Mazda323F
Saját Részem
     
323F Kezdetek
     
323F Videoim


     
323F Kiadványok
     
323F Tuning Képek
     
323F Pénznyelde
     
323F RacingJárgányok
     
323F Képek, infók
     
323F Praktikák
     
323F Magyar gépek
     
323F Tulaj Vélemények
     
323F Filmekben

323F Filmben   323F Sorozatban

     
323/F/ Véletlenek
     
Mazda 323F Papucsok
     
Naptár
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Szavazás
Lezárt szavazások
     
323F BA vásárlás elött
323F BA vásárlás elött : 323F BA vásárlás elötti kérdések

323F BA vásárlás elötti kérdések

  2009.08.12. 21:25

 

 


Szevasztok!

Én most készülök Mazda 323 F BA-t venni mert egyszerűen nagyon bejön a formája,  és sztem nagyon jó tuning alap, meg "állítólag" megbízható a jármű. Egy hátrányát ismerem, hogy drágák hozzá az alkatrészek. 

Titeket kérdezlek mint tapasztalt emberek, meg 323F tulajok, hogy szerintetek mire számíthatok, milyen hibáji jöhetnek ki a kocsinak ha meg veszem,  meg van-e típushibája meg ilyesmi....   Sztem kva jó gép!!!

Előre is kössz a válaszokat!!!!!!!!

varesz

VW jobb tuningalap.( nagyobb választék a tuning cuccok közt).. csak 1.8 as motorral vagy esetleg V6,  hibái: ami egy 10-12  éves  autónál várható  őőő jah és 140 felett zavaró szélzaj, "magas" fordulat (1500 ccm)    de a csajok még így 12 évesen is megnézik - ezt csak úgy halkan megjegyeztem.

Énergielaczy

Szia Vladek!

Ha van rá lehetőséged, 1,8-ast vegyél. /Jobban megy/ Az egyik típushiba, hogy az első ablakok külseje sajnos karcolódik a tükörnél. Remélem nemsokára szűk körünkben tudhatunk!

Varesz: Mit akarsz a 12 éves csajoktól? 

Üdv ÉNRG

yellowcard

Laczy... no comment, ez kész XD

Vladek, igen az ablakok karcosak, de ez típushiba. figyelj a füstre, mert az gázos lehet. Szimmeringek, gyűrűk rendben legyenek. higedindításbál ha ezek nemjók... tuningalapnak nem mondanám... nincs rá nagy választék, de azért elég vagány ígyis ahogy a gyárból jött. az alkatrészek sem annyira drágák. én 18 vagyok és rendbe tdtam hozni a kocsit saját pénzből szóval... én csakis ajánlani tudom, (és jó látni ahogy a nők 15-45 éves korig megfordulnak utána, bben mindenképp igazad van )

yellow

Xej

Hogy jó gép az nem kérdés!

Én ha most vennék kocsit akkor ezt mindenképpen megnézném:

www.hasznaltauto.hu/2430962_mazda_323_1995

Már csak a felni, a sötétítés és a kipufogó megér vagy 300ezer ft-ot plusz még 15-ös alufelni téligumival és nem mellesleg 1.8-as ami nagyon ritka és nagyon jó!Nekem is Laczy adta a tippet hogy 1.8-ast vegyek és egyáltalán nem bántam meg! Kicsit túl szép hogy igaz legyen ez a kocsi de egy szemrevételezést mindenképpen megérne!!!

