|
323F BA vsrls eltti krdsek
2009.08.12. 21:25
Szevasztok!
n most kszlk Mazda 323 F BA-t venni mert egyszeren nagyon bejn a formja, s sztem nagyon j tuning alap, meg "lltlag" megbzhat a jrm. Egy htrnyt ismerem, hogy drgk hozz az alkatrszek.
Titeket krdezlek mint tapasztalt emberek, meg 323F tulajok, hogy szerintetek mire szmthatok, milyen hibji jhetnek ki a kocsinak ha meg veszem, meg van-e tpushibja meg ilyesmi.... Sztem kva j gp!!!
Elre is kssz a vlaszokat!!!!!!!!
|
VW jobb tuningalap.( nagyobb vlasztk a tuning cuccok kzt).. csak 1.8 as motorral vagy esetleg V6, hibi: ami egy 10-12 ves autnl vrhat jah s 140 felett zavar szlzaj, "magas" fordulat (1500 ccm) de a csajok mg gy 12 vesen is megnzik - ezt csak gy halkan megjegyeztem.
|
Szia Vladek!
Ha van r lehetsged, 1,8-ast vegyl. /Jobban megy/ Az egyik tpushiba, hogy az els ablakok klseje sajnos karcoldik a tkrnl. Remlem nemsokra szk krnkben tudhatunk!
Varesz: Mit akarsz a 12 ves csajoktl? ![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif)
dv NRG
|
Laczy... no comment, ez ksz XD
Vladek, igen az ablakok karcosak, de ez tpushiba. figyelj a fstre, mert az gzos lehet. Szimmeringek, gyrk rendben legyenek. higedindtsbl ha ezek nemjk... tuningalapnak nem mondanm... nincs r nagy vlasztk, de azrt elg vagny gyis ahogy a gyrbl jtt. az alkatrszek sem annyira drgk. n 18 vagyok s rendbe tdtam hozni a kocsit sajt pnzbl szval... n csakis ajnlani tudom, (s j ltni ahogy a nk 15-45 ves korig megfordulnak utna, bben mindenkpp igazad van )
yellow
|
Hogy j gp az nem krds!![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/shades_smile.gif)
n ha most vennk kocsit akkor ezt mindenkppen megnznm:
www.hasznaltauto.hu/2430962_mazda_323_1995
Mr csak a felni, a sttts s a kipufog megr vagy 300ezer ft-ot plusz mg 15-s alufelni tligumival s nem mellesleg 1.8-as ami nagyon ritka s nagyon j! Nekem is Laczy adta a tippet hogy 1.8-ast vegyek s egyltaln nem bntam meg! Kicsit tl szp hogy igaz legyen ez a kocsi de egy szemrevtelezst mindenkppen megrne!!!
|
kezitcskolom, n spec az 1.5-st sem bntam meg (meg egynycast nem is nagyon lehetett tallni akkoriban csak Nmetorszgban, illetve vt egy kk Hu-ban is de ronggy volt tuningolva aztat meg nem szeretem) szal ami a megbizhatsgt illeti szerintem mindegy melyik motorral szerelt a kocsi. ha tolni akarod, vagy eddig nagyobb motorhoz szoktl, akkor kt lehetsg ll fenn, vagy 1,8-as s az simbban ugrik, s mg elfogadhat az is amit ezrt cserben megiszik, urambocs 2.0, de a v6 miatt kerekedik a szemed tankols gyakorisgnl, vagy pedig 1.5, es mexokod hogy 3000 fordulatnl kezd lni a kocsi, de fogyasztsban mg igz is jobban jssz ki. nem akarok senkinek a zsebben kotorni, ezt majd neked kell eldntened, hogy hogyan keresed eleve a kocsit (kerl amibe kerl csak menjen, vagy biza bele kell nzni mlyen a bugyellrisba, hogy mit mirt fizetsz ki), de remlem ahogyan sokan msok is megtallod az elkpzelseidnek megfelel gpet. mr az dicseretes hogy EZ AZ AUTO fogott meg, mint itt egybknt mindenkit. nhny dolog segithet, ha nagyon klims vagy, akkor ki is huzhatod a sorbol az 1.5-st, nem is a fogyi miatt, hanem elveszeed tle az ert, s elzsnl a klimkagomb lesz a turb, az meg nem tl bartsgos. felszereltsgileg