|
Motorelektronika
2009.07.14. 21:48
Ma voltam diagnosztikán! Mondott az csávo egy érdekeset! Mitsubishi központi elektronika van gondolom a tiétekben is! A csávo szerint ezek idözitett bombák! Vannak benne bórsav kondik amik hajlamosak elszállni 10 év után! Ebböl kifolyik a bórsav és szépen lassan elkezdi marni, enni a nyákot körülötte és a többi alkatrészt is! Mutatott archiv képeket ilyen elektronikákrol! Elég durván tudnak kinézni! E jelenség elsö jele az alapjáratingadozás! Azt tanácsolta hogyha van idöm akkor szedjem szét és nézzek bele! Jobb megelözni a problémát vagy pedig hamar megállitani a folyamatot! Ugy emlékszem hogy volt alapjáratingatozási probléma itt is vkinél! Az vegye a fáradtságot és szerintem nézzen bele, nehogy az egész elektronikát cserélnj kelljen ami ujonnan 300ezer ft! Még idöben felismert probléma és egy kondicsere sokkal olcsobb! Vagyis nem is egy ilyen kondi van benne! Csak gondoltam szolok! Nekem most csak a légmennyiségméröt kellett kipucolni, ezért ingadozott! A másik problémám, a nehéz inditás pedig befecskendezö rendszer hibája! Ha áll a kocsi akkor nem tartja a benzint hanem becsöpög a motorba és amikor indititanám akkor igy már sok benzint kap és nehezen indul! Ez sem olcso dolog de legalább már tudom hogy mi baja! Ha meg megnyerem a lottot akkor kicserélem a befecskendezöt! Nem tudja vki milyen árban lehet? Neten sehol sem találtam!
Xej
ha a kozponti elektronika az, amelyik a kozepkonzol alatt a padlolemezre van rogzitve es sok sarga csatlakozo fut bele, akkor az nekem is mitsubishi cucc. hol az az ember, aki meg tudja mondani hogy ki van-e nyirva, meg ki is csereli. na meg a szamitogep se hulyul bele...
szmore vot
Jaja, az a központi kompjúter! Bár én müszerész vagyok, nemtom hogy hozzá merjek e nyulni!
Xej
Én is pákával a kézben születtem, de senki fedélzetijét szét nem szedem!
Amúgy a "bórsav kondi" az a mezei ELKO (elektrolit kondenzátor) ,ami idővel álltalában kiszáradni szokott, vagy felpuffadni ( ha alul van méretezve faszültségre), de kifolyva még nem láttam.
Tom.
| |