|
Atesz
Évjárat: 1997 Motor: 1,5 Kűlső: Szemöldök; hátsó szárny Belső: Alupedálok; sportkormány Motortér: No tuning Hi-Fi: Pioneer fejegység
|
BaLee
Évjárat: 1998 Motor: 1,5 Kűlső: Fehér oldalindexek; Fóliázott üvegek; Kipufogó díszvég Belső: No tuning Motortér: K&N sportbetétszűrő Hi-Fi: Kenwood fejegység; JBL GTO szet, JBL erősítő és láda
|
Cápa
Évjárat: 1995 Motor: 1,5 Kűlső: Pótféklámpás Pakfeifer hátsó szárny; Fehér oldalindexek; LED-es visszapillantóindexek; 15"-os Enzo alupapucs Zeta Linea sportgumival Futómű: -40mm Apex ültetőrugók Belső: Alupedálok; Bőrbevonatú kormány, még nem az igazi Motortér: No tuning Hi-Fi: Clarion DUZ-RMP388 fejegység (dupla DIN, Ipod vezérlés) Clarion hangszórókkal
|
Despy
Évjárat: 1994 Motor: 1,5 Kűlső: 16"-os OZ felni; Egyedi lökárítók, Ablakfólia, Szemöldök, Matricák bár hamarosan el lesznek távolítva Belső: Zöld neonok, zöld izzók, sport váltó gomb, Zöld trikó huzat Motortér: Direktszűrő, Brisk sportgyertya Hi-Fi: Sony fejegység
|
ÉnergieLaczy 2004-2010
Évjárat: 1998 Motor: 1,8 Kűlső: 15'-os Borbet felni; SK lökhárítók; Fehér első és oldalindexek; Feketített fényszóró; Xenon 6000K; Feketített első helyzetjelző és index; Dupla tolatólámpa; Színre fújt tükrök, kilincsek, díszlécek, pótféklámpa keret; Zöld fólia; Szemöldök; Egyedi dupla kipufogó; Belső: Színrefújt részek; Egyedi számlap; Egyedi Zöldszínűre átkárpitozva; Motortér: Sachs sportkuplung; Brisk sportgyertya; Hi-Fi: Kenwood DVD-s fejegység; Kenwood TV tuner, Kenwood erősítők és Kenwood mélynyomó, Kenwood csipogók, Kenwood fejtámlamonitorok,
|
grv4go
Évjárat: 1998 Motor: 1,5 Kűlső: 17'-os Toora felni; Pakfeifer első és kűszöb spoilerek, Mazda gyári sportkipufogó; Morcosított motorháztető Belső: No tuning Motortér: No tuning Hi-Fi: Kenwood fejegység és mélynyomó; Sherwood erősítő; Alpine ovál hangszórók hátul; 2 Alpine ajtókban; Herz csipogók
|
Janika
Évjárat: 1995 Motor: 2.0 V6 Kűlső: 15" Enkei (Xedos) felni, fehér első indexek, Bosch fényszóró, teljesen eltüntetett díszlécek, egyedi kipufogódob két kéken világító kipufogóvéggel és kék világítós rendszámtábla kerettel, fekete alumínium hátsó szárny, karbonfóliával bevont hátsó panel rajta króm betűkkel a Mazda 323F felirat, napfénytető, tárcsafékek piros féknyergekkel, gyári küszöb elemek, kék világítós ablaktörlő terelőszárny, kék világítós tetőantenna, skorpió matrica a motorháztetőn, V6-os felirat az oldal index alatt, meg vadriasztó (az is kell:-). Belső: Skorpiós kormányvédő és biztonságiöv párna, aluhatású szönyegek piros szegéllyel, piros-fekete ördög mintás üléshuzatok, színre fújt szellőzők és konzol elemek, LED-es műszerfal és nyomógomb világítás, egyedileg készített számlapok, kék neonok a négy lábtér alatt, kék belsőtér világítás, kék világítós küszöbdíszek, piros alumínium váltógomb és kézifékkar, tolatóradar, gyári könyöktámasz. Motortér: felújított motor német SM dugattyúgyűrűkkel, TypeR direktszűrővel, teljesen eltávolított klíma rendszer rel (könnyítés miatt -15 kg :-), Denso gyújtógyertyákkal, gyári toronymerevítővel. Színre fújt (piros, ezüst): motorblokk, váltó, indítómotor, generátor, szelepdekli, hengerfej, szívócső, befecskendezőcső, kartercső, gyertyapipák. ja: skorpióm motívum a szívócső tetején (én festettem:-) Hi-Fi: JVC KD-G441 4x50W-os MP3-as USB-s fejegység, gyári hangszórók az ajtóban, Jensen 300W-os mélynyomó egyedileg készített neonozott-mazdás mélyládában, Terminator 200W-os erősítővel.
|
Jerico
Évjárat: 1997 Motor: 1,5 Kűlső: 15"alufelni mazda jellel. 195/55R15 Fulda gumik(télen 175/70R13 Debica/michline). Sportosított hátsó dob és vég.