trekedj a legmagasabb szintre, lehetleg kerld a lgzsk nlkli vltozatokat. nekem kifejezett rm, hogy minden ablakom elektromos, hogy a tkrk elektromosak, gyri kp. zras, stb. j szolglatot tesznek a kdlmpk, egy biztos riaszt. a legtbbet ezekbl utlagosan is be lehet cuccolni de a gyri az gyri, s szerintem, j, ha a csinositsra sznt pnzt nem ezekre kell klteni. szerintem egy 140-150e km-es aut tlontl megbizhato ha gondos gazdja volt, nem bliccelte az olajcserket, figyelt a gyertyk, vezetkk, zemanyag minsgre s nem akarta a 360-as Modent folyton legyorsulni. alkatrsz tekintetben nem tudom megersiteni, hogy drgk lennnek az alkatrszek, nem drgbbak (br nem is olcsbbak ms modellekhez viszonyitva, az a j ha keveset kell szervizbe hurcolni, s igy nem fogod sajnalni tle a drgbb alkatrszeket sem. (2008 mrciusa ta van meg az autm, volt egy olajcserm, egy stabiliztor fggeszt, kt hts lengscsillapit, meg egy akku tlre, s tavaszra j lenne az els kt csillapitt is cserlni, ms gondom nem volt). szinte egy v tekintetben szerintem, nem rossz, s borzasztan meghllja a gondoskodst.
remlem megtallod a ........................... ide gondolja amit akarsz,
szmre
|
Nekem az a tapasztalatom az 1.5 kontra 1.8-ban hogy attl fgg a fogyaszts hogy milyen viszonyok kztt hasznlod! Ugyanis ha inkbb hossz tvon jrsz az 1.8assal autplyn, orszgton akkor annyit eszik mint az 1.5-s! Ha tbbnyire vrosban jrklsz akkor nincs mese tbbet is eszik! De hallottam olyan 1.5srl is ami vrosban is annyit evett mint az 1.8! A V6 pedig eszik rendesen, de akinek a V6 hang kell azt ms nem ptolhatja! A pnztrca dnti el ahogy azt szmre is rta! A hts lengscsillaptkat nekem is cserlni kellett, meg a fltengely porvd gumiharangot valamint az els toronycsapgyakat s a stabiliztor plckat ezen kvl szinte csak a ktelez dolgok: gyertya, olaj, szjak, szrk, fkbettek, akksi! Nekem lassan mr kt ve van meg! Remlem hogy mostmr tbb baja nem lesz! Ja valamit mg kihagytam, az injektorjaim szarkodnak ezrt flmelegen nehezen indul a kocsi! Ez van, mr megtanultam egytt lni vele mert kicsit zsebbenylos lenne a dolog! Mindjuk rat mg senki sem tudott mondani r magyarorszgon!
|
szevasztok fiuk nekem is van egz 323f ba es en nem panaszkodok hogy draga lenne bele az alkatresz nem reg csereltem elso fekbeteteket es 800 sk fizettem erte mert en szlovakiabol vagyok egy pelda a haveromnak fiat brava van abba a fekbetet 1400 sk. kerdeztem en is a hidrotokeket a bardiba megattam az autonak az adatait es aszt montak hogy 97 evjaratban nincsennek hidrotokek pedig nekem is kopog valami benne hidegen
|
Vladek , vegy mazdt !
Ha van delld , ak vegy V6-ot, ha meg nem vala, akkor meg 1.8-at vagy 1.5-t. Nekem 2 ve 1.5 van, de maximlisan meg vagyok elgedve. A klimmat meg kikapcsolja egy kis elektronika ha tvig nyomom a pedlt elzskor s csak 10 msodperc mulva kapcsolja vissza elzs utn...
Mg egy tipp a drga alkatrsz ellen (br szerintem sem vszesek az rak) : Ausztribl (mg) lehet hozni 200 -300 jrrt patika gpllatot ami kivan vonva a frogalombl s osztrkiban azz nem SKF csapgyat raknak a szervzben ( nekem is igy van mindenem ) .
Aprop , tavasszal ugrik be az " j" motor a verdmba, az osztrk donorombl tugrik a 110E kilmteres blokk a Zsr Fekba.
