülis ha belegondolok , akkor valószínü hogy a bal küszöbön kolbászol végig a vezérlőszál....
Fogj egy multimétert és sipoltasd ki !
Tom. |
Hali!
Valaki meg tudja mondani, hogy az elektromos antennát vezérlő kábel az antennától hol fut végig? és a rádióba fut-e be egyből vagy tesz előtte még egy kört?
köszi! Gy. |
U.i.: Bocs Szmöre, ma anyámnál voltam , nem volt időm fotózgatni.
Tom. |
Már az 1986-os 1.4i-s 323-asom is szíjas volt....
Mazdáék korán elkezdték már a szíjas témát.....
Tom. |
Kedves ádám
Az enyémben is z5 ös motor van ami dohc motoros ami azt jelenti hogy dupla vezérműtengelyes felül vezérelt és felül szelepelt.A dupla vezérmű tengely azt jelenti hogy két vezérmű hajtás van ennél a tipusnál egy lánc és egy szíj.A szíjat szokták inkább cserélni mert az használodik el a láncot nem nagyon szokták csak akkor ha már nagyon szét van ami egy 96 os modelnál nem jellemző.Amugy a lánc legalább vagy 60 ezer.
Ha cserére gondolsz csak a szíj jöhet szóba!
Üdv: Atesz |
dikkmán mit nem mondasz...az enyém szíjas, de asse tuttam hogy van ezekbű láncos is...
szójjanak a Zokosok :D
szmöre |
[Későbbi] [734-715] [714-695] [694-675] [674-655] [654-635] [634-615] [614-595] [594-575] [574-555] [554-535] [534-515] [514-495] [494-475] [474-455] [454-435] [434-415] [414-395] [394-375] [374-355] [354-335] [334-315] [314-295] [294-275] [274-255] [254-235] [234-215] [214-195] [194-175] [174-155] [154-135] [134-115] [114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1] [Archívum]
| |