Színre fújt hátsó prizma és ablaktörlő karok. Ezüst ablaktörlő lapátok. Átlátszó első és oldalindex(elől SMD led).
Kristálylámpa. Gyári küszöbspoiler. Ezüst színű rendszámtábla tartó. Kapcsolható elektromos antenna. Belső: Lábtérneon(led). Kékesítés a számlapnál valamint a kapcsolóknál. Méretpontos szőnyegek(sk.)
Motor:K&N betétszűrő.Ezüstre fújt dolgok.
Motortér: K&N betétszűrő. Ezüstre fújt dolgok. Hi-Fi: Blaupunkt fejegység
Még várat magára:Gyári első lökőstoldat.Sportkormány.
|
Maestro
Évjárat: 1997 Motor: 1,5 Kűlső: színre 14-es gyári alufelni,mazda feliratu sport duplakipufogó,sötétitet ablakok Belső: No tuning Motortér: No tuning Hi-Fi: Blaupunkt fejegység +cd tár
|
MarCo
Évjárat: 1996 Motor: 1,5 Kűlső: Hátsó szárny, Fekete prizma, Lexus optikás hátsó lámpa, Sportkipufogó, Hátsó lökhárító alja feketére fújva, Első lökös közepe feketére fújva, Szemöldök, Feketített fényszóró, Xenon, Fehér első és oldalindexek, Ledes helyzetjeltő, Ledes rendszámtábla világítás, Apex -40mm ültetés, dupla tolatólámpa, 16"-os fekete polír felni, 205/45 Vredestein gumik, Gyári küszöbspoiler; Színrefújt tükrök, Színrefújt pótféklámpa keret sötétített pótféklámpával, Feketére fóliázott hátsó és oldalsó üvegek, Japán Mazdafelirat oldalt, Mazdaspeed rendszámkeret Belső: Bőr váltószoknya és gomb Motortér: K&N sportbetétszűrő, Brisk gyertyák, gyári toronymerevítő Hi-Fi: Sony fejegység
|
Sipy
Évjárat: 1998 Motor: 1,5 Kűlső: 16"-os Mam alufelni, 4cm ültetés Motorháztető morcosítás, 8000K Xenon, Gyári hátsó szárny, Kipufogó díszvég, Belső: No Tuning Motortér: No tuning Hi-Fi: Audiovox DVD, Magnat hangszóró elöl-hátul, Rockford láda és erősítő,
|
Szmore Évjárat:;1995 ;Motor:;2.0 V6 24V;Kűlső:;16" WSP Italy W1902 Hong Kong alufelni, 205/45 R16 Marangoni Zeta Linea sportgumik, feher oldalindex, ledes tukorindex, Can Bus ledes helyzetjelzok, fekete indexek hatul, 4300K xenon tompitott, egyedi dupla sportkipufogó, napfénytető, piros féknyergek elol-hatul, gyári küszöbspojler es elso koptato;Belső:;bor bevonatu kormany, zold-piros muszervilagitas, roviditett valtokar, kezifekzsak, ledes belso vilagitas, piros alupedalok, utolagos potfeklampa;Motortér:;gyari;amig csak lehet, toronymerevítő Hi-Fi:;CLARION MAX973HD fejegyseg, navigacio, DVD.;
|
Xejbo
Évjárat: 1995 Motor: 1,8 Kűlső: 16'-os Procar felnik, 215/40 Syron gumikkal, télen 14'-es BWA alufelni 185/65 Bridgestone gumikkal. Merwede 40-123 Springs (-40mm). Sportdob ovál véggel, ABS, Elöl Brembo tárcsa, hátul dobfékek; féknyergek és dobok ezüstre fújva. Gyári pótféklámpa utólagosan beépítve és színrefújva, Színrefújt külső visszapillantótükör burkolat, Zárak eltüntetve és a kilincsek is színrefújva, V6 küszöbspoilerek, Fekete csiberács az első lökősben, Az első indexburából a narancsszínű műanyag kiszedve + diadem indexizzó, Feketére festett index- és helyzetjelzőbúra-keret, Fehér oldalindexek, Hátsó lámpa és prizma sötétítve, Fehér búrájú hátsó ködlámpa, Elektronikusan állítható fényszórók, 6000K Xenon, LED-es helyzetjelzők, Fehér fényű refi izzók, Fekete első lámpabetétek, Mazdaklub matrica, LLumar 18%-os sötétítőfólia körben + szélvédőcsík + napfénytető, Alu rendszámtáblatartó, Gyári hátsó szárny utólagosan beépítve. Belső: Bőr-króm váltógomb, 4 ablakos ablakemelö modul, tűzoltókészülék, LED-es belsőtérvilágítás Motortér: V6 Toronymerevítő, NGK gyertyák, Direktszűrő már kiszedve. Hi-Fi: Amig ki nem lopták volt normális (JBL, Infinity)
|
Yellow
Évjárat: 1994 Motor: 1,5 Kűlső: a gyári a legszebb + hátsó stock szárny Belső: egyelőre a külső rendbehozás volt a lényeg Motortér: No tuning Hi-Fi: MNC fejegység, Impact+ Magnat hangszórókkal
|
| |