Tom.
|
Itt az email cmem, mindenfle lerst, rajzot fnykpet elfogadok!
az enymbe ftengelyt kellett egyengetni, kszrlni,csapgysort kellett bele csinltatnom,sszes gyrt cserltk hengereket hnoltuk s derkszgeltk valamint a h.fejet skoltuk a szelepeket martuk kszrltk sz.szr szim csere s nyomsprba kellet egy msik ht. Ha lessz idm akkor htvgn nekillok a bels hengersornak kiszedem a tkket persze az els sornak semmilyen hangja nincs . Ha van hasznlhat infd elfogadom.
Ja, Szigethalmon lakom pesttl 10km-re.
Tams
|
Hi, mindenki!
Vgigolvasva a hozzszlsokat,csak megerssteni tudok prat.
A tligumis tmhoz annyit, hogy n rlk h felrakattam mert vagy ktszer simn csak annak ksznhetem az rokba ess elkerlst.![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/xcool_smile.gif)
Az ablak nekem is karcos ell, szerintem a gumi, ami tartja az ment tele trutyival s szpen sszekarcolta azt.![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/confused_smile.gif)
A klms hozzszlshoz annyit h Tom tlete kurvanagy. Mrmint h kikapcsolja azt a pedlllstl fggen. Max respect ezrt az tletrt.n mostanban mindig klmval megyek sajna, mert van valami a hszenzorral vagy valamivel ami kne hogy mkdjn s nem nagyon akardzik bekapcsolni a venti.A vzhfokmrvel is van valami azta is .
Ahhoz hogy n nzzek bele nagyobb szakrtelem kne , vagy legalbb kicsit melegebb id, hogy vgigkeressem minden csatlakozz s megtakartsam azt.Htha segt neki. Ahhoz meg hogy elvigyem szervzbe t kell szerveznem a kasszmat.![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/cry_smile.gif)
Az alkatrszes tmhoz annyit , hogy n 2008 jniusban vettem meg 1.5-s motorral.
Cserlve lett;
els krben:
-sszes szj+ sszes olaj
-hts szilentek
-kartelgzcs
(kb. 85ezer)
msodik krben:
-els szilentek
-els fktrcsk
-sszes fkpofa (ell+htl)
-fel lett szablyozva a hts fkdob (mert nekem sajna dobos htul)
-ki lett cserlve a fkmunkahengerben a "rudak", bocs de nem tudom mi a hivatalos neve....
-fltengely gumiharang
-tligumik, 4db j
(kb. sok,... aszem 160ezer krl volt)
plusz a szoksos kiadsok s rfordtsok.
-------
harmadik krben kell majd:
-valamit baszni a motorral,mert fstl mikor indtok.Ezt hidegben teszi nagyon nagy szeretettel csinlja.. J tmny, kkes fst........
-a vzhfokmrm is szar lett, nagyon hamar a max llapotot mutatja....a picsba enek is.....remlem nem valami komolyabb baj
-mita kicserltk a fkpofkat, kattog a jobb hts dob fkezskor.....
A szervz most vrat magra, gy a nagy gazdasgi vlsg kzepette, br a motorhfokos tma bassza az agyam.![](//mazda323f.gportal.hu/fckeditor/editor/images/smiley/msn/angry_smile.gif)
dv mindenkinek, oort
|
Hihetelenl szp ez az aut, ez a honlap pedig kivl, le a kalappal! Mr rk ta olvasgatom, nzegetem a kpeket. Nagyon megkvntam egy ilyen jrm birtoklst :)
A tuningok, mdostsok is nagyon jk, minden tiszteletem az, aki ilyenekre kpes, br nekem eredeti llapotban is nagyon tetszik ez a Mazda :)
Meg mg az a vicc, hogy gyerekkoromban a Porsche 944 tetszett nagyon, mostanban meg ez a Mazda, s mikor itt az oldalon olvastam, hogy ugyanaz a tervezje, akkor megvilgosodsi lmnyben volt rszem :)
|
Noree
dv az oldalon.n is igy kezdtem.Mr a jogsi lettele eltt kinztem a verdt,krdezgettem.Ezrt is j ez az oldal,mert nagyon segitkszek brmiben,s szetart brigd a Lacy-val az len.n nem bntam meg,hogy megvettem a verdt.Mint minden aut-nl a kop alkatrszeket cserlni kell,de a japn autk arrol hiresek,hogy strapabirk.
|
| |