szmöre

kezitcsókolom, én spec az 1.5-öst sem bántam meg (meg egynyócast nem is nagyon lehetett találni akkoriban csak Németországban, illetve vót egy kék Hu-ban is de ronggyá volt tuningolva aztat meg nem szeretem) szal ami a megbizhatóságát illeti szerintem mindegy melyik motorral szerelt a kocsi. ha tolni akarod, vagy eddig nagyobb motorhoz szoktál, akkor két lehetőség áll fenn, vagy 1,8-as és az simábban ugrik, és még elfogadható az is amit ezért cserében megiszik, urambocsá 2.0, de a v6 miatt kerekedik a szemed tankolás gyakoriságánál, vagy pedig 1.5, es mexokod hogy 3000 fordulatnál kezd élni a kocsi, de fogyasztásban még igz is jobban jössz ki. nem akarok senkinek a zsebében kotorni, ezt majd neked kell eldöntened, hogy hogyan keresed eleve a kocsit (kerül amibe kerül csak menjen, vagy biza bele kell nézni mélyen a bugyellárisba, hogy mit miért fizetsz ki), de remélem ahogyan sokan mások is megtalálod az elképzeléseidnek megfelelő gépet. már az dicseretes hogy EZ AZ AUTO fogott meg, mint itt egyébként mindenkit. néhány dolog segithet, ha nagyon klimás vagy, akkor ki is huzhatod a sorbol az 1.5-öst, nem is a fogyi miatt, hanem elveszeed tőle az erőt, és előzésnél a klimkagomb lesz a turbó, az meg nem túl barátságos. felszereltésgileg törekedj a legmagasabb szintűre, lehetőleg kerüld a légzsák nélküli változatokat. nekem kifejezett öröm, hogy minden ablakom elektromos, hogy a tükrök elektromosak, gyári kp. záras, stb. jó szolgálatot tesznek a ködlámpák, egy biztos riasztó. a legtöbbet ezekből utólagosan is be lehet cuccolni de a gyári az gyári, és szerintem, jó, ha a csinositásra szánt pénzt nem ezekre kell költeni. szerintem egy 140-150e km-es aut túlontúl megbizhato ha gondos gazdája volt, nem bliccelte az olajcseréket, figyelt a gyertyák, vezetékék, üzemanyag minőségére és nem akarta a 360-as  Modenát folyton legyorsulni. alkatrész tekintetében nem tudom megerősiteni, hogy drágák lennének az alkatrészek, nem drágbbak (bár nem is olcsóbbak más modellekhez viszonyitva, az a jó ha keveset kell szervizbe hurcolni, és igy nem fogod sajnalni tőle a drágább alkatrészeket sem. (2008 márciusa óta van meg az autóm, volt egy olajcserém, egy stabilizátor függesztő, két hátsó lengéscsillapitó, meg egy akku télre, és tavaszra jó lenne az első két csillapitót is cserélni, más gondom nem volt). szinte egy év tekintetében szerintem, nem rossz, és borzasztóan meghálálja a gondoskodást.

remélem megtalálod a ........................... ide gondolja amit akarsz,

szmöre

Xej

Nekem az a tapasztalatom az 1.5 kontra 1.8-ban hogy attól függ a fogyasztás hogy milyen viszonyok között használod! Ugyanis ha inkább hosszú távon jársz  az 1.8assal autópályán, országúton akkor annyit eszik mint az 1.5-ös! Ha többnyire városban járkálsz akkor nincs mese többet is eszik! De hallottam olyan 1.5ösröl is ami városban is annyit evett mint az 1.8! A V6 pedig eszik rendesen, de akinek a V6 hang kell azt más nem pótolhatja! A pénztárca dönti el ahogy azt szmöre is írta! A hátsó lengéscsillapítókat nekem is cserélni kellett, meg a féltengely porvédő gumiharangot valamint az első toronycsapágyakat és a stabilizátor pálcákat ezen kívül szinte csak a kötelező dolgok: gyertya, olaj, szíjak, szűrők, fékbetétek, akksi! Nekem lassan már két éve van meg! Remélem hogy mostmár több baja nem lesz! Ja valamit még kihagytam, az injektorjaim szarkodnak ezért félmelegen nehezen indul a kocsi! Ez van, már megtanultam együtt élni vele mert kicsit zsebbenyúlos lenne a dolog! Mindjuk árat még senki sem tudott mondani rá magyarországon!

szevasztok fiuk nekem is van egz 323f ba es en nem panaszkodok hogy draga lenne bele az alkatresz nem reg csereltem elso fekbeteteket es 800 sk fizettem erte mert en szlovakiabol vagyok egy pelda a haveromnak fiat brava van abba a fekbetet 1400 sk. kerdeztem en is a hidrotokeket a bardiba megattam az autonak az adatait es aszt montak hogy 97 evjaratban nincsennek hidrotokek pedig nekem is kopog valami benne hidegen

Tom.

Vladek , vegyé mazdát !
Ha van dellád , akó vegyé V6-ot, ha meg nem vala, akkor meg 1.8-at vagy 1.5-öt. Nekem 2 éve 1.5 van, de maximálisan meg vagyok elégedve. A klimámat meg kikapcsolja egy kis elektronika ha tövig nyomom a pedált előzéskor és csak 10 másodperc mulva kapcsolja vissza előzés után...
Még egy tipp a drága alkatrész ellen (bár szerintem sem vészesek az árak) : Ausztriából (még) lehet hozni 200 -300 Ójróért patika gépállatot ami kivan vonva a frogalomból és osztrákiában azzé nem SKF csapágyat raknak a szervízben ( nekem is igy van mindenem ) . 
Apropó , tavasszal ugrik be az " új"  motor a verdámba, az osztrák donoromból átugrik a 110E kilóméteres blokk a Zsír Fekába.

Tom.

Itt az email címem,  mindenféle leírást, rajzot fényképet elfogadok!

az enyémbe főtengelyt kellett egyengetni, köszörülni,csapágysort kellett bele csináltatnom,összes gyűrűt cseréltük hengereket hónoltuk és derékszögeltük valamint a h.fejet síkoltuk a szelepeket martuk köszörültük sz.szár szim csere és nyomáspróba kellet egy másik hűtő. Ha lessz időm akkor hétvégén nekiállok a belső hengersornak kiszedem a tőkéket persze az első sornak semmilyen hangja nincs . Ha van használható infód elfogadom.

Ja, Szigethalmon lakom pesttől 10km-re.

Tamás

Hi, mindenki!

Végigolvasva a hozzászólásokat,csak megerőssíteni tudok párat.
A téligumis témához annyit, hogy én örülök h felrakattam mert vagy kétszer simán csak annak köszönhetem az árokba esés elkerülését.
Az ablak nekem is karcos elől, szerintem a gumi, ami tartja az ment tele trutyival és szépen összekarcolta azt.
A klímás hozzászóláshoz annyit h Tom ötlete kurvanagy. Mármint h kikapcsolja azt a pedálállástól függően. Max respect ezért az ötletért.Én mostanában mindig klímával megyek sajna, mert van valami a hőszenzorral vagy valamivel ami kéne hogy működjön és nem nagyon akaródzik bekapcsolni a venti.A vízhőfokmérővel is van valami azóta is .
Ahhoz hogy én nézzek bele nagyobb szakértelem kéne , vagy legalább kicsit melegebb idő, hogy végigkeressem minden csatlakozóz és megtakarítsam azt.Hátha segít neki. Ahhoz meg hogy elvigyem szervízbe át kell szerveznem a kasszámat.

Az alkatrészes témához annyit , hogy én 2008 júniusban vettem meg 1.5-ös motorral.
Cserélve lett;

első körben:
-Összes szíj+ összes olaj
-hátsó szilentek
-kartelgázcső
(kb. 85ezer)

második körben:
-első szilentek
-első féktárcsák
-összes fékpofa (elől+hátúl)
-fel lett szabályozva a hátsó fékdob (mert nekem sajna dobos hátul)
-ki lett cserélve a fékmunkahengerben a "rudak", bocs de nem tudom   mi a hivatalos neve....
-féltengely gumiharang
-téligumik, 4db új
(kb. sok,... aszem 160ezer körül volt)

plusz a szokásos kiadások és ráfordítások.

-------

harmadik körben kell majd:
-valamit baszni a motorral,mert füstöl mikor indítok.Ezt hidegben teszi nagyon nagy szeretettel csinálja.. Jó tömény, kékes füst........
-a vízhófokmérőm is szar lett, nagyon hamar a max állapotot mutatja....a picsába enek is.....remélem nem valami komolyabb baj
-mióta kicserélték a fékpofákat, kattog a jobb hátsó dob fékezéskor.....
 

A szervíz most várat magára, így a nagy gazdasági válság közepette, bár a motorhőfokos téma bassza az agyam.

 

Üdv mindenkinek, oort

Hihetelenül szép ez az autó, ez a honlap pedig kiváló, le a kalappal! Már órák óta olvasgatom, nézegetem a képeket. Nagyon megkívántam egy ilyen jármű birtoklását :)

A tuningok, módosítások is nagyon jók, minden tiszteletem azé, aki ilyenekre képes, bár nekem eredeti állapotában is nagyon tetszik ez a Mazda :)

Meg még az a vicc, hogy gyerekkoromban a Porsche 944 tetszett nagyon, mostanában meg ez a Mazda, és mikor itt az oldalon olvastam, hogy ugyanaz a tervezője, akkor megvilágosodási élményben volt részem :)

Noree

Üdv az oldalon.Én is igy kezdtem.Már a jogsi letétele előtt kinéztem a verdát,kérdezgettem.Ezért is jó ez az oldal,mert nagyon segitőkészek bármiben,és öszetartó brigád a Lacy-val az élen.Én nem bántam meg,hogy megvettem a verdát.Mint minden autó-nál a kopó alkatrészeket cserélni kell,de a japán autók arrol hiresek,hogy strapabirók.

     
Mazda történelem
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:
 Súgó Súgó
Jelszó:
HelpSúgó

 

 

Kijelentkezés Regisztráció

     
Idő
     
Számláló
Indulás: 2006-04-23
     
Kapcsolat, Vendégkönyv
     
Mazda Találkozók
     
Linkek


 
     
Eladó Alkatrészek
     
323F Alkatrészek


     
323F Témák
     
Tuning Verdák
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?